Toch even bellen

455 17 5
                                    

Pov: matthy

Ik word wakker badend in het zweet. Ik voel me niet goed niet de eerste keer de afgelopen maanden.
Ik word gebeld door Koen en neem op. Het zal wel dringend want we zitten wel in het zelfde huis.
Als ik opneem hoor ik Rob en Milo al gelijk mijn naam schreeuwen. Ik moet zacht lachen door hun enthousiasme maar dat had ik beter niet kunnen doen. "Joo! Matt hoe is ie. We gaan namelijk zo opnemen." Zegt koen door de telefoon."Voel me zoals altijd maar dan meer hoofdpijn." Zeg ik ,"wacht ik stuur Raoul wel eve naar je toe " zegt Koen. "Ra-ouu-ll!"schreeuwt Koen.
Niet te hard maar wel dat het door de telefoon erg hard is. Waarschijnlijk had hij zijn telefoon bij zijn mond gehouden.
Ik krijg er alleen maar meer hoofdpijn van en krimp ineen. "Matt gaat het"vraagt koen bezorgd. "Mhm pijn" zeg ik terug.

Nog geen halve minuut later komt Rob binnen gestormd. "Hey maatje" zegt hij zacht "hoe is het?"zegt hij net zo zacht er achteraan. Ik zwijg de heletijd hij loopt naar me toe en gaat naast mij zitten op bed. "Het gaat niet zo goed he?" Vraagt Rob ik schud zacht mijn hoofd. Raoul komt mijn kamer binnen lopen met een glas water en een pakje paracetamol.

Die hij aan mij geeft. Ik glimlach en hij glimlacht terug. Ik zet het glas water op mijn nachtkastje waardoor ik half op mijn zij lig. Ik krijg weer een steek in mijn borst  ga snel weer recht liggen. Ik doe alsof er niks is want anders hoor ik weer van 'misschien moet je even naar de dokter gaan.' Ik weet dat ze het goed bedoelen en ik snap het ook wel maar wat als er wel wat is.

Rob helpt me over eind zodat ik rechtop zit. Raoul heeft me het glas water en een paracetamol. Ik leg de paracetamol op mijn tong neem een slok water en hij is in een keer weg. "Denk je dat je mee kan doen met de video of niet" vraagt Rob
"Welke video gaan we opnemen dan?"vraag ik "andere youtubers bepalen onze dag" antwoord Rob. Ik knik "denk wel dat dat gaat lukken hoor" zeg ik er achteraan. "We gaan half twaalf beginnen" zegt Raoul nog voordat hij mijn kamer uit is.

We zijn bezig met opnemen en ik voel weer een steek. Ik doe alsof er niks is en ga gewoon weer verder.
Ademen is best lastig met die steek dus moet ik korter ademen. Koen kijkt me aan en komt mijn kant opgelopen.
"Heb je weer zo'n steek?" Vraagt hij ik knik zacht "maatje meschien moet je even langs de dokter gaan" zegt Milo ik knik.
Zal ik het dan toch maar doen meschien is er wel niks maar dan weet ik het wel zeker.

We zijn een beetje bezig met opnemen en hebben net acid gebeld. We hadden geen bier dus gingen Milo en Raoul naar de winkel. Waardoor de opnames even zijn gestopt ik zei dat ik even naar de wc ging. Ik hoef helemaal niet naar de wc maar ben van plan even mijn huisarts te bellen.

Morgen elf uur s'ochtends kan ik al terecht. Ik ga weer terug naar de rest en Raoul en Milo zijn nog niet terug dus zijn we met zijn drieën. We gaan weer verder voetbal kijken want dat had Acid gezegd. Raoul en Milo zijn weer terug en laten even kort zien wat ze allemaal hebben gekocht. Het is net veel maar voor de video is het altijd leuk. We gaan weer verder met opnemen.

Als we klaar zijn met opnemen nemen we allemaal nog een biertje en gaan dan naar bed. Milo blijft hier slapen omdat we wel aardig wat biertjes op hebben. Morgen gaan we pas in de middag opnemen dus dat komt goed uit. Want dan hoef ik niet in de video uit te leggen waarom ik later was. Ik ga goed in bed liggen en val al snel in slaap

The end is near Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu