Telefonumu yatağımın yanındaki komodinin üstüne koyup kendimi yatağa attım. Yarın Changbin'le buluşacağım için çok heyecanlandım. Saat 4'ü geçiyordu ama göz kapaklarını ağırlaşmaya başlamıştı bile. Uykumu gidermek için hemen alt kata indim ve kendime bir kahve hazırladım. Yanıma atıştırmak için bir kaç abur cubur aldım ve salona geçtim. 'The Uncanny Counter' dizisinde kaldığım yeri açtım ve izlemeye başladım.
3 saattir diziyi izliyor muşum. Halbuki hiç farkına varmamıştım. Hemen kalkıp bulaşıkları makineye yerleştirdim ve odama çıktım. Yarınki buluşmada ne giysem diye karar veriyordum. Biraz daha dolabı kurcaladıktan sonra beyaz gömleğin üstüne sıfır kol kazak giyip altında da gri kot pantolon giymeye karar verdim. Kıyafetleri alıp dilsiz uşağın üstüne koydum ve sıcak bir duşa girdim. Çıktıktan sonra üzerimi giyinip kendimi yatağa attım.
...
Sabah cıvıl cıvıl öten kuş sesleriyle birlikte uyandım. Saat çoktan 10 oluştu ama hafta sonuydu. Yatağımdan kalkıp mutfağa doğru ilerledim. Hic kahvaltı yapasım yoktu o yüzden sadece çay demleyip salona geçtim. (OBAA OZ TURK JEONGIN 🇹🇷🇹🇷)
Telefonumu açıp gelen mesajlara baktım. Arkadaşlarımın günaydın mesaji ve Changbin'den birkaç mesaj dışında yazan olmamıştı. Hemen Changbin'le olan sohbeti açtım.
(Changbin 📩 Jeongin)
Changbin
günaydınn
nasılsın jeonginJeongin
guunaydiin
iyiyim sennChangbin
iyiyim bende
şeyi soracaktım
saat kaçta buluşalım
ama 14 den sonra olsun çünkü gym ye gitmem
lazımJeongin
hmm dusuneyim
16 olur muChangbin
olur neden olmasın
16 da görüşürüz o zaman
ben sana kafenin konumunu atayım bekle
Konum 📍Jeongin
tamamdiir
16 da görüşürüz o zaman ↪️|
gorusuruuzz 😻
bir mesajı beğendi 12.41Ne zaman nerede buluşacağımızı da ayarladığımıza göre geriye saatin 16 olmasını beklemek kalmıştı. Daha 4 saat vardı ya ben o kadar nasıl bekleyeceğim. Neyse oyalanacak bir şeyler bulacaktım artık.
...
Saat çoktan 15 olmuştu. Hazırlanmaya başlayayım dedim ve oturduğum yerden kalktım. Önceden hazırladığım kıyafetlerimi giydim ve bir iki birşey atıştırıp evden çıktım. Attığı konum evime yakın bir yerde olduğu için yürüyerek gidiyordum. Bir kaç dakika sonra oraya vardım, wtrafa bakındım ama Changbin faha gelmemişti. Bende boş bir masa bulup Changbin'i beklemeye başladım. Yaklaşık 10 dakika sonra kafeye girdi, o sa etrafına bakındı. O beni bulana kadar onu izledim. O kadar yakışıklıydı ki bu çocuk benim olmalıydı diye geçirmedim değil içimden. Kafasını bu tarafa çevirirken hemen önüme döndüm ve bir şeylerle oyalanıyormuş gibi yaptım.
Beni fark edince yanıma doğru yürüdü ve sandalyesini çekip oturdu.
"Selam nasılsın?"
"İyiyim Changbin sen nasılsın?"
"Bende iyiyim, teşekkürler. Şey ne içeceksin sen?" çok resmi konuşuyorduk ama bu konuşmayı bozmak istiyordum. Resmi değil arkadaşca konuşalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school conser | jeongbin
Ficción GeneralKonserde Changbin'i ilk kez gören Jeongin, Changbin'e aşık olur. "Belki tanımazdım seni o konsere gelmesen..."