PAMUK ÖĞRETMEN ~Tanıtım
Yayınlanma Tarihi: 25.10.2023
Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz. <3
Genel Kurgudan birkaç kesit sizinle, keyifli okumalar:)
~~
"Pamuk, bir şey mi oldu? İstanbul da olduğunu bilmiyordum." dediğinde ellerimle oynamaya başladım. Onu beklemiştim beklemesine ama şimdi ne söyleyecektim.
"Şey.." ilk başta bocalasamda aklıma gelen ve Kürşad'ın şaşkınlıkla kaskatı kesilmesini sağlayan ilk şeyi attım ortaya.
"Kocaya kaçtım, yani sana."
***
"Bırak!"
Çaresiz sesim ona yalvarır gibi çıkmıştı. Bileklerimi ondan kurtarmak için çırpındığımda tutuşunun sert olmaması işimi kolaylaştırdığında kollarının baskısından kurtuldum. Bedenimi ona doğru çevirdim ve ıslak kirpiklerinin arasından sert bir bakış attım. İşaret parmağımı ona doğru doğrulttum. "Bir daha bana dokunma! Yoksa-"
Anında sözümü keserek araya girdi ve o da tıpkı benim gibi fısıldayarak konuştu. Aramızda sessiz bir oyun başlamıştı sanki ve bana ayak uydurmaktan keyif alıyor gibi bir ifade gizlenmişti , belirgin yüz hatlarının arkasına.
"Yoksa?"
Sertçe yutkundum. İrislerinin maviliği, sert bakışlarını gözlerime dokundurduğunda içimi titretti. Öyle güzeldi ki... Saatlerce izleyeceğim bir manzara ayaklarımın altına seriliyor ve içime büyük bir huzur doluyordu.
Bana doğru bir adım attığında aramızdaki kısa mesafe iyice azaldı. Kendimi geriye doğru birkaç adım atarken buldum.
"Yoksa ne olur Pamuk?" diye sordu Kürşad. Tekrar bana doğru bir adım attığında kaşlarımı derince çattım. Dudaklarımı birbirine bastırarak dişlerimi sıktım.
"Dene ve gör!" diyerek tehdit ettim onu ama anında buna pişman olmuştum.
***
Eli yavaşça yüzüme çıktığında refleks olarak yanağımı avucuna yasladım. "Pamuğum." diyen sesi kulaklarıma ulaştığında hep mesafeli çıkan ses tonu ilk defa bana karşı yumuşak, içten ve çaresizdi. Zira öyle bir tınısı vardı ki boğazımdan kalbime doğru ılık ılık bir şeylerin aktığını hissettim. Karnımda mayhoş bir sızı peyda olurken sadece bir kelimesiyle nasıl böyle etkisi altına girebilmiştim.
"Elimi kolumu bağlayan tek şey o kalbindeki.." devamını getirememe nedenine anlam veremedim ama kimden bahsettiğini çok net anlamıştım.
Gözlerine yerleşen çaresiz ve kederli ifade beni bir anda dumura uğrattı. Onu hep ciddi , konuşurken bile asla eğilmeyen birisi olarak tanımıştım. Tıpkı, bütün ömrünü vatanını korumak için hep dik durmaya adamış bir askere yakışır şekildeydi. "Onu oradan atabilmen için nelerimi vermezdim." Bir itiraftı. Ama bana değildi. Daha çok kendine bunu itiraf ediyor gibiydi. Mümkün olmadığını biliyor oluşu, belki de beni çok iyi tanıması asla onu kalbimden atamayacağımı düşündürüyordu.
Aksini iddia edemezdim. Bahsettiği, benim yıllardır kapanmayan yaramdı.
Aklıma düşürdüğü bir ihtimal beynimin içinde yankılandı. Asla gerçekleşemeyeceğine inandığım bir ihtimal.. Bana bu saçma evlilik anlaşmasını teklif etmesinin nedeni , beni sevmesiydi. O an ne hissedeceğimi bilemedim. Güzel gözleri doğrudan yüzüme bakarken konuşmaya devam etti, bende sessizce dinlemeye. "Beni sevmeni sonsuza kadar bekleyebilirim, Pamuk öğretmen."
Derin bir iç çekti. Yanağımdaki eli usulca dudaklarıma kaydığında alt dudağımda gezindi. Yutkunuşunu içimde hissettim neredeyse , bütün bedenim titredi. "Şimdi.." yüzünü yaklaştırdı biraz daha. "Tam şu anda .." nefesi yüzüme hafif bir meltem sıcaklığında çarptığında kalbim yerinden çıkacak sandım. "Seni öpsem, kızar mısın?"***
Ordunun üst düzey bir subayı. Kıdemli Üsteğmen Kürşad MARAL
Hayata tutunmaya çalışan bir öğretmen. Pamuk ŞAHİN
Görücü usulü bir tanışmanın, anlaşmalı bir evliliğe dönüşmesi.
Sonrasını ise kimse bilemezdi. Aşk sinsi bir zehir gibi damarlarında yayılırken, tüm bedenini ele geçirirdi. Sen yine farketmezdin.
~~~~~~
Selamlar.
Yeni maceraya atılmak için ben hazırım ve çok heyecanlıyım. Peki ya sizler ?
Tanıtımı buraya bırakıp kaçıyorum.
Devamı en kısa zamanda gelecek..
Okuduğunuzda görüşlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum.
Öpüldünüz. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Öğretmen
Teen Fiction"Pamuk, bir şey mi oldu? İstanbul da olduğunu bilmiyordum." dediğinde ellerimle oynamaya başladım. Onu beklemiştim beklemesine ama şimdi ne söyleyecektim. "Şey.." ilk başta bocalasamda aklıma gelen ve Kürşad'ın şaşkınlıkla kaskatı kesilmesini sağla...