𝚘𝚍𝚊 𝚝𝚞𝚛𝚞

59 6 0
                                    

Hava alanına geldik. bavulları indirdikten sonra annemi bıtaktık. İnsanların bize garip bakışları rahatsız etsede umursamadan sadece önüme döndüm. Arabaya bindik taehyung sürücü koltuğuna geçti bende yan koltuğa geçince derin nefes verdim. "Ön koltuk varmış ya"

Kahkaha attı. Arabayı çalıştırdı. "Bana geçiyoruz evde yanlız kalma" birşey söylememe izin vermeden. "İtiraz etmiyorum sevgilim değilmisin?" dedi. Gülümsemeye devam ederek. "Taehyung" dedim. "Hm" dedi yola odaklanmış. "Yarın pazartesi ben okula gideceğim sende kalamam"

Başıyla red etti. "Bizde ihtiyacın olan şeyleri alırız" telefonum çaldı ikimizde kucağımda duran telefonda 'civciv ' yazısına baktık. "Kim o?" diye sordu ve tekrar yola baktı. "Jimin" dedim. "Hoperlörü açsana" diyince telefonu açıp hoparlöre aldım.

"Efendim jimin"
"Naber bebeğim" taehyung bana baktı.
"İyi sen"
"İyi baksana ne diyeceğim bebişim" taehyung sinirle nefes almasını aldırmadım ve jimin heyecanlı sesine cevap verdim.
"Ne diyeceksin bakalım"
"Senin bu koca- yani taehyung bana geçen gördüğümüz yoongi'yle tanıştırdı bugün buluşmaya gideceğiz aaa çok mutluyum bebeğim" kahkaha attım. Şuan yerinde duramadığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
"Jimin!" dedi taehyung uyarıcı sesiyle ve devam etti. "Sevgilime bebeğim diyip durma!"

Jimin şok içinde "ne, sevgilim? Sen? Jungkook? Taeh-" ve çığlığı basınca ikimizde korkudan anlık titredik. "Ben sana demedimmi bana 2 gün ver diye" taehyung burnundan güldü. "Bende karşılığını verdim. Git hazırlan hala gelmiş burda boboğom (bebeğim) diyorsun"

Telefonu yüzümüze kapattı. "Yavşak herif" dedi taehyung alayla. Gülümsedim. Candan bakınca benim evimin önüne geldiğimizi gördüm. "Hadi sen in kapıyı aç ben arabayı park edeyim." dedi.

İyide ben kapıyı açmayı beceremiyorumki. Utanç verici. Başımı sallayıp arabadan indim. Kapının önünde gelip anahtarı cebimden çıkardım. Ofladım. Anahtarı kapıya sokup döndürmeye çalıştım ama dönmüyordu.
Belimdeki elle irkildim. Ellere baktığımda taehyung olduğunun anlaması zor değildi.

"Neden girmedin içeri birtanem?" tekrar ofladım. Ve anahtarı çevirdim. "Beceremiyorum şu kapıyı açmayı bak dönmüyor" burnundan güldü. Bir elini belimden çekip anahtarı tutan elime koydu. Benim çevirdiğimin tersine çevirdi anahtarı ve döndü!

Nasıl açtığını düşünürken taehyung saniyeler içinde anahtarı çekip elini bacağıma koydu ve kucağına aldı. Kapıyı kapatıp bana baktı. "Ters yöne çevirmişsin." diyip yanağımı öptü. Gülümseyerek "odan nerede" diye sordu. "Üst kat ilk oda"

Basamakları ikişer ikişer çıkarak. Odama gitti. Beni yere bıraktı. Dengemi kurunca ellerini çekti. Çalışma masama gidip çantama kitaplarımı doldurdum. Taehyung yatağa uzanıp beni izlemeye başladı. Bütün kitaplarımı çantama koydum. "Koydum" taehyung başını salladı. Ve telefonu kulağına götürdü.

"Merhaba bayan jeon" annem ne alakaydı şimdi. "Jungkook siz gelene kadar bende kalabilirmi acaba?" annem birşeyler söyledi. Taehyung zafer gülüşü yaptı. "Teşekkür ederim bayan jeon iyi akşamlar" deyiğ telefonu kapattı. "Annendende izin aldığımıza göre engel kalmadı hadi kıyafette ayarla"

Çantama baktı. "Bakabilir miyim" başımı salladım. "Bak" dedikten sonra dolaba ilerledim. Ve kıyafet çıkartıp ayrı çantaya koydum. Taehyung "kitabının içinde neden çizimler var" diye sordu. "Canım sıkılınca çiziyorum" biraz daha baktıktan sonra resim kursuna  gidiyormusun?"

"Hayır, gitmiyorum" birşey beğenmiş gibi ıslık çaldı. "Burda ben varım" arkamı döndüm. Yanına gidip baktım. Photocard yapıştırmışım. "Ay ne yapayım güzel fotoğraftı" poster duvarıma baktı. "Ben bunları yeni farkediyorum bune tavşanım" omzumu kaldırıp gülümsedim. "Tavşanım benim bu kadar fotoğrafım yok nereden buldun" dedi şaşkınlıkla.

"Ben çekiyorum bazılarıda albüm ve dergilerden çıktı" gülümseyerek bana döndü ve dudağıma kısa bir öpücük bıraktı. "Albümlerine bakiyim" sadece taehyung temalı 6 katlı rafımı gösterdim. "Bak burası daha güzel küçük karakterlerin falan var" dedim. Funkopopları (umarım böyle yazılıyodur) gösterdim.

"Sevgilim- beni gerçekten bu kadar çokmu seviyorsun" kafamı omzuma yatırdım. "Bundan daha çok gel" babama yalvarıp odamı iki oda yaptırdığım odaya girdim. Burada koleksiyonlarım vardı. Taehyung tişörtleri, resimleri, söylediği sözler ve daha fazlası vardı hatta odanın ışığı en sevdiği renkti.

Selammm

Bu bölümü ikiye ayıracağım o yüzden burada bitirdim.

𝙄̇𝘿𝙊𝙇 • 𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin