לורין
אני משתגעת ממנו! איזה מעצבן הוא שיואו!! למה הוא חייב להיות כזה קוץ בתחת! גם כן הוא. עוד סנוב עשיר עם פרצוף יפה.. פרצוף מאוד יפה יש לציין.. אבל עדיין הוא פשוט מעצבן אותי! אני מתחרפנת!
לא מספיק שעברתי לכאן לא מרצוני והייתי בארוחה מפונפנת שוב, לא מרצוני עכשיו אני גם באחוזה הזאת לבד. יושבת בסלון לבד מול הטלוויזיה. אני בקושי מכירה את האיזור הזה. אף פעם לא הסתובבתי פה עם חברים או יצאתי עם חברים מסביב לשכונה הזאת. לאן אפשר לצאת פה בערבים? מה אפשר לעשות פה בשביל הפאן, הצ׳יל עם החברים? אין לי שמץ! ובמקום לחקור אני תקועה פה! אין מצב. אני יוצאת מפה. אני בת 18 זה הזמן שלי. להנות , להשתחרר..
אני עשיתי לעצמי טאצ׳-אפ לאיפור וסידרתי טיפה את השיער לקחתי איתי תיק קטן עם הטלפון והמטען למקרה ותיגמר לי הסוללה. אני הולכת לחקור את השכונה קצת. אולי אמצא מקומות מגניבים או אכיר איזה בחור חתיך..
אני הולכת בין הרחובות הגדולים והמעוצבים של השכונה. כל הרחובות מוצפים בוילות מפוארות וגרנדיוזיות,מזרקות מעוצבות בגודל עצום וגנים יפיפיים.
אחרי כמה דקות טובות של הליכה הגעתי לרחוב שהרגיש לי שונה מכל שאר הרחובות כאן בשכונה. הרחוב הזה היה מואר באורות בצבעים שונים ומגוונים. כן. הוא היה מואר וקסום במיוחד,שונה משאר הרחובות עם פנסי הרחוב. התנגנה מוזיקת פופ עכשווית שאני אוהבת. אהבתי את הרחוב. הקטע שלו הוא שגם בו יש וילות מפוארות אבל פה זה וילה,פאב,וילה,מועדון,וילה,קזינו,וילה,מועדון..אחד אחרי השני,נראה שהקונספט מובן.
נכנסתי לאחד המועדונים שהיו שם. אחרי כמה דקות שאני חוקרת את המועדון יוצא מנהל המועדון ואומר ״לאור המסיבה הגדולה שיש בוילה ליד המועדון יעבור לתוך הוילה. האלכוהול יעבור למסיבה וכך גם כל האנשים פה. יאללה בואו לחגוג!״
לא הבנתי עדיין מה זה אומר מה שאמר המנהל אבל הבנתי מאוד מהר כשנכנסתי לוילה. הוילה הייתה עצומה! מלא אנשים רוקדים בתוך הבריכה,מחוץ לבריכה..כולם שותים בירות או איזה שהם דרינקים מיוחדים.כולם שם נראים בגילי או שנה,שנתיים מעליי.. וואו מה הולך פה? ליד הבריכה יש דוכן שתיה קלה ודרינקים מעוצב ולידו עוד דוכן של אוכל! מלאא אוכל! המבורגרים,סלטים,פיצות..
לקחתי לי שתיה קלה ועשיתי סיבוב לראות את המקום כשלפתע מופיע,מי אם לא- מתאו! ומסביבו מלא בנות שנמרחות עליו ומתמזמזות איתו. אני מתקרבת לשם מעט מעט. הוא עדיין לא מבחין בי.. הוא עסוק בלנשק מישהי ולתפוס לה בתחת. אני פשוט בשוק! איכס! יותר מדי העברת נוזלים בדקה אחת... אני הולכת משם כאשר הוא עדיין לא מבחין בי ומחליטה ללכת לקחת איזה דרינק מיוחד מהדוכן. מתקרבת לדוכן ורואה בחור נחמד שמגיש את הדרינקים.
היי אני אשמח לקבל דרינק.
״ממה את רוצה שהוא יהיה מורכב?״ הוא שאל אותי
כל דבר חוץ מפסיפלורה. אני אלרגית.
״נו,אז מה לשים לך? מה את אוהבת?״ שאל כשהוא מביט בעיניי ומחייך אליי
אני מחייכת חזרה ואומרת: תפתיע אותי!
״אוקיי״ הוא מגחך וניגש לעבודה.
אני צופה בו מכין לי את הדרינק. וואו לא ידעתי שלהכין דרינק יכול להיות דבר כזה סקסי.זה כל מה שעולה לי לראש.😅
״מוכן״
וואו תודה
״תטעמי את זה..״
אני לוקחת שלוק מהדבר המאוד מושקע הזה שהוא הכין,וואו! אהבתי! תודה לך.
אני מסתובבת ללכת והוא שואל במהירות ״רגע,מה לא תגידי לי איך קוראים לך? שאדע לעשות את השייקים הכי מיוחדים כשתחזרי..״
אני לורין. אני מחייכת
״נעים להכיר לורין,אני מיגל״
היי מי- רגע,אתה מיגל? מיגל מיגל? חבר של מתאו? החבר לעסקים שכרגע אמור להיות איתו גם בפגישה?
״איך את יודעת? את מכירה את מת?״
מת?
״הכינוי שלו,מת.. מאיפה את מכירה אותו?״
חכה רגע! אני שאלתי שאלה קודם. אתם לא אמורים להיות בפגישה עכשיו?
״אנחנו כבר בפגישה. אנחנו נפגשים,בוילה! איזה יופי אה? סתם אני צוחק.. דחינו את הפגישה למילוי הטפסים לעסק למחר. לא הייתי מפספס כזאת הזדמנות להנות ממסיבה כזאת פסיכית בשכונה.״
רגע אז למה אתה לא חלק מהרוקדים והנהנים שבמסיבה אלא מהחלק של העובדים?
״כי אני די חייב לאמא שלי,עזבי סיפור ארוך..״
שיהיה..,טוב,מיגל היה נחמד להכיר. אני הולכת במהירות כדי שלא יתפוס אותי שוב לשיחה.
אני נעמדת ליד הברכה ונהנת מהדרינק שלי. לא הבנתי אם יש פה אלכוהול או לא.. כי יש טעם חזק של הפירות אבל לא של אלכוהול. אני בוחנת את הדרינק ומריחה אותו בשביל לבדוק..
״היי! מדענית! למה את חוקרת כל כך הרבה את הדרינק שלך,תשתי תהני.״
לא סיימנו את השיחה שלנו כבר?
״כן אבל לא יכולתי שלא לבוא לראות מה את עושה עם כל החקירה וההתבוננות בדרינק שהכנתי.״
יש פה אלכוהול? אני שואלת אותו
״יש אבל ממש מעט.האלכוהול פה לא כזה איכותי אז אני לא נסחף איתו בדרינקים..אם את רוצה אני יכול לקחת אותך מחר למקום שאת תיהני בו מאוד והם מגישים שם אחלה של דרינקים. איכותיים יותר. אם את מבינה בדברים האלה..״ הוא מסתכל אליי ומחייך עם החיוך החמוד שלו.
יאאלה,למה לא? אני אשמח
״טוב אז מחר ב-21:00 אני אוסף אותך? מאיפה לאסוף?״
מאחוזת אלפרינס.
״אחוזת אלפרינס?? זאת האחוזה של פבלו ומתאו..את גרה שם בסביבה?״
אני גרה באחוזה.
״מה את גרה בבית של מתאו? מה הקשר ביניכם?״
אנחנו סוג של אחים חורגים עכשיו.. -אומרת ולאחר מכן יש כמה שניות של שתיקה..
״אוקי.. טוב אז מחר ב-21:00 באחוזה.תזכרי!״
״סבבה,ניפגש!״
מתאו
וואו המסיבה הזאת אש! הבחורות,הדרינקים..
מתקרבת אליי עוד בחורה ומנשקת אותי באגרסיביות. טוב חמודה זה מספיק.. אני צריך הפסקה. אני מנתק אותה ממני והולך מהאיזור הזה של הוילה לאיזור הכניסה איפה שכל החברים שלי.
אני מתקדם לחברים שלי וקולט בזווית העין את לורין. מה היא עושה פה? מי הזמין אותה? איך היא הגיע לפה? למה היא מדברת היא מיגל? היא רוצה להלשין עליי (כל זה עובר לי בראש בכמה שניות) אני מתקרב לשם מעט בשביל לנסות לשמוע על מה הם מדברים. אני רואה אותם צוחקים ומחייכים אחד לשני. עם המבט החמוד והתמים הזה בעיניים שלהם. על מה כבר יש להם לדבר? הם לא מכירים אחד את השני בכלל? אני צריך לעצור את זה. מה היא שותה שם? מי הביא לה את זה? אולי שמו לה שם משהו? אני חייב לעצור את זה. אני מתקרב אליה ומעיף לה את הכוס מהיד.
מה את עושה פה?
״מה אתה עושה?״ היא שואלת באי הבנה
״מה את עושה פה? איך הגעת לפה? מי הזמין אותך?״
״אחי תירגע מה עובר עלייך?״ מיגל מנסה להרגיע אותי
מיגל חכה רגע עם הדיבורים שלך עכשיו.
איך הגעת לפה?
״אני לא חייבת לך תשובות.״ איזו מעצבנת שיואו,היא מחרפנת אותי.
תעני לי לורין!
״ברגל טוב? באתי ברגל! שמעת על זה? ברגל?״
מי הזמין אותך?
״לא הוזמנתי.. יצאתי לטייל בשכונה והגעתי לרחוב הזה. נכנסתי לאיזה מועדון פה ליד ואמרו שהמסיבה עוברת לפה. אז באתי!״
את משוגעת אה? לצאת בלילה ולהסתובב ברחובות של השכונה לבד! ועוד ללכת למועדון שאת לא מכירה לבד?! אין לך שכל אה?
״אז אתה דואג לי עכשיו? כי לא הפריע לך להתנהג אליי מגעיל ולהקטין אותי עד עכשיו!״
אני לא דואג לך אני פשוט... פשוט.. פשוט חושב שאת לא חושבת על הדברים שאת עושה ואת תביאי לעצמך צרות!
״זה בסדר מתאו,אני ילדה גדולה. חוץ מזה,הנה, מיגל פה איתי.״
מיגל? מה ראית אותו לשתי דקות ועכשיו הוא השומר ראש שלך? טוב תפסיקי לדבר שטויות. בואי אני לוקח אותך הביתה!
״אחי שחרר. היא בסדר,אני פה.״
מה אתה מתערב בכלל? וחוץ מזה מה יש לך לדבר עם בחורה שמתנהגת כמו ילדה בת 3 עם קוקיות?
״אני בחורה שמתנהגת כמו ילדה בת 3? מי שמדבר! תראה איך אתה מתנהג מתאו!״
וואו אני רותח עליה. אני באמת מתאפק איתה. ואם היא לא הייתה ליד הייתי מזמן כבר מעלף את מיגל לרצפה. חבר חבר אבל שלא יתערב בעניינים שלי.
בואי לורין,הולכים. אני אומר לה שוב
״מתאו אני לא הולכת לשום מקום. די! תבין את זה כבר..״
לורין
הוא מזעיף פנים עוד יותר מתקרב אליי במהירות ומרים אותי על הכתפיים שלו.
מה אתה עושה תוריד אותי!! אני צורחת לו בזמן שהוא נושא אותי על כתפיו והולך לכיוון המכונית שלו.
חתיכת חוצפן תוריד אותי!!
אתה מביך אותי מול כולם! תוריד אותי מתאו! מיד!
הוא לא שם עליי. פשוט מתעלם ממני. ממשיך ללכת לכיוון הרכב שלו.
מתאו אני נשבעת לך ש-
״כמה את מדברת..״ הוא אומר בנונשלנטיות בזמן שהוא מניח אותי במושב של הנוסע וחוגר אותי.
מתאו אני לא צוחקת אם אתה לא מניח לי עכשיו אני מספרת על כל מה שקרה פה לאבא שלך!
״נראה אותך מעזה לעשות את זה! את בעצמך תקבלי עונש כזה גדול מאמא שלך שאת לא תוכלי לצאת מטר מהבית! אז כן תלשיני,נו..״
אני סותמת את הפה שלי לשם שינוי. כבר עייפה מדי בשביל לענות לו. הוא נכנס לרכב ונוסע הביתה.
YOU ARE READING
My Chico
Romance״בחיים לא חשבתי שאני אפסיק לשנוא אותו״ ״בחיים לא חשבתי שאני אפסיק לאהוב אותה״ הספר מכיל: •אלימות •קללות •טריגר אונס