Máme problém!

98 12 0
                                    

Ich romantickú chvíľku prerušila Juvia keď vošla do izby bez zaklopania.
,,Gray, ideš so mnou na prechádzku?" povedala s úsmevom.
,,Nie ďakujem!" Gray ju hneď odbil.
Juvia sa len zaksichtila a povedala:
,,Dobre, ináč čakajú ťa moji rodičia aby ste sa dohodli kam pôjdeme na piknik!"

Gray nemohol odmietnuť tak šiel. Rozlúčil sa s Lucy a odišiel. Juvia ostala tam s Lucy sama. Mala dosť zvláštny pohľad. Pozerala sa na Lucy akoby ju chcela zhltnuť očami. Zrazu zatvorila dvere a Lucy sa zľakla.

,,Takže, Lucy Heartfilia! Tvoj otec sa o teba musí veľmi báť, nemyslíš?" prišla k nej, chytila ju sa vlasy. Lucy nepovedala ani slovo len sa na Juviu mračila.

,,Nepozeraj tak na mňa!" kričala Juvia a postiahla Lucy za vlasy.
,,Myslíš, že si nejaká princezná ale to som ja! Ty si jedine nejaké bohaté dievčatko, ktoré si myslí, že môže všetko!"

,,Juvia, čo to tu hovoríš?" opýtala sa vystrašená Lucy.
V tom niekto vošiel do miestnosti. Boli to tí zlodeji proti ktorím bojovali keď išli na misiu.

,,Takže ty si dievčatko bohatého fotra?" uškrnul sa šéf gangu.
,,Juvia, odkiaľ poznáš tých zlodejov?"
,,Tvoj otecko ich najal aby ťa našli a priviedli späť k nemu!" uškrnula sa na ňu. Lucy sa zľakla. Vôbec nevedela čo sa to tu deje. Jej otec.. za tým všetkým stojí jej otec. Bolo vidieť Lucyn strach v očiach.

Neskôr o pár minút
Gray sa o pár minút vrátil otvoril dvere a niečo si mumlal popod nos.
,,Lucy, na piknik pôjdeme... prerušila ho prázdna miestnosť, všetko naokolo rozhadzané a zvyšky roztrhanych šatách čo mala Lucy na sebe.
,,Lucy!"

Za noci padajúcich hviezdTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang