Gray

86 8 2
                                    

,,Aaa Gray! Ty si sa pre mňa vrátil?" hneď na neho vyskočila Juvia len čo otvoril dvere od čechu.
,,Juvia?!" ostal prekvapene stať.
,,Čo tu robíš?"
,,Pridala som sa na vašu stranu. Chcela som byť s tebou a preto som opustila svojich rodičov a prišla sem. Ale čo to?" pozrela sa za Graya a potom na jeho smutnú tvár.

,,Kde je Lucy?"
Grayovi netrebalo nič hovoriť. Hneď po pochopila tak sa do toho ani vŕtať nechcela ale Natsu. Ten áno.

,, Prišiel si sám, Gray?"
,,Natsu, nechaj to tak!" odtiahol sa od Juvie a chcel si ísť sadnúť lenže Natsu ho nenechal. Chytil ho za rameno a hneď spustil
,,Čo sa stalo? Kde je?"
,,Natsu! Prestaň!"
,, Neprestanem! Gray, hovor!"
,,Rozišli sme sa! Si spokojný? Nechal som ju aby si plnila svojej povinnosti. Stal som jej v ceste aj jej otcovi!" sklonil hlavu a chcelo sa mu zase plakať. Natsu sa naštval a jednu mu vpalil presne do nosa. Gray odletel na neďaleký stôl.

,,Natsu! Zbláznil si sa?"
,,To ty si sa zbláznil? Nechal si ju odísť lebo si to jej otec želal? Tebe nedošlo, že ťa potrebuje?" Gray sa zarazil.
,,Ona sa chcela kvôli tebe vzdať všetkého!"
,,A to máš odkiaľ?"
,,Povedala mi to!" Gray už nemal viac čo povedať. Pozeral do zeme a sam sebe si vyčítal aký bol hlupák, že to skor nevidel.

,,Nezaslúžiš si ju, Gray!" povedala Juvia.
,,Aj ty Juvia?" prekvapene sa opýtal Gray.
,,Áno! Viem ako veľmi ťa milovala. Tak sa postáv a choď za ňou kým nie je neskoro!"
Tak toto od Juvii nečakal.
Gray sa postavil a utekal späť na vlakovú stanicu. Teraz konečne vedel čo chce a za čo ma bojovať.

Natsu tam ostal s Juviou a pozerali sa na Graya ktorý uteká.
,,Nie je ti to ľúto?" opýtal sa Natsu.
,,Toto presne by si povedal aj Lucy, mám pravdu, Natsu?" povedala s úsmevom Juvia.
Natsu bol zamilovaný do Lucy ale vedel, že je šťastná s Grayom presne ako Juvia.
Mať niekoho rád znamená priať mu aby bol šťastný.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Pred nejakým časom keď sa Lucy prechádzala po okraji rieky smerom k jej domu kde ju už čakal už Natsu.

,,Natsu, čo tu robíš?"

,,Čakám na teba!"

,,Na mňa? A to prečo?"

,,Musíme sa porozprávať.."

,,Porozprávať? A o čom?"

,,O nás dvoch.." celý červený to zo seba dostal von.

,, O nás dvoch? Natsu, čo to.." prerušil ju.

,,Všimol som si, že sa na mňa pozeráš tak.. no ako by som to povedal.." tentokrát ho prerušila Lucy.

,,Natsu.. prestaň! Mám Graya. Neviem ako to myslíš, že som sa na teba pozerala. Prepáč! Ja som sa na teba vždy pozerala ako kamaráta."

Natsu zosmutnel a Lucy tiež pretože musela mu povedať pravdu. Naozaj ako to cíti.

,,Prepáč mi to, Natsu!"

,,To nič. Netráp sa tým!" usmial sa, ale falošným úsmevom.

Chvíľku bolo ticho nakoniec ju prerušil Natsu.
,,Počuj, kvôli Grayovi si ochotná všetkého sa vzdať?"

,,Áno, som. Pretože on je láska môjho života. Čo by si urobil ty keby že stretneš niekoho kto ti zmení život od základov?"

,,Asi to isté čo ty, ale ja som ju ešte nestretol."

,,Počkaj si! Aj na teba príde čas.." usmiala sa na neho Lucy.
Natsu si nemohol pomôcť. Zamiloval sa do nej ešte viac, ale mal smolu. Vyhral Gray!

Za noci padajúcich hviezdOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz