~6~

393 18 7
                                    

Došla jsem domů, kde jsem překvapivě nedělala nic jiného než koukala do mobilu.
Omrzelo mě to, tak jako všechno ostatní, rozhodla jsem se že se navečer půjdu projít se sluchátky.

Chodím ráda večer ven, tedy pokud mám sluchátka.
Pokud je nemám jsem nejistá, a mám nutkání se otáčet za každým zvukem, i když to je třeba jen list.

Momentálně bylo 18:30 a já si připravovala něco k jídlu v kuchyni.
Jen jsem si namazala něco rychlého a snědla to.

Poté jsem se rozešla zpět do pokoje a popadla sluchátka které jsem si nasadila, telefon jsem hodila do kapsy a pak se rozešla do předsíně.
Oblékala jsem si mikinu a boty, mámě jsem ještě oznámila že se jdu projít a pak jsem vyšla.

Ráda chodím na čerstvý vzduch, dokážu se takhle procházet klidně i hodinu.
Většinou přemýšlím a jen tak se procházím.

Namířila jsem si to do parku, skoro nikdy tam nikdo není, takže mi to přišlo jako dobrý návrh.

Po chvilce jsem tam dorazila, opravdu tady nikdo nebyl, jen v dálce sedělo pár lidí.
Poslouchala jsem písničky a koukala směrem k rybníku , přijde mi fajn jít na čerstvý vzduch se sluchátky a přemýšlet.
Vždycky si v tuhle chvíli připadám jako v úplně jiné dimenzi, nevnímám nic krom písniček a mých myšlenek.

Po chvilce jsem od rybníku odvrátila pohled a přesunula ho na dva kluky kteří šli směrem ke mně.
Tohle nesnáším, přijde mi to vždycky trapné, prostě nikdy nedokážu být v klidu, když vidím lidi v mém věku.

Nejspíš jen projdou a ani si mě nevšimnou, což je vlastně více pravděpodobné, protože koho bych zajímala?

Odvrátila jsem od nich pohled a dál v klidu poslouchala písničky.

Ale mýlila jsem se.

Když ke mně došli, postavili se předemě , nebudu lhát, tohle mě trochu děsilo.
Projela jsem toho první pohledem, a pak toho druhého, tohle me spíš naštvalo..jak je možné že je ten idiot všude? To už není ani možné. Stalkuje mě? Ne..bude to jen blbá náhoda.


Tom

Byl jsem venku s Tonym, mířili jsme do klubu, potřebujeme se nějak odreagovat, a naše cesta vedla parkem, v tuhle dobu tady moc lidí nebývá.

Po cestě jsem si s Tonym povídal a smál se.
Pak jsem v dálce parku, uviděl někdo sedět na lavičce, po chvilce jsem poznal že to je holka.
Přijde mi to divné, v tuhle dobu.

Tony se k ní rozešli, a já ho následoval. Postavili se před ní, já udělal totéž, jen jsem improvizoval.

Když jsem se na ní podíval pořádně zjistili jsme, že je to.. Cassie?! Co ta tady dělá?

„Čau kotě” pronesl Tony směrem k ní. Už teď vím že to neskončí dobře..ale je mi to vlastně fuk, nemám jí rád. Jen mě baví ji otravovat.

Jen mu věnovala otrávený pohled a pak ho ignorovala.

„Víš že není bezpečné chodit po večerech sama ven” pronesl k ní. Já jsem tuhle situaci jen sledoval.

„A víš že není slušné, po večerech otravovat lidi v parku” odpověděla s ironickým úšklebkem.

„Mám pro tebe návrh... my pro tebe máme návrh” pronesl. Ukázal na sebe, a pak na mě. O čem to mluví?

Vytáhl z kapsy peníze, a podal ji je.
Nadzvedla obočí ale nepřijmula je, nejspíš už vím o co tady jde..

„Oba deset minut, za 20 dolarů” pronesl a ona vytřeštila oči, musel jsem se nad tím uchechtnout.

Popadla ty peníze, a odhodila naštvaně na zem.

„Vypadám snad jak nějaká kurva?!” vyjela po něm a postavila se.

Tony do ní strčil čímž spadla zpátky na lavičku.

„Uklidni se, kurva” pronesl skrz zuby.
Vypadala trochu vyděšeně.

„Vlastně jo.. vypadáš” dodal a ona se opět naštvaně zvedla, chtěla odejít ale chytl ji za zápěstí.

„Ne tak rychle kočko” pronesl.

„Podrž ji , ať neuteče” pronesl a strčil ji na mě, naštěstí sem ji chytl.
Chytl jsem ji za boky, pevně aby neutekla. Snažila se vyvléknout ,ale pokaždé jsem stisk na jejich bocích zpevnil.

„Takže..jelikož ty peníze nechceš..bude to zadarmo” pronesl tony a uchechtl se.

„Tome pusť mě, prosim” pronesla, a já zmírnil můj stisk na jejich bocích. Pustit ji ale nehodlám.

„Vy dva se znáte?” zeptal se podezřele Tony.

„Chodí na stejnou školu” pronesl jsem bez zájmu.

„Fajn.. zpátky k věci” pronesl a pohladil ji po tváři.

„Tak co? Koho chceš prvního?” pronesl s úšklebkem.

„Nikoho” pronesla potichu, nedalo se to moc rozpoznat, ale znělo to jako by brečela? Nebo se aspoň chystala.
Je strasne citliva.

„Hej, půjdem si najít nějakou kurvu do klubu, stejně jsme tam měli namířeno” pronesl jsem.

„Proč?! Jednu skvělou máš hned před sebou!” vyjel po mně.

„Bože, není to očividné? Je to panna, ta ti nedá” pronesl jsem. Je tolik jiných holek, který může ojet a on otravuje zrovna ji.

„A kdo se ptal, jestli mi dá nebo ne?” odpověděl.

„Já nevím..ale jedno vim.
Nechci mít žádný problem” pronesl jsem a pustil ji.

Nachvilku se na mě otočila a pak vzala nohy na ramena. Opravdu brečela.

„Vole! Chtěl jsem si s ní užít!” vyjel po mně.

„Ale ona s tebou ne, co na tom nechápeš?!” vyjel jsem po něm nazpátek. Už mě začíná srát.

„Neříkej že ty sis nechtěl užít” pronesl.

„S ní ne” odfrkl jsem si.

Cassie

Doběhla jsem před můj panelák, a zhluboka dýchala.

Ani nevíte jak jsem mu teď vděčná, za to že mě pustil, co kdyby mě nepustil?

Vešla jsem do baráku, a vyjela do 4 patra, před dveřmi jsem si ještě utřela oči od slz a pak vešla dovnitř.

Zapadla jsem rovnou do pokoje, kde jsem se umyla a zachumlala do postele.
Ale furt se mi v hlavě přehrávala chvíle které se před chvilkou stala, opravdu mi chtěl podplatit abych se s ním vyspala, co to je vůbec za kluky?
Budu se od nich držet dál, nekouká z nich nic dobrého, ani z jednoho z nich.

★  ★  ★


B.

I would never fall in love w him.Kde žijí příběhy. Začni objevovat