IM GONNA KILL HIM

11 2 2
                                    

לורין
כבר ערב,ואני מתעוררת מהשינה הכי טובה שהייתה לי עד עכשיו. אני מתעוררת מחובקת עם מתאו,מתאו שלי. אין תחושה יותר נעימה מזו! מהזרועות השריריות שלו על הגוף שלי...
אני קמה בשקט בשקט כדי לא להעיר אותו,מתיישבת בזריזות ליד שידת האיפור שלי כדי לסדר את עצמי מעט.. אני שמה עוד קצת בושם וסומק על הלחיים והכי חשוב-שפתון לחות! אני מתארגנת לי בשקט מרוכזת בדברים שלי ואז אני מרגישה זרועות שמחבקות אותי מאחור.
״בוקר טוב נסיכה״
זה מתאו.
היי,אני אומרת לו ומתקרבת עם גבי אליו יותר.
אני מסתרקת ושואלת אותו,איך הייתה השינה שלך?
״וואו,בחיים שלי לא ישנתי כל כך טוב.אנחנו חייבים לישון ביחד יותר״. כל משפט שהוא מוציא מהפה עושה לי פרפרים בבטן.
״איך את ישנת?״ הוא תופס במסרק שלי,שם אותן על השידה,מסובב אותי ומנשק אותי. אני לא מסוגלת איתו. אני לא עומדת ביופי שלו,הוא כזה ג׳נטלמן! מי היה מאמין שהאדם שהכי סבלתי ושנאתי בסוף יהפוך להיות האדם שאני הכי אוהבת?
״טוב,מה התכנית שלך לערב?״
את האמת מתאו? אין לי תכניות.. חשבתי לראות סרט בנטפליקס על הספה בסלון,בצ׳יל כזה,אתה יודע?
״אין מצב! רק עכשיו קמנו משינה.. אנחנו יוצאים הערב.״
מתאו אין לי כוח,אני עדיין ישנונית..
״אנחנו יוצאים לחגוג. זה היום שאחרי ההתוודות שלנו,אנחנו סיפרנו אחד לשניה על אהבתנו חייב להרים כוסית לפחות..😂״
כשאתה אומר את זה ככה...
״יופי,תתארגני.חצי שעה ויוצאים.״
טוב. לך תתארגן.
הוא מנשק אותי נשיקה זריזה ממש ויוצא בזריזות מהחדר שלי כדי להתארגן.
אני סיימתי עם האיפור העדין והשיער. שמתי שמלה חמודה בצבע תכלת שקיבלתי מחברה עוד מלפני שעברתי לגור עם מתאו ופאבלו,שמתי עגילים ושרשרת,נעלי עקב לא גבוהות במיוחד וירדתי למטה.
כרגיל,מתאו כבר מוכן. אין,בנים מתארגנים ממש מהר לא מורחים את הזמן על איפור שיער כמונו.. הוא מחכה במכנס אלגנט בצבע כחול ככה וחולצה מכופתרת לבנה מהממת שמדגישה לו את כל השרירים. ״יצאנו?״
יצאנו.
אנחנו יוצאים מהוילה,מתאו לוקח כמה שניות כדי לבחור באיזה רכב ניסע..מה לעשות שיש לו שתיים משלו ועוד שלוש של אבא שלו..
הוא בחר שנסע בג׳יפ מרצדס השחור והחתיך שלו. אין אוטו יותר סקסי מזה.
אני מתקרבת לאוטו כאשר הוא עדיין מאחורי. הוא עוקף אותי ופותח לי את הדלת. עמדתי להתעלף..
אני נכנסת והוא סוגר את הדלת ונכנס לדלת הנהג,ויצאנו לדרך..
נסענו נסיעה של כ-20 דקות. לפאב שמאוד קרוב לאיזור הוילות שם ראיתי את מתאו חוגג עם בחורות על ימין ועל שמאל.. לא אשקר,חששתי קצת מהיציאה הזאת.. אף אחד לא יודע שאנחנו בתחילתו של קשר זוגי. אולי ימרחו עליו מלא בנות,אולי הוא אפילו יזרום איתן.. הרי הרגלים ישנים לא משתנים ביום אחד.
