Hastaneden doktor izniyle taburcu olmuştum. 2 gün boyunca taehyung yanımdan ayrılmadı. Beni eve kadar bıraktı. "Teşekkür ederim taehyung" gülümsedim. "Ne demek Jeon bir sorun olduğu zaman aramayı unutma" göz kırptıktan sonra arabayla uzaklaştı.
İçeri girdiğimde yerde kurumuş kanlar vardı. Midem bulandıüı için mutfaktan bez alıp sildim. Salona geçip kendimi koltuğa bıraktım. Telefonum çalınca ekranda beliren civciv yazısını gördüm. Telefonu açtım. "Efendim jimin"
"Napıyorsun bebeğim, ah ne yaptığın umrumda değil evdemisin"
Göz devirdim.
"Evet evdeyım"
"İyi geliyoruz"
Gıcırtı sesiyle kapıyı kapattı.
"Tamam bekliyorum" diyip telefonu kapattım.3 gündür hastanede olduğum için kendimi kirli hissediyordum. Lavaboya gidip üzerimi çıkarttım ve kendimi sıcak suyun altına attım. Saçlarımı sampuanlayıp duruladım. Havluya sarılıp odama geçtim.
Kapı çaldı jiminler olduğunu bildiğin için üstüme birşey giymedim sadece altıma gri eşofmanı geçirip kapıyı açmaya indim. "Geldimm" dedim. Kapıyı açıp kim olduğuna bakmadan ıslak saçımı katıştırdım. "Ee selam" yere bakan gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bakışlarımı karşımda duran taehyung'a çevirdim. Sadece yüzüme bakıyordu.
"Taehyung?" gülümsedi. "Bana yardım etmeyi kabul etmiştin bugün yeni kıyafetler geldi kombinlememiz lazım." kapıyı sonuna kadar açıp içeri geçmesi için yol verdim. İçeri geçti. "Sen otur ben üstüme birşey alıp geleyim" dedim. "Rahat ediyorsan sıkıntı etmem" ha? Omzumu kadırdım. "Sen bilirsin" diyip yanına geçtim.
Elindeki ipad'i açıp bana fotoğraflar göstermeye başladı. Mavi bir dosya açtı. İçindeki fotoğraflara bakılırsa mevcut tasarımlar vardı. "Evini biraz dağıtabilirmiyim?" başımı salladım. "Kendi evin gibi kullan" tekrar gülümsemesini bıraktı ve dosyadaki tasarımları alt ve üst olarak ayırarak masaya dizdi.
Kapı çaldı. "Bir saniye" kalkıp kapıyı açtım. Jimin boynuma atlayıp ayaklarını belime sardı. "Hoşgeldiniz" kucağımda bukalemun olan jimini umursamadan diğerleriyle konuştum.
İçeri geçtik. Herkesin adımları durdu sırtımdan önünü görmeyen jimin "neden durdunuz ya?" dedi. Taehyung'u görmesi için arkamı döndüm. "A- lan siz evlim-" ağzını elimle kapattım. "Çenen düştü yine senin in kucağımdan!" deyince atladı. Bende geri Taehyung'un yanına oturdum.
Namjoon, jin, hoseok aynı koltuğa oturdu. Jimin kiçik çocuk gibi tekli koltuğun üstünde rahat durmuyordu. "Jimin yerinde dur yoksa gömerim seni oraya" dedim önümdeki kağıtlara bakarken. "Ben bu kaslı heriften korkuyorum yaparmı yapar hem sen beni nasıl görüyorsun"
Başımı kaldırmadan gözlerimi ona çevirdim. "Benim her tarafta gözüm var" jimin çığlığı bastı ve namjoon'un dibine girdi. "Beni koru hyung korkuyorum" taehyung gülümsedi. "Korkmanda gerekiyor sanırım geçen senin ne yaptığını bildi" diyince oyunu devam ettirdiğini anladım. "Sen susta yanındaki kocana sahip çık!"
Dişlerimi sıktım. "Jimin!" dedim. "Töbestağfirullah adam mutasyon geçiricek" namjoon araya girdi. "Kapa çeneni adamlar iş yapıyo" deyince sustu. Taehyung "şu kot pantolonun üstüne hangi renk gider" kağıtlara baktığımda kolsuz siyah bir tişört gösterdim. "Onun üstüne bunu içine sokarak giyilebilir güzel durur üstüne yeşil veya lacivert ceket gidebilir"
Başını sallayıp ipadin üstünden onları kombinledi. "Böylemi?" diye sordu gözümün içine bakarak. Resmi inceledim. "Evet" oturan gruba baktı. "Sizden birşey istesem yaparmısınız" herkes başını salladı. "Kapının önünde mercedes c63 var içerideki adamlardan bir tanesini çağırırsanız sevinirim"
Herkez aynı anda ayaklandı. Ve dışarı çıktılar.
Taehyung'tan
Jungkook yanımda yarı çıplak oturuyordu ve ben onun ince belini saramadığım için içimde fırtınalar kopuyordu. Karın kasları, inanılmaz bir vücüt, kol kasları. Herşeyi mükemmeldi. "Vücüda güzel çalışmışsın gibi duruyor" yanakları kızardı. Elimi uzatıp yanağını sıktım.
"Utanma ciddiyim" dedim. Konuyu değiştirmek istercesine "ben şunlara bakayim arabayı bulamadılar sanırım" diyip ayağa kalktı ve bana mükemmel sırtını dönerek dışsrı çıktı.
Bölüm sonuu
Taehyung bastı gaza gidiyor sonumuz hayır olsun ÖDĞSLSÜSÖZÜSÖİ
Yoongi'yi merak eden varsa oda yavaş yavaş hikayeye girecek bilginize.Bir sonraki bölümde görüşürüz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙄̇𝘿𝙊𝙇 • 𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆
FanficÜnlü idol Kim Taehyung'un büyük hayranı Jeon Jungkook bir gün Taehyung'a yazma kararı alır.