Gece boyu uyuyamamıştım. Çok heyecanlıydım. Aylar sonra cesaretimi topladım ve telefon numarasını konserde duyduğum Kim Taehyung'a yazacağım. Derin nefes alıp telefonu elime aldım ve klavyeyi tuşladım.
Kim
Selam Taehyung
6.16Annemin çağırmasıyla telefonu bıraktım. "Jungkook hadi oğlum okula geç kalacaksın" dedi. "Geliyorum" ayağa kalkıp aynaya baktım ve saçımı elimle geriye doğru taradım.
Çantamı sırtıma alıp Taehyung'un şarkısını mırıldanarak aşağıya indim. Annem bana garip garip bakıyordu. "Sıkılmadınmı şu adamdan" gülümseyerek başımla red ettim. Şarkıma devam ederek kapıya ilerledim. "Görüşürüz!"
Kapıyı arkamdan kapattım ve ilerlemeye başladım. Yolda giderken reklam panolarında yarın konser olduğunu gördüm. Mutluluğumu sokak ortasında dışarı vuramasamda. İçimden sevinç çığlıkları atıyordum.
Okula vardım ve sınıfıma doğru ilerledim. Önüme Jimin atladı. "Günaydın beybisi" yalandan öpücük attı. "Günaydın" dedim karşılık olarak. Elini omzuma atıp sınıfa yürümeye başladık. "Seninkinin konseri varmış" heyecan patlamasıyla konuştum. "Evet! Biliyorum eve gider gitmez bilet alıcam"
Bana acınası bir şekilde baktı. "Şerefsiz ben sana selam verince niye bu kadar enerjik olmuyorsun" diyip enseme yapıştırdı. "Ne vuruyorsun ya aynı işte" dedim. "Evet evet bo-" derken nöbetçi hoca böldü. "Koridorda ne işiniz var sizin! Zil çaldı. Sınıfa gir."
Jimin arkasını dönerek hocaya baktı. "Ders beden hocam" hoca birşey söylemeden aşağıya inince arkasından el hareketi çekti. Kendimi tutamayıp güldüm. "Nasıl göt oldu ama" dedi gururlu bir şekilde.
Sınıfa girip çantamı bıraktıktan sonra soyunma odasına gidip eşofmanlarımızı giydik. Ben çoktan giyinmiş oturup jimini beklerken jimin çıktı. "Hadi sevgiceğimi görmem lazım" saçlarını düzeltti. "Kimmiş o sürekli değişiyor ya" dedim. Derin nefes alıp elini kalbine koydu.
"ben" dedi. Kendine gelmesi için kafasına vurdum. "Gerizekalı düş önüme hadi" aşağı inip sıra olduk. Hoca geldi. "Bahçe etrafında 5 tür atın sonra serbestsiniz." 5 turmu? Kocaman okul burası neyden bahsediyor bu adam. Sınıftaki pick me kız el kaldırdı. "Hocam benim karnım ağrıyor koşamam"
Hoca kıza gülümsedi ve "tamam kızım sen otur" jimin el kaldırdı. "Ne var?" dedi hoca. "Hocam başım ağrıyor koşmasam" dedi. "Koşarsın birşey olmaz hadi çok yavaşsınız başlayın" koşmaya başladık. "Jungkook" başımı hyunjine çevirdim. "Hm?" dedim nefes nefese.
Kışmaya devam ederken. "Felix'i gördünmü" derde bak biz burada ayak ağrısından ölüyoruz. "Ne bileyim gerizekalı babanın uşağımı var" Ofladı.
...
Sonunda 5 tur bitmişti ve ben kendimi yere atmıştım. Üniversite okumayacağım canım şuan öyle istedi. Mezun olmana 1 sene kaldı. Sonra bırakıcam yoksa bu hayat çekilmiyor.
Ayağa kalktım ve sınıfa gittim. Telefonu elime alıp gezinmeye başladım. Gördüğüm bildirim elimin titremesine ve ağzımın bir karış açılmasına neden oldu.
Kim
Selam taehyung
6.16Siz kimsiniz ve numaramı nereden
Buldunuz? Birine verdiniz mi?
12.45Çığlığı basacaktım ama okulda olduğumu fark ettim. KİM TAEHYUNG CEVAP VERMİŞTİ. Rüyadamıyım acaba? Cevap yazsamıydım? Yada kendimi gizlesemiydim. Şuanlık gizli davranmak en iyisi. Klavyeyi tuşlamaya başladım.
Kim
Bugün konserine geleceğim bu
Bilgi yeterli ve telefon
numaranı kimseye vermedim.
Lütfen engellleme istemezsen rahatsız etmem.Telefonu kapatıp cebime attım.
...
Eve giderken telefonuma bildirim geldi.
Kim
Umarım eğlenirsiniz :)
NE?? İnternette idollerinden yazan kişiler engel yiyordu. Bana yapmadı (anlamadık sanki ÖDĞSÖSÜSÇAÜL) daha fazla kaşımamak için eve hızlı adınlarla ilerlemeye başladım.
Eve vardım ve anahtarı kilide sokup çevirdim. Kapı açılınca anneme seslendim. "Anne ben geldim." dedim. Mutfaktan. "Hoşgeldin oğlum" dedi. Ayakkabılarımı çıkarıp odama koştum.
Hemen üstümü değiştirdim ve yarın için giyicem bişey aramaya başladım
Bunları giymeye karar verdim. Uçları mavi saçımla çok yakışıyorlardı. Yüzük ve bileklik tek bulduktan sonra kendimi yatağa attım ve konser günü için gözlerimi kapadım.
Selam ilk bölüm umarım beğenirsiniz
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙄̇𝘿𝙊𝙇 • 𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆
FanfictionÜnlü idol Kim Taehyung'un büyük hayranı Jeon Jungkook bir gün Taehyung'a yazma kararı alır.