הגענו לפאב.(זה יותר כמו מועדון אבל בסדר)
הפאב מפואר ועשיר במיוחד.מאל אורות,בר מפואר,שולחנות ערוכים בצורה מושלמת. רחבת ריקודים ענקית ומלא בחורים ובחורות לוהטים ועשירים במיוחד רוקדים לצלילי מוזיקת היפהופ וטראנסים. ישר שנכנסנו כמה בחורות עשו עיניים למתאו,הסתכלתי על מתאו לראות איך הוא מגיב אבל הוא רק הסתכל עליהם ושניה אחרי זה כבר הסתכל על הבר.. היה נראה שהן לא מעניינות אותו במיוחד,שמחתי לדעת שהוא באמת בחר בי על פני בחורות אחרות..
הגענו לבר. ״מה תרצו לשתות״? שואל הברמן ומסתכל בחיוך אל מתאו.. חיוך מאוד מסופק וחשוד.. כאילו יש בדיחה בינהם שאני לא יודעת עליה. ״בשבילי ג׳ין טוניק״ מתאו אומר ומחייך חזרה על הברמן ושניה אחרי מסתכל עליי בחיוך מחשיד. הסתכלתי על החיוך היפה שלו בלי להבין מה קרה אבל היי,הוא מחייך זה הכי חשוב לא? גם בשבילי! אני מתנתקת מהמבט על מתאו ופונה לברמן שיכין לי גם כוס.
״בבקשה״ הוא מגיש לפנינו את השתייה בחיוך,מביט בי ומביט במתאו עם אותו חיוך ממזרי. לקחתי את הכוס שלי,התקדמתי לאט לכיוון רחבת הריקודים.
מתאו
אני מכיר את הברמן הזה כבר כמה שנים טובות,חבר יקר שלי. שתמיד סיפרתי לו על הלילות והבחורות שיצאתי איתן ולאחרונה סיפרתי לו שיש לי מישהי שאני מטורף עליה ויש לי רגשות אליה והוא דחף אותי להציע לה חברות.. לורין כמובן.. סיפרתי לו היום בהתארגנות הקצרה שלי למועדון, שהשגתי את הבחורה אז שנינו היינו מבסוטים.
לורין התקדמה לכיוון הרחבה ואני נשארתי חצי דקה לדבר עם הברמן. ״וואו,עשית את זה אה?״ הוא אומר לי. ״באמת השגת את הבחורה״!
השגתי את הבחורה. היא מהממת,אדיבה וחמודה והחיוך שלה מטורף. אחי אני מדבר עליה וכל הגוף שלי פרפרים וצמרמורות. ״איזה יופי שמצאת מישהי שאתה באמת אוהב,שמח בשבילך אחי.״
איך כמוך ברמן! אני אומר וקורץ לו ומתחפף משם בשביל למצוא את לורין ברחבת הריקודים.
אני מתקדם לרחבת הריקודים ורואה את לורין רוקדת בצד עם הכוס שתייה שלה.. היא כל יפה וחמודה שאני לא יכול להוריד ממנה את העיניים,אני מתקדם אליה,מניח את הכוסות של שתינו על יד השולחן וחוזר לרקוד איתה,צמוד אליה.. יש אחלה מוזיקה ברקע. לאט לאט הצטרפו עוד ועוד בחורים ובחורות לרחבה,נהיה צפוף.. מלא בחורות שתויות נמרחות על בחורים ומחא בחורים מסביב לבחורות השתויות.מתאו הרווק היה זורם,אבל עכשיו אני בזוגיות עם הבחורה שאני הכי אוהב ואני לא מתכוון להרוס את זה.
אני מסתובב לקחת שלוק מהשתייה שלי,לוקח את הכוס לידיים וכשאני מסתובב חזרה נמרחת עליי איזה בחורה,שיער חום שטני,עיניים כהות חומות,ובגדים מטורפים כאלה שלא ראיתי הרבה זמן.. רק במסיבות טבע מפונפנות.. היא מדברת איתי,מנסה להתחיל איתי ובעיקר נמרחת עליי.. מנסה לנשק אותי אבל אני מתרחק טיפה והיא לא מוותרת.. אין הבחורה לא יורדת ממני.. אני לא רוצה אותה עליי ולא לידי,ובטח שלורין לא תראה את זה.. שומעת? זה לא ילך בינינו שחררי.אני אומר לה אבל היא בשלה... שתויה,מה לעשות.. ״העיניים האלה שלך שיואו,והשרירים,השיער הזה,והשפתיים הגדולות האלה״ היא אומרת,מתהפנטת ממני עוד ועוד.. בחיי היא מתחילה להציק שלי. אני מצליח להדוף אותה ממני כשאני זז טיפה הצידה,מסתובב לצד השני שלי ולא רואה את לורין. אני מעיף מבט מהיר על האיזור שלי ושל רחבת הריקודים והיא לא פה. אני תוהה לעצמי אולי הלכה לשירותים.. אני אחכה לה כמה דקות..
לורין
אני ומתאו רוקדים ברחבת ריקודים,שותים מעט ונהנים. באמת כיף לי איתו,בחברתו. משניה לשניה נהיה יותר ויותר צפוף במועדון.. אני מסביב למלא בחורים נאים ביותר ובחורות שנראות זו.. לא משנה אני לא אמשיך.. אני רוקדת לי בחופשיות מרוחקת מעט ממתאו שרוקד ושותה גם הוא.
אני עושה תנועה חדשה ונתקלת במישהו מאחור,לא ראיתי מי זה.. הסתובבתי לבקש סליחה ולהמשיך הלאה וכשהסתובבתי גיליתי שזה לא אחר מאשר דניאל,הטמבל הזה מהכיתה שלי,שמשעמם לו מאוד החיים אז הוא והחבר שלו כל הזמן מציקים לי..
״לוריןןןןן,שלום לך,איזה יופי שאת פה!״ דניאל צועק לי,המוזיקה חזקה והוא שיכור...
״מוריס קלוט,לורין פה״ הוא פונה למוריס שרוקד עם גבו אליו..
לא שמתי לב אליהם עד עכשיו,מתי הם באו?
״לורייי״ מוריס קורא לי,שיכור מת.
״איזה כיף לראות אותך! דפקת הופעה אה? זה לכבודי?״
לא.שחרר.
״אם זה לכבודי תני להנות טיפה.. תעשי תעשי איזה סיבוב..״
שחרר מוריס. אני באה ללכת ויד תופסת בידי.
דניאל תופס בידי ועושה לי סיבוב.. מוריס שורק לי מהצד.
איפה מתאו? אני תוהה לעצמי... אני כבר לא רואה אותו בשדה הראיה שלי מרוב עומס.. איפה הוא?
״מה אני אגיד,הבגדים האלה שלכן עושים אתכן כוסיות שחבל על הזמן״
שמור את ההתבטאויות שלך לעצמך מוריס. אני אומרת והולכת משם,מעוניינת לחפש את דניאל בשביל ללכת מפה..
אני מתקדמת לצד השני של המועדון ולא קולטת שהם באים אחריי.. אני נלחצת,מחפשת בזריזות עם העיניים את מתאו ולא רואה אותו,אני כבר ממש בלחץ. אני מחליטה להיכנס לשירותי נשים בתקווה שיבינו שהם לא יכולים להיכנס. אני ממש רצה לשם. סוגרת אחרי את הדלת של הכניסה לשירותים ונשענת על הכיור בשביל לעשות נשימות כדי להרגיע את עצמי. אני לא מאמינה שהם נופלים עליי,שני אלה. השיכורים האלה,שתמיד מעצבנים אותי.
אני נשארת שם כדקה ואז הם נכנסים שניהם. ״לא סיימנו את השיחה איתך לורין״ דניאל אומר.
זה שירותי בנות,תצאו מפה. קצת פרטיות! שמעתם על זה? אני מנסה להכניס בהם קצת הגיון שכנראה לא קיים..
״הכל טוב,אין פה אף אחת.. אנחנו רק מדברים״
אף אחת? אני פה! צאו מפה! אין עם מי לדבר,המוח שלהם מחוק מאלכוהול.
״בקיצור לורין״ דניאל מתחיל לאמר ומניח עליי יד על הכתף כאילו אני איזו סחבקית שלו.
