"Şunlara bak nasıl uyuya kalmışlar" güne namjoon'un sesiyle başlamak pek güzel değildi. Yüzüme flaş patladığında bilincim tamamen açıldı ve bir kola sarıldığımı fark etmiştim. Gözümü açtığımda başınınduvaea yaslayarak yatan Taehyung'u gördüm.
Kolunu bırakınca uyandı ve gözünü ovuşturdu. Karşımda kahha atan 4 kişiye baktım. "Ne oldu oğlum ne gülüyorsunuz" daha çok gülmeye başladılar. "Hatırlamıyormusun" dedi hoseok dalga geçerek. Taehyunga baktım. Ayağa kalktı. "Şu almaya gideceğim istediğiniz birşey varmı?"
Ben hariç herkez hayır dedi. "Jeon?" başımla red ederek yatakta doğrulup sırtımı yasladım. "Ee jungkook gece nasıl geçti" kaşlarımı çattım. "Neden bahsediyorsunuz" seokjin cebinden telefonu çıkarıp gezindikten sonra telefonu elime verdi. "İzle anlarsın"
...
İzlediklerini hala sindirememiş ekrana bakıyordum. "Gerçekmi bu" diye sordum şaşkınlıkla. "Evet adamı bırak dedik bırakmadım" hoseok birşey aklına gelmiş gibi bağırdı. "Lan bugün dans kursu var" göz devirdim. Hepsi dans kursuna yazıldı. "Geç kalıcaz oğlum 2 saat kaldı jungkook öpüyorum seni kendine dikkat et" diyip hepsi odadan çıktı.
Şakamıydı bunlar? Ah her neyse telefonu alıp Taehyung'un şarkısı açıp komidinin üzerine bıraktım. Taehyung içeri girince kanın yanaklarıma pompalandığını hissettim. Üstümdeki yorganı kafama kadar çektim.
Burnundan güldü. "Noldu bu kadar utandın" dedi. "Özür dilerim ben, benim- ah işte kafam yerinde değildi" dedim hızlıca "dert etme Jeon sorun olmaz" dedi nazikçe. "Duyduğuma göre sevdiğin çikolataymış" yorganı aşağıya indirerek baktım. En sevdiğim çikolata! ama yiyemezdim.
Diyet bozulacaktı ve daha kötü şeyler olacaktı. "Yemiyeceğim canım istemedi" eğilip gözlerimin içine baktı. "Gözlerinin içi parlıyor çok istiyorsun bunu yemeyi seni tutan ney?" derin nefes aldım. Kaçışım yoktu birgün söyleyecektim.
"Söyleyeceğim ama bazı şartlarım var" gülümsedi ve başını salladı. "1.kimseye söylemek yok 2.sporuma el koymak için aileme haber vermek yok tamammı?" sandalyeye oturup "anlaştık" dedi ve dikkatl dinlemeye başladı.
"Senin konserinin olacağı gün kickboks ve spor karışık bir şey vardı. Kontrol yaptılar ama ben 54 kilodan 58 kiloya çıktığım için bana kızdılar bende altında kalamadım kendimi savundum. İşte yaşıma göre çok zayıfım diye adam sonra belimi ölçtü 69 çıkınca adam bana bir diyet listesi hazırladı oda şöyle. Sabah kahvaltı yok öğlen bir elma akşam bir küp buz. Hatta burda olmamın sebebi de bu ben kahvaltı yapmadan çıkmıştım 2 saat aralıksız çalıştım eve gelince de bayılmışım. Diyetimi bozmak istemediğim için yemiyorum."
Taehyung sadece bana bakıyordu. "İstermisin bilmiyorum ama benim ders verdiğim bir kurs var oraya yazılabilirsin" gözlerim açıldı. "Gerçekten mi!" başını salladı. "İsterim tabikide"dedim heyecanla. gülümsedi.
"ilk çikolata" diyip elindeki çikolatayı açıp bana verdi. Sakince çikolatalamı yemeğe devam ettim.
Selamm
Taehyung maşallah Jungkook'a dokunmak için elinden geleni yapıyor ÖXİDÖSÜSŞÜSDŞÜDİDNo spoiler ben kaçar sonraki bölümde görüşürüzz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙄̇𝘿𝙊𝙇 • 𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆
FanficÜnlü idol Kim Taehyung'un büyük hayranı Jeon Jungkook bir gün Taehyung'a yazma kararı alır.