𝚘̈𝚕𝚞̈𝚖 𝚍𝚒𝚢𝚎𝚝𝚒

119 10 1
                                    

Güneşin gözüme vurmasıyla zorda olsa gözlerimi açtım. Yatakta oturup ayılmaya çalıştım ama başarılı olamadım. Ölü gibi lavaboya gidip yüzüme şu çarptım. Tekrar odama gelip üzerimi giyindim ve spor çantamı aldım. İçini açtıp yedek kıyafet, havlu, 3 şişe su, toka birde kulaklığımı alarak omzuma astım.

Telefonuda elime alarak evden çıktım. Kahvaltı yapmadım eğer yaparsam geç kalacaktım. Yürüme yoluna çıkarak 5 dakikada spor salonuna vardım. Bugün ölçümler vardı heyecanlıydım. Umarım kilo almamışındır.

Kartımı göstererek içeri girdim. Çantamı soyunma odasındaki dolabıma bıraktım. "Günaydın küçük çocuk" dedi başka bir eğitmen. Samimice gülümsedim. "Günaydın" içeri geçip eğitmenimin yanına gittim.

"Günaydın Jeon" dedi elindeki kağıtlara bakarak. "Günaydın efendim" hiç sevmiyordum bu adamı. Çok dikkatli ve acımasızdı. "Ölçüme hazırmısın" başımı salladım. "Hazırım" gözleriyle duvarın önüne geçmemi istedi. Hızlı adınlarla geçtim.

Yanıma gelip boyumu ölçtü daha sonrasında tartıya çıktım. 58 kilo almışım şimdi beni kesecekler. "Jeon Jungkook! 4 kilo almışsın!" dedi uyarıcı bir sesle. "Üzgünüm efendim çok fazla yemedim nasıl aldığımı bilmiyorum" elindeki aletle belimi ölçtü. "69. Buna ne diyeceksin?" sinirlerime hakim olamadım.

"Yaşıma göre fazlasıyla zayıf ve ince belliyim. Ama siz bunu zorluyorsunuz. Normalde 70 kilo olmam gerekirken bana 58 kilo olduğum için kızıyorsunuz"
Adam elindeki dosyayı açtı. "Dahada zorlayalım o zaman" dedi bir şeyler yazdı. "Sabah kahvaltı yok öğlen bir elma akşam ise bir buz yiyeceksin"

Ne diyordu bu ölmemi felanmı istiyordu. "Şimdi sporuna başla 2 saat aralıksız" yemek arası? "Yemek arası?" bana göz ucuyla baktı ve başıyla red etti. "Ne yapmaya çalışıyorsunuz? Beni öldürmeyemi çalışıyorsunuz sabah kalvaltı yapmadan geldim. Ve bana 2 saat aralıksız spor yapacağım öylemi?"

Göz ucuyla bana baktı. "Aynen öyle" sert adımlarla salona ilerleyip ağırlık kaldırmaya başladım.

...

2 saat olmuş açlıktan ölecektim. Koşu bandında 10 ile yürüyordum. "Jeon Jungkook süren doldu gidebilirsin" koçumun sesini duyunca sinirden küfür savurdum ve soyunma odasına ilerledim. Dolabımın içindeki çantadan şu alıp kafama diktim. Nefes almadan bir şişeyi bitirdim.

Biraz soluklandıktan sonra üstümü giyinip çıktım. Açlıktan başım dönüyordu. Bunu evdekilere belli etmemem gerekiyordu. Yoksa spor kariyerimi bitirirlerdi. Telefonum çaldı. Annem arıyordu sesime çeki düzen verip telefonu açtım.

"Efendim anne"
"Napıyorsun oğlum"
"Eve geçiyorum bir sorunmu var?"
"Yok annecim ben sana söylemeyi unuttum.
Baban Almanya'ya bilet almış 1 aylığına yokuz"
"Tamam anne iyi eğlenceler"

Telefonu kapattım. Eve geldiğimde anahtarı kilide sokup çevirerek açtım. Kapıyı kapatıp tekrar kilitledim. Odama çıkıp çantamı fırlattım ve duşa girdim.
Giyindikten sonra telefonumu alıp aşağıya indim. Saat 3 olmuştu mutfaktan bir tane elma alıp yemeye başladım.

Telefonumu açtığımda Taehyung'tan 5 mesaj gelmişti. Neden bana mesaj atsınki? Mesajı açtım.

Müstakbel kocam😻

Merhaba ismini bilmediğim fanım.
Spordan geldinmi?
İyimisin?
Nasıl geçti?
Gelince bana yazarmısın

Merhaba taehyung
Sorunmu var?

Evet sana
ihtiyacım var
Bana yardım edebilirmisin?

nasıl yardımcı
Olabilirim.

Senin tarzın çok güzel
Konser içinde stilist hastalanmış
O gelene kadar sen yerine geçebilir misin?

Olur tabiki geçerim şuanlık yapacağım
Birşey varmı?

Evdeysen ve müsaitsen konum at
Eğer değilsen erteleye bilirim

Müsaitim
*konum*

Çok teşekkür ederim.

Rica ederim ne demek.

Daha demin Kim Taehyung benden konum istemişti ve atmışmışmıydım. Birde üstlük stilist yerine geçeceğim. Noluyor be? Her neyse ben ve elmam Taehyung'u bekleyeceğiz artık

Ay merhaba merhabaa
Taehyung bey hızlı davranıyor konum isteme falan.
Neyse bir sonraki bölümde görüşürüz <3


𝙄̇𝘿𝙊𝙇 • 𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin