Odvahu má po svojej matke.

91 7 3
                                    

Pred Lucy stal jej vysmiaty otec. Urobil prvyt krok do predu a blížil sa k Lucy, tá čo raz viac sa bála,  že jej niečo urobí. Tulila sa k Grayovi viac a viac a ten si to všimol tak jej stisol ruku. V tom momente zmizol akýkoľvek strach.
Má pri sebe Graya tak sa nemá čoho báť.

Judo bol meter od Lucy. Len tak tam stal a pozeral sa na ňu. Lucy mu pozerala do očí ale nevedela z nich vyčítať ani slovo.
Jej otec sa pohol. Zdvihal ruky. Bála sa, že jej niečo urobí,  Gray už bol pripravený ochrániť Lucy stoj čo to stoj.
Zrazu Judo ju objal. Lucy bola z toho v šoku. On jej nič nechce urobiť len ju chcel objať? Nič viac?!

Že by po dlhých mesiacoch zas objala svojho otca? Bol to úžasný pocit zas mať pri sebe lásku otca. Toho otca, ktorý jej celé roky tak veľmi chýbal. Lucy zdvihala pomaly ruky. Gray sa len usmial. A stalo sa to. Lucy zas objala svojho otca. Od dojatia z jej citov sa rozplakala. Áno, uvedomovala si, že stále len plače a plače a nič iné nerobí,  lenže v tomto momente to bol plač radosti. Plač od srdca... ten najlepšie a najkrajšie slzy sú.. slzy radosti.

Mishell ani Augustína neboli nejako extra nadšene z Lucyneho návratu domov lenže Judo inak by si Augustínu odmietol zobrať. Bez jeho milovanej dcérky nie aj keď Augustína ju tam nechcela. Čo ak si pomyslí, že si ju nezoberie lebo uvidí v Lucy jeho Laylu na ktorú nezabudol aj keď je s Augustínou. Dobre vie,  že Layle sa nevyrovná.

Konečne sa od seba odtiahli.
,,Vitaj doma, Lucy!"
,,Som doma!"
,,Takže ty si Lucyn priateľ?" pozrel sa smerom na Graya.
,,Áno, pane! Teší ma. Som Gray!"
,,Dúfam, že je Lucy s tebou šťastná ináč.. zamračil sa na neho. Grayovi po chrbte prešiel mraz.

Lucy sa len zasmiala a Judo tiež. Gray si len vydýchol a povedal ,,Je vidieť, že ste otec a dcéra."
,,Ako to myslíš,  Gray?" opýtal sa prekvapene Judo.
,,Lucy má po vás ten pohľad a tiež
odvahu."

Judo zosmutnel a sklonil hlavu ,,Nie!"
Gray spozornel. ,,Pohľad má možno môj, ale odvahu ma po jej matke!"
Lucy neverila vlastným ušiam.. od pochváli, ktorú dostala od otca sa  začervenala a usmievala.

Za noci padajúcich hviezdWhere stories live. Discover now