489 87 212
                                    

Aklıma yazacak şey gelmiyo bölüm geç geldiği için üzgünüm

...

Jisung okulda her zaman yaptığı gibi uyuklarken sınıfa bı anda Jeongin daldı, Jisung'a bağırınca Jisung kafasını kaldırıp baktı. Anlık şok ile yerinden kalkıp Jeongin'e sarıldı. Hyunjin Jeongin'i, Minhoda Jisung'u izliyodu, Changbin kendi kendine birşeyler söylerken kimsenin Changbin'i dinlediği yoktu.

Jeongin etrafa bakındığında Hyunjin ile göz göze geldi. Bir süre göz temasını bozmadılar, Jisung durumu fark edip Jeongin'i çekmesiyle bozuldu bu bakışma.

Jeongin'i okul kantininde götürüp bir yere oturttu ve yanına oturdu, mutlulukla yüzüne bakıyordu. Jeongin'in aklı ise hâlâ Hyunjin'deydi. Jisung Jeongin'in aklının başka bir yerde olduğunu anlayınca konuyu değiştirdi.

"Ee, görüşmeyeli naptın?"

"Normal, evde oturup bilgisayar oynuyorum."

"Başka bişey yapmıyor musun amına koyim hep bilgisayar hep bilgisayar yeter artık kırk numara gözlük takacan."

"Annem bile bu kadar abartmıyor."

"Olsun olsun abartırım ben. Bide sınıftaki çocukla neden bakıştın öyle?"

"Ne biliyim, hoşuma gitti tatlı çocukmuş. Ayrıca yakışıklı."

"BOK YAKIŞIKLI, Minho daha iyi." diyip arkasına yaslandı ve Minho'yu düşündü.

"Minho kim amk"

"Anan, orusbu çocu."

"Anama laf etme ağzına sıçarı-" Jeongin sözünü tamamlamadan içeri Minho ve Hyunjin girmişti. Jeongin Hyunjin'le tekrardan göz teması kurmuştu. Hafif utanıp kızarmıştı. Jisung bakışlarını Minho'nun üzerine kilitlemişti. Minho Jisung'u görmeden kantine bakınıp geri çıktı. Sonra geri dönüp Jeongin'le bakışlarla aşk yaşayan Hyunjin'in kolunu tutup geri götürdü.

"Sen Hyunjin'e mi aşık oldun la."

"Hyunjin mi…"

"Heh Hyunjin."

"Ada bak kurban olduğum yaaiiğ."

"Azma lan sakin ol. Hem Minho daha yakışıklı."

"He aynen hehe tamam inandım okey."

"Neyse, biz Minho'yla öpüştük ayrıca."

"NEY?!"

"Yok bişi otur yerine."

"ÖPÜ-" Jeongin sözünün yarısına bile gelmeden Jisung eliyle Jeongin'in ağzını kapatmıştı.

"SUSSANA LAN BİRİ DUYCAK!"

"Tamam sustum. Nasıl bir pozisyonda öpütünüz?"

"Allahım sabır. Eğildi öptü işte."

"Yiyiştiniz mi yoksa sadece öpücük mü?"

"Yiyiştiniz mi ne amk yemek mi yiyoruz?"

"Tamam, emcüklediniz mi birbirinizi?"

"He emcükledik. Allahım yarabbim!"

"OHA GAYLER!"

"Sus lan! Ayrıca sende Hyunjin'e aşıksın, Hyunjin kız mı sanki? Oda erkek. O zaman sende gaysin."

"İnsanların yönelimiyle dalga geçmezsin, gay olsamda kendime gayim sana mı gayim?"

"Tamam bişey demedik."

"Diyemezsin zaten. Neyse, şu 'menho' nerde bakayım yakışıklı mıymış?"

"Menho ne amk. Ben Hyunjin'e Hıyarjin desem hoş olur mu?"

"Sensin hıyar piç!'

"Neyse gel gösteriyim 'Menho'mu."

"Tamam geliyom."

Sınıfa girip gözlerimle Minho'yu aramıştım, sırasında oturup telefonuyla ilgileniyordu, yanında Hyunjin ve Changbin vardı. Jeongin Hyunjin'i görünce aşk dolu gözlerle izlemeye başladı. Hyunjin'de Jeongin'i fark ettiğinde gözlerine odaklandı. Minho kafasını kaldırıp baktığında aşkla birbirine bakan gençleri görüp güldü. Daha doğrusu anırdı. Onun anırmasıyla herkes dikkatini Minho'ya verdi.

"Bu mu Minho?"

"Aynen o."

"Iyy çok çirkinmiş ayrıca hayvan gibi anırıyo. Nasıl öpüştün bunla hiç mi anırmadı öpüşmenin ortasında?"

Elimi yumruk yapıp Jeongin'in omzuna vurdum. Minho bana bakıyordu, Changbin ve Hyunjin'de fal taşı gibi açılmış gözlerle Minho'ya bakıyordu.

"Öpüştünüz mü?!"

"Saçmalama, Jisung gibi bir ezikle neden öpüşiyim ki?"

Kalbim kırılmıştı.

"SENSİN LAN EZİK AMIN EVLADI PİÇ ORRRRUSBU ÇOCU ANANIN AMINA ODUN SOKUP ÇIKARTIR O ODUNU SENİN GÖTÜNE SOKARIM SEN KİM OLUYOSUNDA ARKADAŞIMA EZİK DİYORSUN LAN PİÇ?!"

Jeongin sinirli adımlarla Minho'nun üzerine yürümeye başlamıştı. Hyunjin ve ben Jeongin'i tutmaya çalışıyoduk. Minho ise orda yavşak bir sırıtışla bizi izliyordu.

"Napıcaksın lan? Tokat mı atacaksın bana? Ayy, çok korktum!"

Jeongin bu sözler üzerine daha fazla sinirlenip kendini bir şekilde kurtarmıştı. Minho'ya yaklaşıp yüzüne bir yumruk geçirdi. Minho yumruğun etkisiyle yere yığıldı. Üçümüzde Jeongin'i tutmaya çalışıyoduk.

Jeongin en sonunda elimzinden kurtulup Minho'nun üzerine atladı ve suratına yumruk atmaya başladı. Minho yerde Jeongin'i engellemeye çalışıyordu biz ise şaşkın gözlerle onlara bakıyorduk. Minho biraz uğraştıktan sonra Jeongin'in kolunu tutup geri attı. Hyunjin hemen Jeongin'i yakalayıp tuttu, ben ve Changbin'de Minho'yu tutuyoduk. Birbirlerine öldürecek gibi bakan ikiliyi ayırmaya karar verdik, Hyunjin Jeongin'i dışarı çıkardı. Ardından bende çıkıcaktım ki Minho Changbin'i dışarı çıkardı. Sınıfta ikimiz kalmıştık.

Minho üzerime doğru yürümeye başlayınca bende geriye gitmeye başladım. Sırtım duvarla buluştuğunda tedirgin olmuştum. Beni duvarla arasına alıp yüzüme eğildi. Ben orda başka bişey yapmasını beklerken konuştu.

"Öpüştüğümüzü neden başkalarına söylüyosun? Aramızda kalır sanmıştım." BEN BURDA UTANÇTAN DOMETES OLDUM ORUSBU ÇOCU BU DEDİĞİNE BAK! Demek isterdim ama diyemedim (göt korkusu arkadaşlar).

"Benim sırrım değil mi? İstediğime söylerim."

"Sadece senin sırrın mı amk beyinsizi?"

"Çekil git şurdan, eğilmişsin üstüme saçma salak konuşuyosun bi yapıştırcam uçacan."

"Kolaysa gel yapıştır." Diyip geri çekildi. Cidden yapıştırsa mıydım? Anlamsızca ona bakarken aniden yüzüme bir yumruk geçirdi. Anın şoku ile yere düşüp ona baktım. "NAPIYOSUN LAN PİÇ?!" Dediğim gibi yere çöküp dudağıma yapıştı. Ayağımla onu itmeye çalışsamda başaramadım. Alt dudağımı emmeye başlayınca bende ona ayak uydurup üst dudağını emmeye başladım.

...

Burda kestim ZOOORRRRRTTTTTT
Valla aklıma başka bişey gelmedi 😭
Neyse sakin bölüm geç geldi diye sovmeyin bölüm atmam

Yb için:

Oy: 45
Yorum: 60

Hadi bay

Kanlı Para -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin