,,Dobre si počula. A myslím si, že nám to bude fungovať. Neviem ako ty ale dosť ma priťahuješ. Po čase sa zrodí aj láska."
Nemohla som tomu uveriť. A to som si myslela, že po peniazoch ide len môj otec. Každý z bohatej rodinky je chamtivy a chce všetko zhrabnúť len pre seba.
Je nechutný! Vraj láska! Pche, už len to.Sklonila som hlavu.
,,Len pre informáciu. Moje telo môžeš mať ale moje srdce nikdy!"
,,Lucy!" skríkol na ňu Judo.,,Nechajte ju! Pokračuj!" upozornil ho Emil.
,,Nemám k tomu čo viac povedať!"
,,Takže v tvojom živote už existuje niekto kto si získal tvoje srdce?",,Áno!"
Začal sa smiať. Nechápala som tomu.
,,Mila Lucy, poznáš to porekadlo "zíde z oči zíde z mysle?"
,,To nie je môj prípad!"
Priblížil sa viac ku mne ,,V každom prípade sa postarám o to aby sa to stalo!" tak nechutne sa usmial.Už len v jeho prítomnosti mi je zle. Čo budem robiť keď budeme spolu spať v jednej posteli?
Bojím sa!
Gray, kde si?Emil sa postavil.
,,Tak to by sme mali!" zdvihol pohár so šampanským.
,,Na moju krásnu budúcu manželku Lucy Heartfilia del Bravo."U Lucy v izbe
Konečne ten obed skočil.
Skoro som to tam nevydržala. V rukách som držala našu spoločnú fotku s Grayom. Premýšľala aký by bol život po jeho boku.Emil del Bravo je úplne iný človek ako Gray. Po prvé je starší.
Ma čierne vlasy, modre oči a podlhovastu tvár.
Na prvý pohľad je vidieť, že je to bezcitný a arogantný chlap.
Ide mu len o peniaze.
Postavu ma dosť štíhlu. Je odo mňa vyšší.,,Aký bude život s ním? Dokážem zabudnúť na Graya ako mi to hovoril?" premýšľala Lucy na hlas.
Zatiaľ Gray čakal na stanici pokiaľ sa uvoľní trať a mohol ísť za Lucy.
Oznámili im, že najneskôr do zajtra poobedia sa niekam nepohnu.Stihne Gray zastaviť svadbu?
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ako tak Lucy rozmýšľala nad fotkou a aký by bol život s Grayom, spomenula si na ten sen a živé farby. Jej život začal rozkvytať keď ju Gray pobozkal na čelo.V ruke zrierala fotku. Pozerala sa na ňu. Chcela ju roztrhnúť, ale to nedokázala. Nedokázala len tak zničiť všetko čo sa medzi nimi odohralo.
Jednoducho to nedokázala. Nemôže ani len nechce!!
YOU ARE READING
Za noci padajúcich hviezd
FanfictionKaždý z nás pozná ten pocit zamilovanosti, trasuce sa kolená a motýliky v bruchu. Každý tento pocit vo vás vyvoláva šťastie, vzrušenie a tiež nervozitu. Máť niekoho rád znamená priať mu aby bol šťastný. Možno to tak raz bude nikdy to nevzdám.