5. rész

237 26 3
                                    

Sziasztok! Nagyon rövid lett, de nekem ez a rész kivételesen tetszik. Ígérem, mostantól sűrűbben fogok majd részeket, mivel végre itt a nyár. 😄 Jó olvasást!

Luke
Itt van ez a lány. Adelaide. Nagyon különleges. És gyönyörű. Őszintén szólva nagyon irigylem Cal-t, hogy ő csak úgy megölelheti vagy megpuszilhatja, mivel legjobb barátok.
Nemtudom mit érzek.
Szerelmes az nem vagyok az biztos.
Még.
De ez a lány napról-napra egyre jobban elbűvöl.
Próbálom magam távol tartani tőle. Hogy miért? Mert nem szeretnék akkorát koppanni, mint legutóbb Lara-val. Én voltam neki az első. Minden értelemben. Aztan ahogy rákapott az ízére, gondolom értitek, folyamatosan megcsalt. 2,5 évből 1 évig. Úgy hogy még csak nem is sejtettem. Úgy bukott le hogy egyszer rányitottam, miközben valaki máson tekergett. Ennek már fél éve. Azóta senkire sem tudtam ugy nézni, mint rá. Nem tudom hogy ez csak testi vonzalom, vagy valami teljesen más.
Ezt csak akkor fogom megtudni, ha teszek azért hogy megtudjam.
Nagy gondolkodásomból Mickey szakított ki.
- Srácoook. El sem hiszitek mi történt. - olyan boldog volt, mint még talán soha ezelőtt.
- Adie igent mondott. Eljön velem randizni. - szó szerint ugrált örömében.
- Meg ne merd bántani különben levágom a faszod. - mondta Cal. Látszik hogy úgy szereti Adie-t, mintha tényleg a kishúga lenne.

Arcomra észrevehető csalódás ült ki. Nagyszerű. Úgy veszitem el, hogy nem is volt az enyém. De remélem Mickeyval boldog lesz. Rendes srác.

NEM. NEM MONDHATOK LE RÓLA ILYEN KÖNNYEN. Nekem kell ez a lány! És meg is fogom szerezni!

Do not play with meWhere stories live. Discover now