״בואי נשתעשע קצת״ מוריס משלים אותו.
אני מתנתקת מהם מהר ורצה לאחד התאים כדי לנעול את עצמי מבפנים בתקווה ואמנע מעצמי אסון.. אני רצה ולא מספיקה לנעול אז דניאל פותח את הדלת במהירות ויוצא לגמרי ממתחם השירותים כשבזמן הזה מוריס נכנס לתא. שנינו עכשיו בתא שירותים ביחד. ״למה את מפחדת לורין? אני יודע שאת רוצה את זה!״
לא מוריס,אני לא! אני חובטת בו הכי חזק שאני יכולה ודוחפת אותו הכי חזק שאני יכולה אבל זה לא מזיז לו,הוא ממשיך להתקדם אליי.. אני מתרחקת לאחור כמה שאני יכולה תוך כדי חבטות שאני נותנת לו לחזה אבל כלום לא עוזר,אני מגיעה למצב שאני מתיישבת על האסלה אחרי נפילה והוא עומד מעליי..הוא מנסה לגעת בי..
מתאו
כבר עברו 15 דקות ואני עדיין לא רואה אותה. היא לא יוצאת מהשירותים.. מה קורה איתה? אולי היא צריכה עזרה? אולי היא מקיאה.. אני ניגש לשירותי בנות במהירות סבירה כי אני גם קצת קצת אבל ממש קצת שתוי.. ״מתאוווווווווווו״ אני שומע פתאום צרחה מהשירותי בנות,זאת לורין אני רץ לבפנים בלי לחשוב פעמיים. ״מתאווווו״ אני בועט בדלת של התא שירותים הדלת נפתחת בעוצמה מטורפת ופוגעת בבחור בגב שלו,אני די בטוח שכמעט שברתי לו משהו.. אבל למי אכפת! הבחור נאנק מכאבים.. אני רואה את לורין יושבת על האסלה עם דמעות,אני מוציא אותה מהר משם ומתרחק מאיזור התאים..
לורין,היי לורין,לורין איך את? מה קרה?
״מ,מת,מתאו אני אני אני..״
מה לורין דברי. הוא עשה לך משהו? הוא נגע בך? אין זהו אני מזיין אותו מכות עכשיו,אני עומד לגמור אותו!״ אני רותח מעצבים,מי? מי ייגע בבחורה שלי וישאר חי אחרי זה? אני עוזב את לורין לרגע בצד,כולה בסטרס. אני חוזר לתא שירותים,הבחור נאנק מכאבים אבל עדיין עומד. אין אחד שיפגע בה וישאר לעמוד! הבחור בדיוק הסתובב,אני מביא לו בוקס אחד מטורף ישר לבטן.,הוא מתכופף ואז נותן לו עוד אגרוף מצלצל שמפיל אותו על הרצפה,הוא נשכב בחוזקה על הרצפה אני עולה מעליו ומתחיל לתת לו אגרופים. הוא מדמם. מדמם הרבה. אין,זהו הוא מחוק.
אני ממשיך להטיח בו מכות כשפתאום אני מרגיש שתי ידיים חמות ורכות על כתפיי. ״מתאו תפסיק. מתאוווו. די מספיק מתאו.״
״מתאו הוא ימות,מתאו די מספיק. זה לא שווה את זה. הוא לא שווה את זה.״ אני מפסיק,קם ונעמד ליד לורין. שנינו מביטים בו שכוב וכאוב על הרצפה. למזלו הוא נשאר בחיים והכל בגלל לורין.
״בוא הביתה״ היא אומרת ומתקדמת לכיוון היציאה כולה עדיין בדמעות אבל לפחות קצת יותר רגועה.. אני בא להתקדם ובועט בו עוד בעיטה קטנה בצלעות לפני שאני יוצא מהשירותים.. ״אם עוד פעם אחת אתה תתקרב אליה או תדבר איתה אני אדאג שתסיים בקבר.״ אני אומר ויוצא משם.
אני רץ ללורין שמתקדמת לכיוון דלת היציאה,צועק לברמן שירשום עליי את השתיה ושנינו יוצאים מהמועדון...

My Chico Where stories live. Discover now