¹⁰(m)

295 38 51
                                    

AEKADAŞLAR KANDIRDIM SİZİ BIRAKMIVAM HEHEHEE 😻😻

...

Sabah kalkıp Minho'yu yokladım uyuyordu. Çok tatlı uyuyordu ama, görseniz keşke kediye benziyordu. Tatlı yüzündeki tatlı dudaklarına küçük bir öpücük kondurmak istedim, eğilip dudaklarını öptüm fakat Minho beni kendine kenetleyip kalkmama izin vermiyordu. Beni altına alıp üst dudağımı emmeye başladı. Bir eli ile yataktan destek alıyodu diğer elinide yavaşça tişörtümün altına sokup belimi okşuyordu. Dudaklarımı bırakıp boynuma gömülmüştü, önce kokluyor sonra öpüp küçük küçük ısırıyordu. O bunları yaparken bende küçük inlemeler bırakıyordum odanın içerisinde.

Bunu yapmamdan zevk alıyor gibiydi, her inlediğimde biraz daha sert ısırıyordu. Eli yavaş yavaş altıma indi şortumu yavaşça indirdi. Daha sonra bacağımı okşadı.kafasını aşağıya götürüp bacağımı öpmeye başladı bu seferde. Kendi şortunuda indirip beni üstüne aldı. Ben kucağında otururken birbirimizi delice öpüyorduk. Arada benim dudağımı ısırıyordu bende küçük bir inleme bırakıyordum odaya. Altımızda sadece boxerlarımız vardı. Minho belimi okşuyordu, bende onun penisine sürtünüyordum. Minho üst dudağımı emiyordu bende onun alt dudağını emiyordum.

Minho beni sırt üstü yatağa yatırıp önce benim boxerımı sonra kendi boxerını çıkardı. Biliyordu ki ilk defa yapıyorduk o yüzden hızlıca içime girmek yerine penisini deliğime yavaş bir şekilde sokup gir çık yapmaya başladı.

Boğuk inlemelerim odayı tamamen dolduruyordu. Minho sırt üstü uzanıp beni kucağına almıştı. Penisinin üzerinde zıplayıp adını sayıklarken inliyordum. Kollarımı tutup beni üstüne eğdi ve alt dudağımı emmeye başladı.

Yorulup yanına uzandığımda beni yüz üstü çevirip belimi kaldırarak penisini tekrardan deliğime soktu.

...

Duştan çıkıp Minho'nun yanına gittim. "SEVGİLİİMM." Koşup boynuna atladım ve dudağına küçük bir öpücük kondurdum.

"Bak dün çok istemiştin yaptık işte." Diyip göz kırptı Minho. Omzuna yumruk atıp güldüm ve odaya gidip telefonumu aldım.

*Baby ekmek kişisinden 5 cevapsız arama*

*Köpüş kişisinden 19 cevapsız arama*

*Köpüş kişisinden 48 yeni mesaj*

"Seung naptın yaa!" Diyip Seungmin'i tekrardan aradım. "JİSUNG SEN NERDESİN KAÇ GÜNDÜR YOKSUN ORTALIKTA ÖLDÜN MÜ KALDIN MI BELLİ DEĞİL SİKERİM ÇOCUK SENİ NERDESİN SEN!" Diye beni azarlıyodu. "Minho'nun evine gitmiştim kalmak için."

"NNEEE! MİNHO'NUN EVİ Mİ? OĞLUM SEN SALAK MISIN? GEL HEMEN BURAYA!"

"Tamam kahvaltı yapim gelcemm." Diyip telefonu kapadım, aşağı Minho'nun yanına inip kahvaltı hazırlanmasına yardım ettim. Hızlıca kahvaltımızı yapıp çantamızıda aldıktan sonra okula gittik. Sıralarımıza geçip çantalarımızı koyduk, hocaya Minho'yla beni yan yana oturtmasını söylicektik. Sınıftan çıkıp Jennie hocanın yanına gittik. "HOOCAAMM!" Diyerek yanına koştum, Minho'da peşimden koşa koşa geldi. "Noldu Jisung bişey mi oldu?"

"Hocam bizi Minho ile yan yana oturtsanızaa. Lütfeenn!" Diyerek parlayan gözlerim ile hocaya yalvardım.

"Ayh iyi tamam, oturun yan yana." Sevinçle yerimde zıplayıp Minho'nun elini tutarak sınıfa getirdim. Çantamı alıp Minho'nun sırasına gittim, tek oturduğu için bişey olmazdı. Sıraya oturup biraz sohbet ettik sonra aklıma mükemmel bir fikir geldi. "Kanlı para oynayalım mıı?"

"Hmm, en son oynadığımızda ne olduğunu hatırlıyorsun dimi?"

"O zaman zorbamdın, şimdi sevgilimsin."

"Aslında haklısın, tamam oynayalım." Hızla kafamı sallayıp çantamdan bozuk para çıkardım. Havaya atıp iki parmağımın arasında durdurup üç kere masaya vurdum. Parayı Minho'ya verdim, Minho'da iki parmağının arasında tutturmuştu fakat ikinci masaya vuruşunda para düşmüştü. Elini masaya koyup vurmamı bekledi, sert vurmak istemediğim için en yumuşak vuruşumla vurdum. Oynamaya devam ederken içeri Hyunjin ve Changbin girdi. Bizi böyle yakın görünce şaşırdılar, Minho'nun kulağına eğilip "bence söyleyelim, arkadaşların nede olsa" dedim tamam anlamında kafasını salladı. "Bi gelsenize bişi dicem." Changbin ve Hyunjin koşarak yanımıza geldiler, Minho çok bekletmeden büyük açıklamayı yaptı. "Biz Jisung ile sevgiliyiz." İkiside şok için bir bize bir birbirlerine bakıyorlardı. Hyunjin söze girip "Gerçek mi lan bu?" Dedi. Bende onları inandırmak için Minho'nun dudağını öptüm. İkiside bu sefer daha fazla şok olmuş şekilde bize bakıyorlardı.

Onları umursamayarak kanlı para oynamaya devam ettik derken içeri Jeongin girdi. "JİSUNG NERDE? NERDE BENİM SİNCABIM? KİM SİKTİ SİNCABIMI?" Diye bağırırken sınıfta Hyunjin'in olduğunu gördü. "Aa Hyunjin şey ehe- Jisung'a bakacaktım ben! Neyse, Jisung nerde?" Arka sıradan elimi kaldırıp bağırdım "BURDAYIM HOCAM!" Jeongin yanıma gelip kolumdan tutarak beni dışarı çıkarttı.

"Ya sen kaç gündür nerdesin Jis? Seungmin ile ne kadar aradık seni haberin var mı?"

"Ya kanka nolcak ya! Bulmuşum beni seven birini, bende onu seviyorum, sevgili olduk işte sonra onun evinde kaldım."

"NEH! SEVGİLİ Mİ? OLDUNUZ MU? NASIL YA!"

"Bağırmasana biri duycak."

"Kanzi valla çılgınsın, ben gidiyorum." Diyip bizim sınıfa gitmeye başladı. "Kanzi nereye gidiyon bizim sınıf orası."

"Hem enişteyi hemde müstakbel sevgilimi görcem."

...

İlk smutumdu...
Saat 3.20 ve ben bu bölümü yazdım şimdi oyun oynicam sonrada tiktok izlicem. Lğtfen oy verin görüşürüz.

Kanlı Para -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin