𝚘𝚍𝚊 𝚝𝚞𝚛𝚞-𝟸

48 7 0
                                    

"Oha ben burda uyurum tavşanın" dedi. Taehyung etrafa bakınırken. Köşedeki tekli koltuğa oturdu. Bende yanındaki rafı anlatmak için yanın gittim. "Burd-" diye söze girecekken beni kucağına oturttu. Yanaklarım yanıyordu başımı eyip yüzümü elimle kapattım.

Kıkırdayıp yüzümdeki ellerimi ayırmaya çalıştı. "Hadi ama tavşanımı görmek istiyorum" kastığım elimi gevşettim ama yüzümü açmayarak iki yana salladım başımı. Başımı göğsüne çekip saçımı öptü. Birdaha elimi yüzümden çekip kızarmış yanaklarımı öptü.

"Daha bundan utanıyorsan işimiz var tavşanım"

Kollarından kurtulduğum gibi ayağa kalktım ve üzerimi düzelttim. "Tavşanım niye kalktın şimdi yazar gelecek" omzumu kaldırdım ve odanın kapısı açıldı. Yazar nasıl girdi içeri. "Jungkook! Otur şu çocuğun kucağına valla ileride sana neler yazarım" yazarın tehditleri üzerine ne yapabilir diye düşündüm.

Aklıma çok şey gelince sordum. "Mesela en fazla ne yapabilirsin" sinsice gülümsedi. "Mesela seni Taehyung'un altına alabilirim hm ne dersin?" hızlı adınlarla Taehyung'un yanına gidip kucağına oturdum. Gülümseyerek bana öpücük attı. "Seviyorum seni hadi kolay gelsin" dedi ve çıkıp kapıyı kapatacakken.

"Pişt yazar tavşanım benim hayırdır" kapattığı kapıyı geri açıp yüzünü ekşitti. "Ay aman yemedik senin olsun" dedi. "Sende hadi şu bölüm bitir işimiz gücümüz var gelmişiz senin kitabında oynuyoruz" elini dalga geçerek salladı ve çıktı. Taehyung "sıkıldım şu yazardan takıntılı manyak"

Taehyunga baktım. "Bendende mi sıkıldın" dudaklarımı büzdüm. Büzdüğüm dudağıma öpücük kondurdu. "Senin yerin bende çok değerli tavşanım" kapı açıldı yazar boş gözlerle bize bakıyordu. "Taehyung tanrı aşkına artık kalkın gidin şu evden aklıma birşey gelmiyor yazacak" ayağa kalktık ve kapıya ilerleyip evden çıktık.

"Ananı seveyim senin yazar biz oda geziyoduk senin aklınıda seveyim hatta" dediğime taehyung kahkaha patlattı. "Lan bi siktir git ben onları eve yazarım bana bırak" diyip göz kırptı. Taehyung kıskannış gibi beni belimden tutup kendine çekti. Yazar dil çıkarıp gitti.

Arabaya bindik ve Taehyung'un evine yok aldık. Kocaman bir müstakil evin garajına park ettik arabayı. Barajdan çıktığımızda mükemmel bir bahçedeki süs havuzuna bakıyordum. "Beğendinmi?" bir kaç koruma yanımıza geldi. "Hoşgeldiniz bay kim" bana döndü. "Sizde hoşgeldiniz"

Gülümseyerek karşılık verdigimde taehyung bana bakıyordu. Elimden tutarak evin içine götürdü. Kocaman bir salonun ortasında kocaman bir lamba vardı. Lambanın altına 3 taraflı koltuk vardı ortasındada cam bir sehpa.

Televizyon duvara asılıydı. Altında cam kapaklı çekmeceler vardı. "Gel" Taehyung'un seslenişiyle onu takip ettim. Evin ortasından iki merdiven aynı koridora çıkıyordu. Sağ taraftan çıktığımızda yanyana duran 5 odaya göz gezdirdim. "Tavşanım en baş ve sonrakiler lavabo ama istersen odalardada var senin tercihin sol taraftaki lavabonun yanındaki benim odam onun yanındaki 2 odada misafir odası."

Başımı salladım. "Misafir odasını gezmeye gerek yok oda işte yatak dolap masa falan zaten orada kalmayacaksın" kaşlarımı çattım. "Nerede kalacağım?" gözleriyle odasını gösterdi. "Benim odamda benimle birlikte" odaya ilerleyince hafif hızlı bir tempoda yanına gittim. Oda sade ve şıktı geniş odanın ortasında yuvarlak beyaz bir halı vardı yatağı fazla büyüktü.

Çalışma masası vardı önünde de benim kitap dolu bavulum yazar bundan bahsediyor olmalıydı çünki bunu biz getirmedik. Ay neyse çok söylenmeyeyim gelir  şimdi. Odanın içinde 2 kapı vardı muhtemelen biri tuvalet biride giyinme odası. Karıştırmaya gerek yoktu.

Dayananayıp kendimi yatağa attım. O kadar rahattıki yatağın içine gömüldüm. Taehyung yanıma gelip hafiften kaldırıp başımı yastığa koydu. "Hadi yat sen hatırlatırımki 1 gündür uyumadın yazarımız sayesinde" başımı sallayıp gözümü kapattım.

Bilincim kapanırken üstmün örtüldüğünü hissettim.

Selamm

Kendimi ekledim çünki why not?

Neyse bu bölüme söyleyecek birşeyim yok.
Nasıldı beğendiniz mi.

Bir sonraki bölümde görüşürüz. <333

𝙄̇𝘿𝙊𝙇 • 𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin