558 103 71
                                    

Okul bittikten sonra Minho, Jisung'un yanına gelip konuşacaktı ki Jisung Minho'yu görmezden gelip çantasını alarak çıktı. Minho neden böyle davrandığını anlamamıştı, acaba dün söyledikleri ile Jisung'u kırmış mıydı?

Daha fazla derin düşüncelere dalmadan Jisung'un peşinden ilerledi, Jisung eve gelince kolundan tutup kendine çevirdi ve konuşmayı başlattı.

"Dün söylediklerim ile seni kırdıysam özür dilerim, sadece kalbinin kırılmasını istemiyorum."

"Zaten kırılcak bir kalbim kalmadı ki, söylediklerin doğru olsa nolucak?" Jisung bu sözleri ile Minho'nun yaptıklarından pişman olmasını sağlamıştı. Minho ilk yere bakıp gözlerini Jisung'un gözlerine kilitledi. Ne diyeceğini tam bilmiyordu, kafasında cümle kuramıyordu. "Bişey söylemiceksen gidiyorum." Diyip arkasını döndü Jisung, tam kapıyı açıp girecekken Minho anlık düşüncesini ağzından kaçırdı, "Seni seviyorum Jisung, üzülmeni istemiyorum, kalbinin kırılmasına dayanamıyorum." Jisung Minho'ya bakıp cevap verdi "Madem üzülmemi istemiyorsun, neden yıllarca bana eziyet ettin? Neden beni bodrumda kilitleyip sabaha kadar dövdün? Neden bayılana kadar dövdün beni? İyiliğimi isteseydin yapmazdın bunları. Şimdi lütfen, git." Diyip kapıyı açtı ve içeri girdi.

...

Sonraki gün Jisung okula gelmemişti. Minho evine gitmek istedi ama dün yaşananlar yüzünde gitmedi. Okul bittiğinde dışarı yürüyüşe çıkmıştı. Yolda yürürken Kai ve Jisung'u gördü, el ele tutuşuyorlardı. Minho'yu fark etmemişlerdi, Kai Jisung'a biraz daha yaklaşıp eğildi. Sonra Jisung'un dudaklarına kapandı. Jisung'un gözleri başta şaşkınlıktan açılmıştı fakat sonradan oda Kai'ye karşılık verdi. Minho ikisini hem kızgınlıkla hemde şaşkınlıkla izliyordu, sevdiği çocuğu bir başkası öpüyordu? Yumruğunu sıkıp onlara doğru yürüdü fakat arkadan Hyunjin'in sesi duyuldu, Minho kafasını çevirip baktığı anda Kai Minho'yu fark etmiş olacaktı ki Jisung'un elini tutup başka bir tarafa götürdü. Minho arkasına önüne döndüğünde Jisung ve Kai gitmişti. Sinirle dudaklarını ısırıp Hyunjin'in yanına gitti. Belki tekrar görürüm niyeti ile Hyunjin ile yürümeye devam etti. Uzun süre yürüdüler fakat Jisung ve Kai'yi bulamadı. En sonunda vaz geçip evine gitti.

Kai Jisung'u kendi evine getirmişti, Jisung'a bakıp sırıtınca Jisung Kai'nin niyetini anladı. Kai'nin elini bırakıp geriye doğru bi kaç adım atıp Kai'den uzaklaştı. Kai Jisung'a bir cevap bekler gibi dönünce Jisung söyleyeceği bahaneyi düşündü. Fazla geçmeden bir bahane buldu, "Evde halletmem gereken işlerim var, başka zaman görüşürüz." Diyip gidecekken Kai'de Jisung'a yanıt verdi. "O zaman sizin eve geçelim, olmaz mı?" Jisung kafasını hayır anlamında sallayıp arkasını dönüp gitti.

Minho'nun aklı Jisung'taydı, Kai'yi uzun zamandır tanıyordu. Kötü bir kişiliği vardı Kai'nin, karaktersizdi. Her gece eve kız atardı, kumar bağımlılığı da vardı. Jisung'un Kai yüzünden üzülmesini istemiyordu. Evet, kendiside Jisung'u üzmüştü ve farkındaydı fakat artık pişmandı.

Jisung eve gelip yatmıştı, 2 saat uyuduktan sonra kalkıp telefona baktı. Telefona bakmaktan sıkılınca telefonu kapatıp evinin arkasındaki ormana gitti. Her zamanki yerine gelip ıslık çaldı, sincabı bi sefer gelmemişti. Biraz bekleyip tekrardan ıslık çaldı, yine ses yoktu. Endişelenmeye başlamıştı, tekrar ve tekrar ıslık çaldı ses gelmeyince aramaya koyuldu. Uzun süre aradı fakat sincabı bulamadı. Pes edip eve döndü ama aklı hala sincaptaydı. Kednine yemek yapıp yedi ve uyudu.

...

Aklima bu kadar geldi idare edin 😭
Ve fikir verin diğer bölümde ne olsun aklıma bişi gelmiyou.

Oy: 25
Yorum: 40

Kanlı Para -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin