Bu bölümde muqo şeyler olucak kemerlerinizi bağlayın ve lütfen bana sovmeyin
...
Dersler bitmiş, herkes çıkmıştı. Sınıfta bı tek Jisung kalmıştı. Çantasını alıp çıkacaktı ki ağzını kapatan bir el ile bilincini kaybetti.
Bi süre sonra bir bodrum katında uyanan Jisung etrafına bakındı, tanıdık bir yerdi. Biraz düşündükten sonra evinin bodrumunda olduğunu anladı. Elleri ve ayakları bir sandalyeye bağlıydı, birileri var mı diye bakınırken kapıdan gelen birini gördü. Gelen kişi biraz daha yakınlaşınca Minho olduğu anlaşıldı. Minho sırıtarak Jisung'a baktı ve eğildi, "Noldu? Seni kurtaracak 'sevgilin' yok mu? Ahh, ne yazık!" Diyip gülerek bir adım geri attı ve cebinden Jisung'un telefonunu çıkardı. Telefonu Jisung'un yüzüne tutup kilidini açtı ve incelemeye başladı. Jisung kurtulmak için çırpınırken, Minho dikkatle telefonda geziniyordu.
Mesajlara girip göz gezdirdi, "Kai" yazısını görünce mesajı açıp baştan sona tüm mesajları okudu. Okurken sinirlenmişti, Kai Jisung'a sevgilim diyordu. Mesajları okurken yeni bir mesaj geldi, Kai'dendi.
Kai:
Dışarı çıkalım mı?Minho mesaja Jisung adına cevap yazdı.
:Sungiem
Sen bizim eve gelsene
Hem bi şeyler yaparızKai mesajı okur okumaz hemen eşyalarını alıp evden çıktı. Minho da kendi telefonunu çıkarıp gruba mesaj attı.
Gotu boklu foklar🦭
:Kedicik
*Konum*
Arkadaşlar
Bı şu konuma gelsenize
Acil bı iş için
Çabuk olun
Bı kaç tanede sopa, bıçak falan getirin
Lazım olucakKasbin:
Ooo mevzu var
Severiz
10 dkye ordayımHonjun:
Bende 5 dkye geliyom
Bu arada
Kasap bıçağı mi normal bıçak mi?:Kedicik
İkisinide getir nolur nolmazYasli dedos:
Tm geliyom
Bekleyin
Bensiz başınıza iş almayın
Geliyom bı sn
16.08
Geldim
16.11Herkes gelince Minho onları içeri alıp bodruma götürdü. Changbin'i kapıya nöbet tutması için gönderip diğerlerine de malzemeleri hazırlattı. Jisung sandalyede çaresizce naptıklarını izliyordu. 5 - 10 dakika sonra Kai gelip kapıyı çaldı, Changbin kapıyı açtığı gibi bı yumrukta Kai'yi bayılttı.
Kai'yi bodruma getirip Jisung gibi sandalyeye bağladılar. Jisung'u başka bı köşeye, Kai'yi başka bir köşeye yerleştirdiler. Jisung hala sandalyeden kurtulmak için çırpınıyordu ama bı faydası olmuyodu. Minho Jisung'a bakıp sırıttı ve arkasını dönüp Kai'nin yanına gitti. Kai uyanınca karşısında Minho, Changbin, Hyunjin ve Chan'i gördü. Minho bi adım geriye gidip diğerlerine Kai'yi dövmeleri için komut verdi. Diğerleri onu döverken zevkle izliyor, arada Jisung'a sırıtıp geri önüne dönüyordu. Jisung dolu gözler ile onları izliyor ve kurtulmaya çalışıyordu. Bağırmak istiyordu fakat gücü yoktu. Minho Jisung'un yanına gelip durdu, hafifçe kıkırdadıktan sonra eğilip Jisung'a yaklaştı. "N'oldu? Sevgilini koruyamıyor musun? Vah vah!" Jisung'un sinirleri yavaş yavaş tepesine çıkıyordu, elinden gelse Minho'nun suratına yumruk atıcaktı ama ne yazık ki yapamıyordu.
Minho sırıtışını bozmadan arkasını dönüp diğerlerine baktı. Kai'nin burnundan ve ağzından kan gelmeye başlamıştı. Gözüde morarmıştı. Minho onlara durmalarını söylediğinde durup Minho'ya baktılar. Minho'nun komutu ile Kai'yi dışarı çıkarıp dışarıda beklediler. Minho ve Jisung bodrumda tek kalmıştı şimdi, yani Minho Jisung'a istediğini yapabilirdi. Jisung korku ve endişe ile Minho'ya baktı. Minho Jisung'un önüne gelip yüzüne doğru eğildi. Jisung'un çenesini tutup dudaklarına kapandı. Jisung istemsizce karşılık verdi, karşılık verince de işi dahada uzattı.
...
Minho ve Jisung yaklaşık yarım saattir bodrumdan çıkmamıştı. Gidip bakmak istediler fakat Minho'nun emri yüzünden gidemediler. 35 dakika sonunda Minho ancak bodrumdan çıkmıştı. Diğerlerine gitmelerini söyleyince Kai'yi de yanlarına alıp gittiler. Minho tekrar içeri girip Jisung'la yarım kalan işlerini devam ettirdi.
...
Heyecanlı yerde kestim zooorrrrrtttttt
Sakin Kai'yi dovdurduguk için bana sovmeyin yb atmam
Bide ara verebilirim bilmiyom
NeyseOy: 40 (oajhsskksdn)
Yorum: 90 (ZORT OSBDKDDJ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Para -Minsung
Fiksi Penggemar"Minho," "Hm?" "Seni seviyorum." 27 Ekim 2023🌱 Yan shipler: Hyunin Changlix