„V pohodě?” zeptal se a přistoupil ke mne blíž.
„Jo, vsechno v pohodě” odpověděla jsem ironicky a naštvaně, zároveň.
Chytl mě za zápěstí, tentokrát jemně, a podíval se na tu "modrinu" kterou mi předtím udelal.
„Nechtěl jsem ti ublížit” pronesl a podíval se mi do očí.
Odvrátila jsem od něj pohled, cítila jsem jak opět zklopil hlavu a podíval se na mojí ruku.
„Co to je?” pronesl, a palcem projel místo, kde jsem se naposledy před půl rokem sebepoškozovala.
Už jsem to hodila za hlavu, bylo to hodně dávno, a nikdo se mě na to nikdy nezeptal, doposud.
Opravdu jsem nečekala že si toho ještě někdy někdo všimne.
Bylo jich tam o hodně míň než tehdy, ostatní se už zahojily, tyhle byli ale nejhlubší.Vlastně jsem strašně ráda že jsem s tím přestala, nikdo o tom nevěděl , ani moje nejlepší kamarádka.
Když se na to teď zeptal, mám nutkání na to furt myslet.„Nic” pronesla jsem jednoduše, a odstoupila od něj, o kousek dál.
„Proč si to dělala?” zeptal a opět ke mně přistoupil blíž.
Neodpověděla jsem mu,a jen zklopila hlavu.
„Nemusíme o tom mluvit jestli nechceš” pronesl a zvedl mi hlavu.
Nechápu, proč je najednou tak hodný?„Cass, prosim nerikaj o tom co se dnes stalo Allison” pronesl.
„Proč bych ti měla vyhovět” odpověděla jsem mu.
„Prostě budeš mlčet, rozumíš” pronesl, s vážností v obličeji.
Jen jsem na něj kývla, děsí mě jak se jeho nálada dokáže změnit ze sekundy, na sekundy.
„A ty ji miluješ?” zeptala jsem se po chvilce, a on mi věnoval pohled.
„Ne” pronesl.
„Tak proč ti na tom tak záleží?” zeptala jsem se.
„Potřebuju někoho na pich” odpověděl jednoduše.
„Takže mi to nepokaž” pronesl a koukal mi přímo do očí.
Jen jsem na něj koukala. Vždyť to nedávám smysl, proč s ní je, když ji nemiluje?
Než jsem se nadála, táhl mě pryč z koupelny.
Došli jsme do nějakýho pokoje, kde mě pustil a zavřel za sebou dveře.
„Co tady?” zeptala jsem se směrem k němu.
„Domu se asi úplně teď nedostaneš, takže tady budeme spát” pronesl.
„Půjdu pěšky” odpověděla jsem a mykla rameny. Pravda je ale taková, že nemám tušení kudy.
„V tuhle dobu, bych ti to moc nedoporučoval” odpověděl a rozvalil se na posteli.
„Skoč mi dolů pro nějaký alkohol” pronesl. Co sem? Nebudu mu sem tahat chlast, hlavně nechci být na pokoji s někým opilým.
„Ne” odpověděla jsem jednoduše.
„To nebyla otázka” pronesl opět vážně.
Já to nechápu, když ho tak moc chce, tak ať si pro něj dojde sám.„Běž” pronesl a ukázal na dveře.
Povzdechla jsem si, a šla do obýváku.Bylo tady pořád plno lidí, můj jediný cíl byl najít nějaký alkohol.
Popadla jsem nějakou flašku alkoholu, a rozešla se zpět do pokoje.Byla skoro plná, doufám že to nehodlá vypít celý.
Když jsem došla do pokoje, hodila jsem mu ji na postel.
„Díky” pronesl a rovnou se napil.
Sedla jsem si do křesla a přemýšlela, potřebovala bych se jít umýt, ale žádný oblečení tady nemám.
Asi bych dokázala spát ve spodním prádle, ale jelikož je tady semnou i Tom tak to nebude moc možné.„Potřebuji se osprchovat” pronesla jsem směrem k němu.
„A co já s tím” odpověděl a opět se napil toho alkoholu co jsem mu přinesla, ani nevim co to je.
„Nemám tady žádné oblečení, nemůžu spát nahá” odpověděla jsem.
„Ale jo, můžeš” pronesl a sjel mě pohledem.
„Prosim, ty to tady znáš, nemůžeš mi půjčit nějaký oblečení od Allison?” zeptala jsem se.
„Pujčím ti moje” pronesl a zvedl se z postele.
Otevřel skříň a začal v ní něco hrabat, už to chápu, tohle je jeho pokoj.
Vytáhl nějaký tričko a kalhoty, vzala jsem si to a rovnou se rozešla do koupelny.
- - - - - - - - - - - - -
Z koupelny jsem vylezla asi po 20 minutách, konečně jsem měla opět něco pohodlného, a ne tu blbou sukni.
Vrátila jsem se zpět do pokoje, Tom seděl na posteli a pořád chlastal ten alkohol.
Bylo ho tam o polovinu míň, přišla jsem k němu a vytrhla mu to z ruky.„Myslim že už to přeháníš, ta flaška byla plná” pronesla jsem a postavila ji na poličku.
„No a?” pronesl, když jsem předtím říkala že je opilý, mýlila jsem se.
Teď je ,a řekla bych že pořádně.„Dneska to už stačí, půjdeme spát” pronesla jsem.
„Ty si klidně běž spát” pronesl a stoupl si předemně.
„Ale já ještě nejdu” dodal a vzal si alkohol který jsem položila na poličku.
„Fajn” odpověděla jsem, nebudu se s nim hadat.
Lehla jsem si do postele a otočila se k němu zády.
Slyšela jsem jak někam odešel, to už jsem ale neřešila protože jsem se snažila upadnout do říše snů.- - - - - - - - - - - - -
Cítila jsem jak se zamnou prohla postel, což mě trošku probralo.
Zaposlouchala jsem se a už nic neslyšela , což znamená že party skončila a všichni odešliCítila jsem jak se Tomovo ruce obmotali kolem mého pasu, moc jsem to nevnímala a snažila se dál spát.
Pochvilce mi ale Tom zajel rukama pod tričko, což mě dost rozhodilo.„Tome” pronesla jsem rozespale, a doufala že je dá pryč.
Místo toho aby je dal pryč, je posunul ještě víš, což bylo momentálně pod mýma prsama, naskočila mi husí kůže.
Chtěla jsem je dát pryč, ale jak jsem rozespalá, nemám absolutně žádnou sílu, takže jsem se na to vykašlala.
Jestli je nechá v téhle výšce, tak je mi to asi fuk.
Snažila jsem se spát, ale znervózňovali mě jeho ruce na mém těle, a jeho horký dech na mém krku, nejspíš už usnul.
Snažila jsem se tedy usnou, až se mi to nakonec povedlo.
★ ★ ★Dalsi kapitola venku guys.
🦨 <--- Už jsem dlouho nepoužila skuncika. 🦨
Btw s touhle kapitolu nejsem spokojená, snad vůbec.Ale treba to neni zas takova katastrofa, jak se mi zda. 😸
B <3