Vadí mu to?!

86 8 2
                                    

,,Áno! To som ja! Ako deti sme sa hrali!" príjemné sa na neho usmial.
Gray rozmýšľal a neskôr si spomenul.
,,Aaa, to si ty? Ten čo mi vždy kradol autíčka!" kričal Gray a ukazoval na Federica prstom.
Federico s nechuťou povedal ,,To si pamätáš len to?"

,,Ticho! Hlavne, že som si spomenul!"

Kamaráti
Gray a Federico sú starí kamaráti z detstva. Ich rodičia boli dlhoročný priatelia. Dalo by sa povedať, že sa považovali za bratov aj keď mali len nejakých 7rokov. Federico kradol autíčka z jeho poličky a Gray sa na to vždy nahneval. Pokiaľ sa mu Federico neospravedlnil tak sa s ním Gray nebavil.
Keď sa Gray musel s rodičmi odsťahovať od tej chvíle sa s Federicom nestretli.

Späť k Grayovi a Federicovi
,,Takže, čo tu robíš s Lucy, Gray?" opýtal sa Federico.
Pozrel sa na Lucy, ktorá nič nechápala, Gray zdvihol ich spojené ruky a s úsmevom povedal
,,Chodíme spolu!"

Federico so Sarou len tak na nich pozereli asi o 10sekund obaja zakričala
,,ČOOOOO?!"
,,Lucy, máš dobrý vkus!" pochválila ju Sarah a palec hore.
,,Počkaj, počkaj! Ty chodíš s mojou bývalou?" povedal nechápavo Federico.

,,A čo je na tom?" zamračil sa Gray
,,Vadí ti to snáď?"
Federico sa zamračil. Nikdy by si nepomyslel, že Gray bude chodiť s Lucy.
Vadilo mu to. Chce aby bola šťastná ale prečo práve s Grayom?
Gray bol vždy sukničkar, určite jej nejako ublíži. Federico sa pozrel na Lucy, ktorá nepovedala ani slovo a neskôr povedal:

,,Nevadí mi to! Len viem, že si bol už od malička sukničkar, mal si každú druhú, nechcem aby si jej ublížil!" zamračil sa na neho tentokrát Fedrico.

Gray sa nenechal a hneď mu aj odpovedal: ,,Zmenil som sa! Lucy má zmenila!"
Federico sa prekvapil. Pred ním stál nový Gray?!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Hi! :) dnešna časť je dosť krátka..
Ako sa vám páčila? :)
Medzi Grayom a Federicom to začína škripať a čo Lucy s Sarah? Ako sa vysporiadajú s danou situáciou?
Ak chcete zanechajte mi váš názor budeme rada :)

Za noci padajúcich hviezdWhere stories live. Discover now