³

647 117 92
                                    

"JİSUNG AÇ ŞU KAPIYI!"

Jisung odasına gireli tam 3 saat olmuştu, kapıyı kitlemişti ve içeriden ses seda yoktu. Jeongin ve Seungmin kapıyı açmaya uğraşırken dış kapı çaldı, gelen Minho'ydu. Jeongin gidip kapısını açtı, Minho'yu görünce şaşırmıştı. Yıllarca arkadaşına zorbalık yapan bu çocuk neden şimdi buradaydı ki? Jeongin Minho'ya 'ne var, niye geldin' der gibi bakarken Minho lafa girdi.

"Jisung'a bakmaya gelmiştim de"

"Hayır efendim, yok sana Jisung falan şimdi SİKTİR GİT!" Jeongin hızla kapıyı Minho'nun yüzüne kapatacakken Minho Kapıyı tutup içeri girdi. "NEREYE GİDİYON LAN?" Diye arkasından bağırmaya başladı Jeongin. Minho Jisung'un odasının önüne gelip kapıyı tıklattı, ses yoktu. "Yaklaşık kaç saattir orda?"

"Tam 3 saat oldu." Diyerek Minho'nun sorusunu yanıtladı Seungmin, Minho kafasını sallayıp kapıyı bı kez daha tıklattı. Uzun süre ses gelmeyince kapıyı tekmeleyerek kırdı. Jisung içeride yoktu. Herkes korku ile odayı incelerken Minho yerdeki bıçağı ve duvarda asılı olan halatı fark etti. Camda açıktı, büyük ihtimalle Jisung camdan kaçmıştı. Minho camın kenarına gidip dışarı baktı, fazla uzaklaşacak yer yoktu. Jisung ormana kaçmış olmalıydı. Minho camdan atlayıp ormana doğru yürüdü, bir süre yürüdükten sonra Jisung'un hıçkırıklarla karışık ağlamasını duydu. Nerede duysa tanırdı bu ağlamayı. Sesin geldiği yöne doğru hızlı adımlar ile yürüdü. Tahmini doğruydu, Jisung bi ağaca sırtını yaslamış ağlıyordu. Jisung'un yanına gidip elini Jisung'un omzuna attı ve sarıldı. Jisung da kafasını Minho'nun omzuna gömdü, ağlaması şiddetlenmişti.

Kısa süre sonra Jisung ağlamayı kesip kafasını kaldırmıştı. Ayağa kalkıp hiçbir şey söylemeden yürüdü. Minho ayağa kalkıp arkasından gitti, boş bir alana gelmişlerdi. Jisung yere çömelip ıslık çaldı, ağaçların arasından küçük bı sincap gelip Jisung'un kucağına çıkmıştı. Minho sadece onları izliyordu. Jisung bi süre sincabı sevdikten sonra sincaba komut vererek gönderdi ve Minho'nun yanına geldi. Minho'ya kırgın gözler ile baktıktan sonra eve doğru gitti, Minho da Jisung'un arkasından gidiyodu. Evin önüne geldiklerinde Jisung eve girip arkasından umursamazca kapıyı kapattı, Minho yüzüne kapanan kapı ile bakıştıktan sonra çaresizce evine döndü.

...

Jisung sınıfa girip çantasını sıraya koyup kafasını masaya koydu ve uyumaya çalıştı. Sınıfta sadece Minho ve o vardı. Minho sincaba benzeyen çocuğu izledi, uyurken çok tatlıydı. Eskiden yaptığı bütün kötülüklerden pişman oldu, ne diye bu çocuğa zorbalık yapmıştı ki? O derin düşüncelere dalmışken sınıfa Changbin girdi.

"SELEME CENEMEL- AH!" Sözünü tamamlamamışken Minho tarafından kafasına kalemlik yemişti. Minho Changbin'e ölümcül bakışlar atarken içeri Hyunjin geldi, ilk Changbin'e, sonra Minho'ya, ardından Jisung'a bakıp geri gitti. Tekrar gelip Changbin'in ensesine yapıştırdıktan sonra koşarak kaçtı. Changbin Hyunjin'in arkasından koşup yakalamaya çalıştı. Onlar koridorda koştururken Minho kalkıp kapıyı kapattı ve Jisung'u izlemeye devam etti. Hangi insan uyurken böyle tatlı gözükebilirdi ki? Jisung bi insan değildi, bir melekti. Sincaba benzeyen kanatsız bir melek. Sadece mutlu olmayı isteyen bir melek. Jisung herkesin ihtiyacına koşuyordu fakat daha önce hiç kimse Jisung'un yardımına koşmamıştı. Minho bu aralar Jisung'u fazlasıyla düşünür olmuştu. Nedenini bilmiyordu ama onu gördüğünde içine bişey oluyodu. İçinde anlamsız duygular vardı, ilk defa hissettiği duygular... Derken içeri tekrardan Changbin ve Hyunjin girdi. Sınıfta koşturarak bağrışıyorlardı. Minho Hyunjin'in yakasını tutup duvara fırlattı, Changbin Minho'yu böyle görünce iki adım gerileyip sessizce Hyunjine baktı. Hyunjin yerde oturuyodu, Minho Changbin'e dönüp "Bir daha ses yaparsanız, neyse." Diyip sırasına oturdu ve telefonuna baktı. Changbin ve Hyunjin götleri tutuşur bir şekilde sınıftan çıkıp koşturmacalarına koridorda devam ettiler.

20 dakika sonrada zil çaldı ve herkes sınıfa girdi, zil sesi ile Jisung da uyanmıştı. Zilin çalmasından 5 dakika sonra falan öğretmen sınıfa geldi ve dersi anlatmaya başladı.

...

Aklıma bu kadar geldi idare edin ASİRİ SESLİ BİR ORTAMDA YAPİYORUM ZATEN GİZLİCE YAZİYORUM İKİDE Bİ ODAYA BABAMLAR GİRİYO KUZENLERİMDESUSMADİ AEMİNA neyse hadi görüşürüz.

Oy: 15
Yorum: 30

Kanlı Para -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin