WE DID IT

11 0 0
                                    

לורין
וזה קרה. הפעם הראשונה שלי הייתה עם מתאו. וזה היה הכי אינטימי,סקסי,חושני ונעים בעולם.
עשינו את זה עם אמצעי הגנה כמובן. והוא היה כל כך עדין ורך איתי. ואני נהנתי מאוד.
אני למדתי דברים מטורפים על הגוף שלי והכרתי תחושות שלא חשבתי שאכיר בחיים וזה היה מדהים!
סוף סוף הבנתי את כל המושגים הגדולים האלה שלומדים בשיעורי חינוך מיני😂
״פין,פות ואורגזמה״😂 אני זוכרת שבתור ילדה שהיו מדברים איתנו על זה הייתי נבוכה וצוחקת מכל דבר..
אבל עכשיו,כשזה קורה במציאות בצורה כל כך נעימה,עדינה ומהנה זה כבר לא מביך ומצחיק,אלא סוחף ומרגש!
איך אני שמחה שהפעם הראשונה שלי הייתה איתו.וואו.
אז אחרי הכל,פשוט נרדמנו במיטה שלו כמו זוג יונים,מחובקים,כפיות. וזו? באמת התחושה הכי חמה שיש!
להרגיש אותו עוטף אותי עם הזרועות השריריות שלו,להרגיש הכי בטוחה ומוגנת שאפשר! יש לי את הגבר שלי! שיגן עליי במידת הצורך ולא ייתן לאף אחד לגעת בי ללא רשותי!
מתאו
עשינו את זה!!
הרגע שלו הכי חיכיתי קרה.
אני כל כך חיכיתי לגעת בה,להרגיש אותה. את החום גוף שלה את העור החלק והנעים שלה. כל כך הרבה זמן רציתי לנשק ולגעת בשפתיים הרכות והורדרדות האלה! וזה קרה!
זה היה מדהים,כמו בסרטים. אני מאוהב בה מעל כל הראש. ואני לא רואה איך החיים שלי ממשיכים בלי שהיא לידי..
עשינו את זה ופשוט נרדמנו זה לצד זו וזה היה הדבר הכי נעים,אינטימי ורגיש שיש!
אני אוהב אותה,אהבת נפש. ואני אדאג להראות לה את זה!

אני מתעורר ב-7:00 בבוקר כמו שאני רגיל,כי בשעות האלה אני בדרך כלל יורד לחדר כושר שלנו בבית להתאמן..
אני מתעורר בידיעה שלידי שוכבת הבחורה שלי. זו שכבר מזמן רציתי שתהיה אצלי במיטה.
אני כל כך התרגשתי שאפילו לא חשבתי על זה שההורים יכולים להכנס לחדר שלי בכל רגע ולראות אותנו במיטה יחד,ושלא מדבר על זה שאולי הם שמעו אותנו אתמול בלילה הסוחף שלנו...
זה הטריד אותי בדיוק לשניה ואז קמתי,התארגנתי על עצמי וירדתי להתאמן. התאמנתי איזה שעה וארבעים וחמש דקות. התאמנתי על הגב,על השרירי ידיים,רגליים...
כשסיימתי החלטתי לפנק את לורין שלי,לורי שלי ולהכין לה ארוחת בוקר.
נכנסתי למטבח בשקט כדי לא להעיר את ההורים. הכנתי לה אומלט מביתים וירק,חתכתי ירקות טריים טריים,ובצד שמתי ממרחים שונים יחד עם הפרוסות לחם הטריות שהעוזרת בית שלנו הכינה.
צלחתתי הכל כאילו אני באודישן במאסטר שף,שמתי הכל על מגש והעלתי את זה למעלה אל החדר שלי.
אני עולה במדרגה האחרונה שלכיוון החדר שלי ופרייה בדיוק יוצאת מהחדר שלה ושל אבא,״בוקר טוב מתוק,מה זה הריח המגרה הזה? למי הכנת את המגש המטורף הזה??!!״ היא שואלת בהתלהבות..
אמממ הכנתי את זה לי,אני צריך לעבוד קשה על המחשב והמסמכים של העבודה היום אז הכנתי חי אוכל לחצי יום.. אני אומר בצחוק אבל בתכלס אני משקשק ורועד מבפנים,שלא תתחיל לשאול שאלות,לחקוק ולחשוד ובטח שלא להיכנס לי לחדר.
״לורי שלי כבר קמה? אני אלך להגיד לה בוקר טוב...״
היא מתקדמת לחדר של לורי ושניה לפני שהיא פותחת אני אומר,
לא אל תפתחי,היא קמה בבוקר ואמרה לי שהיא מבואסת ממש על איזו מסיבה שהתקיימה בשכונה הקודמת שגרתן בה והיא לא יכלה ללכת עליה ועכשיו היא כועסת על כל העולם ואישתו,עזבי,תני לה כמה דקות להרגע ואז היא תצא אלינו בעצמה..
״וואו,איזו מן מסיבה היה לה כל כך עצוב לפספס? וממתי היא הולכת למסיבות?״
אני מניח שזה בעקבות השיחות שיש לה עם חברות שחה מהשכונה,שכנראה סיפרו לה על זה..
״טוב,אתן לה זמן. תודה שסיפרת לי,מעריכה את זה!״
בכיף תמיד! אני עונה
היא נכנסת חזרה לחדר,סוגרת את הדלת ואני מרגיש הקלה של בחיים.ירדה לי אבן מהלב. אני נכנס מהר לחדר,מניח כל השולחן בשקט את המגש עם האוכל ונועל את הדלת.
אני ניגש ללורין שעדיין ישנה.
בוקר טוב יפה שלי,הגיע הזמן לקום. אני אומרת בצורה עדינה ומלטף את שיערה.
בחיים לא חשבתי שאני אהיה כל כך עדין.לא מכיר את העדינות הזו בי. תראי מה היא מוציאה ממני..
״בוקר טוב תיאו שלי.״ היא אומרת כאשר עיניה עדיין עצומות משינה.
קיבלתי כינוי חדש? אני שואל אחרי ששמעתי את השם תיאו יוצא מהפה שלה,אני נמס מהכינויים האלה,אבל רק כשהם יוצאים מהפה שלה!!
״כן תיאו״ היא אומרת שוב ואני נמס באמת.
תודה לורי! אני משיב לה בכינוי החדש שהבאתי לה.
״לורי? זה חדש...״
כן לא רק את חשבת על כינוי,אני חושבת עליו מאז שפגשתי אותך!
״אוי בייבי שלי״ היא עונה והפעם היא זו שנמסה ממתיקות..
הכנתי לך ארוחת בוקר,וברגע זה היא מוגשת לך ישירות למיטה. את חייבת לאהוב את זה כי היא מלווה בסיפור קשוח במיוחד!
״מה??? מה קשוח?״
אני הכנתי הכל,עליתי במדרגות,אמא שלך יצאה מהחדר,שאלה למי הכנתי את זה.. אז המצאתי לה תירוץ ואז היא באה להיכנס לך לחדר אבל ידעתי שאת לא שם אז אמרתי לה שאת כועסת ועצובה על איזה מסיבה שלא יכלת ללכת כליי בשכונה הקודמת שגרתן בה.. אז תהי מדוכאת טיפה בפעם הבכה כשאת רואה אותה היום,שחקנית מספר אחת שלי!
״אני? מדוכאת ממסיבות? אני בקושי הולכת לכאלה.. היא כלב את זה?״
את האמת,היא גם חדשה כל זה בהתחלה אבל אחרי זה כן,היא קנתה את זה!
״עבודה טובה טירון!״
אני טירון? אני מספר אחד בתירוצים!
״מאמינה לך! רק שלא יבוא על חשבוני כן? כי תירוצים לא מתקבלים אצלי!״
כן המפקדת! טוב תאכלי זה מתקרר..
היא טועמת מהאומלט ומהממרחים..
״וואו תיאו זה טעים ברמות,וואו! כמו לאכול אגז בנדיקט! רק יותר טוב! ממתי אתה יודע להכין ככה?״
אני יודע אבל אף פעם לא הייתי צריך להכין או רציתי להכין למישהו.. לך אני ארצה תמיד להכין.
״אווווווו״ היא מתרגשת.
אני יושב על המיטה וצופה בה אוכלת..
״אכלת משהו?״ היא שואלת
לא,זה בסדר.
״לאאא אתה לא יכול לעשות לי את זה,זה יעשה לי מצפון! אתה חייב לאכול איתי,אני גם ככה לא אסיים את הכל!״
יש פה כולה שתי ביצים וירק,למה שלא תסיימי?
״תאכל! או שאני לא אוכל!״
טוב נו,היא חותכת לי חתיכות מהאומלט,טובלת אותן בממרח גבינה ומגישה לי אותם לפה כמו אווירון שעושים לילדים קטנים כדי שיאכלו..
באמא שלך? תביאי את המזלג וזהו..
״קח״ היא אומרת תוך כדי צחקוק
אני אוכל ביחד איתה.
מסיימים לאכול,אני שם המגש הריק מאוכל על השולחן וחוזר לשבת לידה על המיטה.
נו,מה התכניות שלך היום? אני שואל..
״אתה יודע,בית ספר,לחזור הביתה,שיעורי בית,לשים כביסה עם במדי בית ספר שלי..,לעשות עבודה על המחשב... אתה יודע איך זה....״ אני רואה שהיא מתגרה בי בכוונה ולא מכניסה בלוז ״העמוס שלה״ תכניות איתי,היא מחייכת אליי חיוך מתגרה תוך כדי שהיא מספרת לי על התכניות שלה.
שינו בתכניות!! אני מכריז.
אני אוסף אותך מבית ספר כשאת מסיימת.
ואחרי שתעשי שיעורי בית ו-וואט אבר אני לוקח אותך איתי לים!
ואחרי שנסיים שם אני עושה לך הפתעה!!
״וואו כללת יפה את עצמך בתכניות שלי,אתה יודע את התכניות שלי יותר טוב ממני!!״
יאפ. טוב רוצי לחדר שלך,תתארגני,כדי שלא יחשדו איפה את. אחרי שסיימת להתארגן תדפקי לפרייה בדלת,דברי איתה,תגידי בוקר טוב,שלא תחשוד...
״אוקיי אהובי״ היא אומרת תוך כדי שהיא קמה מהמיטה ונמתחת.
״ביוש״ היא אומרת בלחישה לא לחישה כזו.. ויוצאת מהחדר שלי,סוגרת אחריה את הדלת בשקט.
אמרתי כבר שאני אוהב אותה? ❤️

אמאלה איזה מושלמים הם! אני מקנאה!! וחכו זה רק הולך ומשתפר!! משווה שאהבתם❤️💞🤭

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Chico Where stories live. Discover now