לורין
אני נכנסת לחדר ארונות המפואר והמפונפן בחדר השינה שלי ורואה את כמות השמלות המפוארות והנוצצות שתלויות על הקולבים. התחלתי לברור איזו מהן אני אלבש למסעדה בערב.
״זאת נוצצת מידי״
״זאת ארוכה מידי״
״זאת קצרה מידי״
״זאת עם מחשוף גדול מידי״
״זאת רחבה מידי״
״זאת פשוט לא בא לי״
עד שמצאתי את האחת שהכי התאימה לי ולסגנון שלי!
שמלה אדומה פרחונית שמתאימה לי בול לסניקרס שהבאתי מהבית!
התלבשתי מהר,נעלתי את הסניקרס והוצאתי את התיק טיפוח בשביל להמשיך להתארגן.
מרחתי קרם לחות וטפטפתי שני טיפות סרום על הלחיים. כי חשוב לשמור על עור הפנים. ועברתי לאיפור. אני בדרך כלל לא מתאפרת בכלל אבל אם כן אז ממש בקטנה! אתם יודעים,מסקרה,סומק ושפתון ורדרד עדין עדין. זהו.
סיימתי להתארגן וירדתי למטה.
השעה הייתה בול 19:00.
״טוב כולם כאן? אפשר לזוז?״ פבלו שואל
״אני חושבת שכן״ אמא עונה
״אבא,אני נוסע באוטו שלי. יהיה צפוף שם אצלך מאחורה.״ מתאו אומר לפבלו
״ניפגש שם״ פבלו השיב לו
אני ואמא נכנסות לרכב של פבלו. החלונות של הרכב כהים אבל עדיין אפשר לראות דרך. כך שיכולתי לראות את מתאו נכנס לרכב שלו עם החליפה השחורה שלו.
אנחנו נוסעים על הכביש המהיר במהירות יחסית מהירה שלצידנו נוסע מתאו. מתאו נותן לי מבט פלרטטני. בצחוק כמובן.. הוא אוהב לעצבן אותי.. ואני מסתכלת עליו לשניה אחת במבט זועף ומסיטה את ראשי מהחלון.
אנחנו מגיעים למסעדה ב-19:20. הנסיעה הייתה כל כך מהירה שחשבתי שעברו בדיוק חמש דקות מאז שיצאנו.
אנחנו נכנסים למסעדה,המארח מושיב אותנו בשולחן עגול ומפואר. במרכז השולחן יש אגרטל עם פרחים יפיפיים! מפיות מעוטרות מונחות לצד כל אחת מהצלחות שלנו,סכום מזהב וכוסות יפיפיות שנראות תואמות לצלחות כמו סט! זה מרשים. אף פעם לא הייתי במקום...... יקר כל כך.
אנחנו מזמינים מנות (שכדרך אגב היו מאוד מאוד יקרות) ומחכים להגעתן. בינתיים מפתחים שיח.
״נו מתאו אז איך בעבודה,בלימודים?״ אמא שואלת
״כרגיל..בלימודים משעמם ובעבודה? עובדים...״ מתאו עונה ומסתכל עליי במבט של ״תזהרי לשרוף אותי״ ואני פשוט חייכתי אליו עם חיוך ציני..
״לורין שמעתי שהיית בנבחרת הספורט בבית הספר שלך! גם פה בבית הספר יש נבחרת,תוכלי להצטרף. הבנתי שגם היית ממש טובה אז תוכלי אפילו להיות קפטנית הנבחרת!!״ פבלו אומר
כן אני הייתי בנבחרת,אבל אני חושבת שאני אוותר על לשחק עם הילדים הסנובים בשכונה הזאת. לא מאמינה שאמרתי את זה! מאיפה האומץ.
מתאו היה בשוק הוא הסתכל עליי עם חצי חיוך.
