,,Náš plán môže vyjsť ale aj nemusí." premýšľala nahlas Erza.
,,Náš plán vyjde!" ubezpečil ju Gray.
,,Budem vám veriť.",,Gray, musíme ísť na ten obed!" upozornila ich Lucy.
Niekto zaklopal na Juvine dvere od spálne.
,,Vstupte!"
,,Slečna Juvia, mám pre vás informácie."
,,Hovor!"
,,Chcú vám ukázať pravú lásku a ich lásku žiaden sebec nerozoštve!"
,,Hm! Zaujímavé. Takže ju ma skutočne rád!" úškrnula sa Juvia.Neskôr na obede
Stôl bol veľmi dlhý. Ja jednom konci toho stola obetovala ich kráľovská rodina. Na tom druhom zase hostia ale pre tentokrát urobili výnimku.Za vrcholom stola sedel kráľ. Po jeho pravici manželka a Juvia. Po ľavej strane sedeli Lucy a Gray.
Obed bol veľmi veľký. 3chody a k tomu zákusky.Gray nevedel jesť v kráľovskej rodine.
,, Ako sa má používať tento príbor?" opýtal sa Gray Lucy, ktorej to šlo od ruky.
,,Kde si sa to naučila?"
,,To je jedno!"Lucy mu nemôže povedať, že je tiež z bohatej rodiny a tam sa etiketa vyučuje už od 6 rokoch.
,,Lucy, ako sa má váš otec?" opýtala sa Juvia.
Lucy bola zarazená. Odkiaľ pozná jej otca. Gray si všimol, že znervóznela.
,,Vy poznáte môjho otca?" opýtala sa Lucy.,,Áno, pán Judo Heartfilia. Najbohatší muž v Tridente. Kto by ho nepoznal. Hneď pri tom neme mi bolo jasné, že ste jeho dcéra!" odpovedala Juvia.
Gray sa na ňu pozrel s prekvapeným výrazom a Juvia si to všimla.
,,Gray, ty si o tom nevedel?" opýtala sa ho Juvia myslieť si, že ho dostala ale on sa otočil a odpovedal ,,Jasné, že som to vedel." usmial sa.Lucy sa nedokázala pozrieť na Graya.
,,Tak Lucy, ako sa má váš otec?"
Mykla sa a povedala ,,Má sa dobre, ďakujem za opýtanie.",,Po smrti matky ste to mali asi ťažké!' opýtala sa jej kráľovná.
,,Áno! Ale zvládli sme to!"Gray sa na Lucy pozrel a premýšľal
,,Prečo si mi to nepovedala?"
ESTÁS LEYENDO
Za noci padajúcich hviezd
FanficKaždý z nás pozná ten pocit zamilovanosti, trasuce sa kolená a motýliky v bruchu. Každý tento pocit vo vás vyvoláva šťastie, vzrušenie a tiež nervozitu. Máť niekoho rád znamená priať mu aby bol šťastný. Možno to tak raz bude nikdy to nevzdám.