ARKADAŞŞAKLAR VE KARICIM YB SONUNDA GELDİ AMK EVET GELDİ ŞOKŞOKŞOK TEL ANAMDAYFI YAZAMADIM SORRY SORRY AYM SORRY AMA GELDİ ONA ŞÜKREDİN ÖZÜR OLAEAK BU BÖLÜMDE JİS BİRAZ AKILLANCAK VE MİNHOYA YÜZ VERMİCEK (şaka yaptım verecek tabi HAHAHAHAHAUHAAİ) NEYSE HADŞ BAŞLAYAK AMK
...
Ders başlamıştı, çok şükür ki hoca gelmemişti herkes kendi halinde takılıyordu. Felix telefonuna bakıyodu, Hyunjin Changbin ile uğraşıyordu, Miyeon Shuhua ile flörtleşiyodu fakat Soojin Shuhua'yı kendine çekiyordu. Ve Minho, ders başladığından beri bana bakıyordu. Ama bu o aşk dolu bakışlardan değildi 'elime geçsede bi siksem sonrada escort yapsam bu çocuğu daha sonra kullanıp atsam' tarzında bir düşüncenin bakışıydı.
Telefonumu çıkarıp Tiktok'a girmiştim, girdiğim gibide full ses yakışıklı güvenliğin şarkısı çaldı. Ananı sikim sesi açık unutmuşum...
Herkes bana bakmaya başlamıştı bense orda utançtan neredeyse domatese dönücektim fakat şu lanet şarkı hala çalıyordu.
"Ne bakıyonuz yarrak kafalılar bi şarkı açayımda kendinize gelin dedim kötü mü yapmışım?!" Diyip bağıra bağıra "AH SANA VAH SANA" demeye başladım, vallahi rezildim.
Çok geçmeden Felix de beni koruma amacı ile "ARADA YAZAR BANA" diyip şarkıyı devam ettirdi sonrada bütün sınıf enerjimize uyup şarkıyı söylemeye başladı, Minho hariç.
Bütün sınıf birlikte yakışıklı güvenliğin şarkısını bağıra bağıra söylüyorduk büyük ihtimal sesimiz koridorda yankılanıyordu ve birazdan hoca gelecekti. Tahmin ettiğim gibide oldu çok geçmeden Wonyoung hoca gelip hepimizi azarladı ve etüt yaptırdı. Ben tabii ki kaçmak için tuvalet izni alıp tuvalete kaçtım çok zekiyim hehehehe.
Tuvalette Tiktok'a bakarken Minho geldi, gelmeseydin olmazdı zaten orusbu. Minho'ya bir bombastic side eye attıktan sonra telefonuma döndüm.
"Hocadan tuvalet için izin istemedin mi? Niye telefona bakıyosun?"
"Sanane yarraamm."
"Kes lan, hem ben o kadar küçük değilim."
"Yoo benimkisi 9 cm bi kere."
"Benimki 21 cm. Ağlayabilirsin."
"OHA ÇÜŞ AMK YUH!"
"Ne bağırıyon olum?"
"Hiiç." Diyip Tiktok izlemeye devam ettim. O kadar büyük yarrak mı olur amına koyim?
Minho aniden telefonumu alıp WhatsApp'a girdi, niye girdiyse. Lan, LAN WHATSAPP'IMA GİRDİ AMK KENDİME ATTIĞIM MESAJLARI GÖRÜRSE?! Ki yaptı... Kendime attığım mesajlara girip dikkatlice okumaya başladı. 'Niye telefonu çekmiyon sik kafalı' diyebilirsiniz fakat telefonu öyle sıkı tutuyordu ki çekmeye çalışsam ya telefon kırılcaktı ya da elim soyulcaktı.
(Saatlere takmayın amına koyum az önce yazdım mesajları)
"Benim fotoğraflarımın sende ne işi var? Sapık mısın? Ayrıca ben niye sana aşık olayım? Ne yakışıklısın, ne zekisin, ne havalısın, hiç bi bok beceremiyosun, zavallısın, babasızsın. Niye aşık olayım sana?"
Kırıldım pt2
"Konuşsana, neden aşık olayım? Ayrıca eşcinsel misin amına koyayım?"
Evet anlamında kafamı salladım.
"Ne?"
"Özür dilerim. Sadece... Neyse." Diyip telefonumu aldım ve gittim. Zil çalmıştı, çantamı toplayıp evin yolunu tuttum.
Babamın olmadığı doğruydu, aslında vardı fakat ben küçükken annemle beni bırakıp gitmişti. Sırf eşcinselim diye... İnsanlar yönelimini kendimi seçiyo sanki? İnsanlar aşık olduğu kişileri seçebiliyor mu ki? Bu seçim hakları bizim elimizde değil ki, kalp bu kime vurulcağı belli olmaz.
Gözlerim dolmaya, içim acımaya başlamıştı. Evin önüne geldiğimde bahçedeki ağacın altına oturup ağladım. Hıçkıra hıçkıra 1-2 saat ağladım. İçimi boşaltmam gerekiyodu, yaptımda. Yanımda hep bir maket bıçağı taşırdım çantamdan çıkarıp bileklerimi kestim ve hiç bişey yapmadan bekledim.
Biraz rahatlayınca eve gidip kapıyı çaldım fakat açan olmadı. Annem iştedir diye düşünüp anahtarımla kapıyı açtım. Ayakkabımı çıkarıp içeri girdim, mutfağa baktımda şok edici bir manzara ile karşılaştım. Her yer kan olmuştu, dolaplar, masa, sandalyeler, ve annem... Yerde kanlar içinde yatıyordu. Şok olduğum için hareket edemedim kendime geldiğimde koşarak annemin yanına gittim. Yerde bir bıçak ve bir not vardı, notu okuyacak kadar kendime gelememiştim o yüzden sadece kağıda baktım tekrar kafamı anneme çevirip yüzünü ellerimin içine aldım.
"Anne?.."
...
Psikolojim bozuldu aq
Oy: 75 (HAHAHAUAUİ)
Yorum: 130
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Para -Minsung
Fanfiction"Minho," "Hm?" "Seni seviyorum." 27 Ekim 2023🌱 Yan shipler: Hyunin Changlix