״לורין! אל תדברי ככה!״
״זה בסדר אהובתי,אני מבין שקשה להתרגל למצב החדש..״
״עדיין! זאת לא צורה להתנסח!״
וואו אמא תפסיקי כבר! את אומרת שאת מבינה אותי אבל לא מפסיקה לנזוף בי! אני קמה מהכיסא ונעמדת.
אני לא רוצה להיות פה. אני עברתי בגללך. לא טוב לי פה ואני אשמח מאוד לחזור לחברים ולחיים הקודמים שלי.
״מספיק! את הולכת הביתה!״ אמא נוזפת בי,שוב.
אני אשמח! השבתי בנזיפה
״טוב תרגעו. תרגעו, מתאו אתה הולך לעבוד עם מיגל על הטפסים נכון?״ פבלו פנה למתאו
״כן.. ו???״ מתאו השיב
״קח את לורין על הדרך״
״אבא אני לא יכול זה ממש סיבוך עכשיו״
״קח אותה ואחר כך תתפנה לדברים שלך..״ פבלו התעקש
״בואי״ הוא אומר וקם מהכיסא שלו והולך לכיוון היציאה.
אני יוצאת אחריו בלי לאמר מילה. רק מסתכלת לרגע לאחור ורואה אותם מנהלים שיחה,בלי לשמוע דבר..
________________
השיחה:
״אני לא יכולה איתה פבלו!״
״יהיה בסדר פרייה. אין טעם לכעוס ולנזוף בה. קשה לה עם המצב ויקח זמן עד שהיא תתאקלם ותרגיש בנוח,תני לה את הזמן הזה..״
״איך אתה תמיד יודע להגיד את המילים הנכונות!״
״כזה אני.״
*מתנשקים*
________________
מתאו מחכה לי במושב הנהג ואני נכנסת למושב הנוסע לידו
מתחילים את הנסיעה בלי שום שיח בינינו,רק שקט. אז החלטתי לנסות לשבור אותו.
איפה אתה עובד?
״מה זה משנה?״
מה אכפת לך לענות?
״אני עובד במשרד של אבא של חבר שלי יחד עם חבר שלי,טוב לך?״
למה אתה לא עובד במשרד של אבא שלך?
״סיפור ארוך..״
טוב.. אז,מה אתם עושים פה,בשכונה,בשעות הפנאי שלכם?..
״מה כבר אפשר לעשות?״
אתה שואל אותי?
״יוצאים עם חברים,מסיבות וזה..״
ומה..
״טוב די עם הראיון הזה!״ הוא קטע אותי
מה יש לך?
״מה יש לי? את זאת שנכנסת לי לחיים ולא מפסיקה להתלונן כמו איזו ילדה קטנה!״ הוא מתעצבן ואפילו לא מסתכל עליי כל השיחה
סליחה? אני לא בחרתי בזה! מצטערת באמת שההורים שלנו התחתנו והיינו צריכים להיפגש .. הו,בעצם לא נפגשנו כי היית עסוק בלהתמזמז עם איזו בחורה בזמן הריקודים!
*בכלל לא שמתי לב שהגענו הביתה כי מתאו עצר את הרכב והמשכנו להתווכח..*
״לא זוכר שאת אמא שלי שתגיד לי מה לעשות״
מי רוצה להיות בכלל אמא שלך?
״טוב עד כאן! הגענו. תעופי מהרכב שלי!״ הוא היה כל כך עצבני..
בלי לענות לו על זה פשוט יצאתי וטרקתי את הדלת,מתקדמת לכיוון הדלת כניסה.
״זאת פעם אחרונה שאת מדברת על אמא שלי שמעת?״
״אל תעוף על עצמך״
״שמעת?״
״נגמרה השיחה מתאו!״
הוא נוסע משם ואני נכנסת הביתה.
מתאו
נסעתי משם. מי היא בכלל שתדבר אליי ככה? אף אחד לא ידבר אליי ככה! ובטח ובטח לא על אמא שלי. היא משגעת אותי! יואו!
אני מגיע למסיבה בבית של מיגל. כרגיל כמסמר הערב. כולם יודעים שאין מסיבה בלי מתאו!
אני בשוק מכמות האנשים שהגיעו. כל החברים הכי טובים והבחורות הכי לוהטות באיזור. עומד להיות מטורף הלילה!
אני פוגש את החברים הכי טובים שלי והכי קרובים לי.
אמיל!
״מה המצב אחי? איזה כיף שהצלחת להגיע!״
כן היה על הקשקש אבל אין מצב שהייתי מבריז..
״הלו מוצ׳אצ׳ו״
״סלין!״ אני קורה לה ומחבק אותה.
מה נשמע חברים?
״אנחנו בסדר,מוכנים לחגוג!״ סלין אומרת ומרימה כוסית עם וודקה רדבול לאוויר.
כבר התחלתם לשתות?
״כן אחי,צ׳יל. קח שתה משהו״ אמיל מושיט לי כוס וודקה רדבול
״טוב בואו בואו לרחבה״
אנחנו נכנסים לרחבה שמופצצת באנשים וחברים שרוקדים ומשתגעים לצלילי המוזיקה המקפיצה והאורות והלייזרים.
איפה מיגל ראיתם אותו?
״לא,האמת שלא״ אמיל עונה
״אני בטוחה שהוא פה. כנראה דופק כניסה מרשימה״😆
כן אה?
טירוף מה שהולך פה! כמות הריקודים והמיזמוזים היא
אין סופית! במיוחד כשיש אלכוהול! אמיל מתמזמז עם סלין.כרגיל,הם זוג אוהב שנסחף במהירות. ואני בין הבחורות השוות פה. מנשק אחת פה,אחת שם. כולן עם טעם של אלכוהול טעים ומשכר. אני נטרף מזה שהכל בא לי בקלות.אני לא צריך לעשות כלום,הבחורות פשוט באות לצוד אותי. הבעיה היא שהכל טוב ויפה עד שסקרלט באה. הבת זוג שלי למסיבות. אנחנו לא זוג רשמי אבל כשמדובר במסיבות,יציאות ומיזמוזים היא לגמרי שם. אז זה הקטע. אני יכול לרקוד עם אלף בחורות אבל כשהיא מתקרבת אליי כולן פוחדות ומתרחקות כך שאני תמיד מתמזמז ורוקד עם סקרלט. היא מטריפת חושים כן? אבל אני תמיד נהנה שיש מסביבי כמה בחורות.
בקיצור,סקרלט מתקרבת אליי ואנחנו מתנשקים נשיקה סקסית ולוהטת במיוחד. החלטתי לחמם לאט לאט מנועים. אני שם לה יד אחת על הטוסיק ומכווץ את היד כך שאני תופס אותה מהטוסיק ויד שניה מחזיק לה בצוואר בזמן שאנחנו מתנשקים נשיקה ארוכה עם לשון. היא מורידה לי את החולצה אני בא לנשק אותה שוב והיא אומרת לי ״חכה צ׳יקו, אני אפגוש אותך ברכב.״ היא הולכת לכיוון הרכב,אני מחייך וממשיך לשתות ולרקוד. ״היי״ מישהי מסובבת אותי אליה ומנשקת אותי נשיקה צרפתית.. אני זורם. למה לא? חיים רק פעם אחת. ואז אני מסתובב ומישהי אחרת מנשקת אותי ונוגעת בחזה שלי. זה מצחיק איך הן כמו עלוקות. נדבקות אליי ברגע שסקרלט הולכת. זה כיף! אין לי קשר מחייב עם אף אחת. אפילו לא עם סקרלט. אז אני נהנה מהנוף בלי קשרים עמוקים ומחויבות.
YOU ARE READING
My Chico
Romance״בחיים לא חשבתי שאני אפסיק לשנוא אותו״ ״בחיים לא חשבתי שאני אפסיק לאהוב אותה״ הספר מכיל: •אלימות •קללות •טריגר אונס