Otočila jsem se k němu zády, slyšela jsem jak za sebou zavřel dveře.
„Cassie” pronesl a já slyšela jak se ke mně přibližuje.
Neodpověděla jsem mu, nejsem na něj naštvaná, spíš jsem smutná.„Ty semnou nemluvíš?” pronesl a chytil mě zezadu za boky.
„Nesahej na mě” pronesla jsem a otočila se.
Pustil mě.„Co jsem provedl?” zeptal se nechápavě.
„Ty jsi toho provedl hodně” odpověděla jsem mu.
„O co ti jde?” zeptal se a zamračil se.
„Já to prostě nechápu.. proč se s ním bavíš, po tom co mi udělal?” zeptala jsem se.
„Je to můj kamarád” odpověděl a já nahodila nevěřícný výraz.
„Možná udělal chybu..ale nepřestanu se s ním bavit jen kvůli tobě” dodal.
„Fajn” pronesla jsem nepříjemně, a chystala se opustit tento pokoj, ale Tom mě chytil za ruku.
„Pusť mě” pronesla jsem.
„Ne, chci vědět že na mě nejseš naštvaná” pronesl a já se zamračila.
„Já ale jsem.. jseš jediný kdo o tom ví, a i přesto se s ním bavíš” pronesla jsem.
„Bolí to, víš?” dodala jsem potichu.
„A stalo se to vůbec?” zeptal se znuděně, a já byla jako v tranzu..to si jako myslí že jsem si to vymyslela?
„Myslíš že bych si něco takového vymýšlela?” zeptala jsem se, se zvýšeným hlasem.
„Ja nevím.. možná?” pronesl.
„Jseš fakt kretén.. víš to?” pronesla jsem a chtěla vytrhnout ruku z jeho sevření.
Už se mi chtělo zase brečet, jak si najednou může myslet že jsem si to celé vymyslela.
A proč se najednou chová takhle?„Kurva.. pusť mě!” vyjekla jsem a cítila jsem jak mě v očích pálí slzy.
Najednou jsem uslyšela otevírání dveří.„Tome.. pusť ji!” vykřikla Allison, a on mě pustil.
„Na co si tady hraješ?” pronesla nepříjemně směrem k Tomovi, a pak se podívala na mě.
On bezeslova opustil pokoj.
„Promiň.. vždycky s Tonym pijou, a pak se chová jako idiot” pronesla a koukala na mě.
„Jseš v pohodě?” zeptala se a pohladila mě po zádech.
Zakývala jsem hlavou na náznak že ne, a ona mě obejmula.
Nevim proč ale začala jsem plakat.„Co se děje Cassie?” pronesla do našeho objetí
Po chvilce jsem se od ní odtáhla, a věnovala jí úsměv.
Je strašně hodná.„Nechceš se kouknou na nějaký film?” zeptala se a já přikývla.
„Dobře.. přines prosím ty brambůrky” pronesla a ukázala na stůl kde ležela plná miska, ani jsem si nevšimla že to přinesla.
Popadla jsem brambůrky a pak se usadila na postel, Allison se posadila vedle mě.
„Kouknem na mean girls?” zeptala se.
„Klidně” odpověděla jsem a usmála se.
Po mojí odpovědi popadla ovladač, a pustila to.
Popravdě, nikdy předtím jsem to neviděla, ale už ze začátku mě to bavilo.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
„Tak ahoj” pronesla Allison když jsem se chystala opustit její dům.
„Ahoj” odpověděla jsem.
„Stavíš se zítra?” zeptala se ještě, zamyslela jsem se.
„Ještě nevím...pak mi napiš” pronesla jsem.
„Dobře” odpověděla.
Věnovala jsem jí úsměv a pak opustila její dům.Za pár minut by tady měl byt taxik, který mi zavolala Allison před nějakou dobou.
Čekala jsem dál od jejího baráku.
Vytáhla jsem telefon, a čekala na taxi.Když po nějaký době přijel, řekla jsem mu kam to bude, a pak jsme vyjeli.
Asi po 15 minutách se zastavil před mým barákem, a já vystoupila.Hned co jsem za sebou zavřela vchodové dveře, svlékla jsem se, a rozešla se do pokoje.
Mám pocit že je tady i Frank.
Je tady teď pořád, už mě to unavuje.V koupelně, kterou mám v pokoji jsem si ještě umyla ruce, a pak skočila do postele.
Bylo 21:00 , takže se zachvilku půjdu umýt.Zatím jsem projížděla soc. sítě, až jsem usoudila že je čas nato, jít do sprchy.
★ ★
Vycházím z koupelny, miluju ten pocit, když si jdu vykoupaná lehnou do měkké postele.
Ulehla jsem do postele, a zavřela oči.
Byla jsem poměrně unavená, takže si myslím že usnu do chvilky.
Pořádně jsem se zachumlala a snažila se upadnot do říše snů.Když jsem ale byla už v polospánku, uslyšela jsem jak na mě mámu křičí. Ví že v tuhle dobu normálně nespím.
„Cassie! Někoho tady máš” zakřičela z obýváku. Neodpověděla jsem, prostě dělám že už spím, stejně nevim o tom že by měl někdo přijít, takže ignoruji.
„Prý nějaký Tom, chce si promluvit!” zakřičela ještě, a já si dala hlavu do polštářů. Jen to ne, boze.
Pochvilce jsem uslyšela bouchnutí dveří, nejspíš mu řekla ať odejde.Mýlila jsem se, pochvilce jsem uslyšela ťukání na moje dveře.
Máma nikdy neťuká.Neodpověděla jsem, takže ta osoba prostě vešla dovnitř.
„Cassie-” chtěl ještě něco říct, ale když si všiml že "spím" zmlkl.
Ležela jsem k němu zády.Slyšela jsem jak se přibližuje k mojí posteli, a pak se na ní posadil.
Cítila jsem jak se mě jeho ruka dotkla, konkrétně mého pasu, ten divný pocit.
Jeho ruka jela z mého pasu na moje stehno, udělal to několikrát.
Když jsem toho ohmatávání měla dost otočila jsem se na něj.„Promiň..nevěděl jsem že jseš vzhůru” pronesl a já na něj koukla.
Z dechu mu byl cítit alkohol, i když byl poměrně daleko.★ ★ ★
Pomoc, absolutne nepobiram co se mi to deje s wattpadem, nejdou mi nacist zadne pribehy.
Nemuzu se kouknou ani na nahled meho pribehu, pise mi to "tato stranka se ztratila ve skvelem pribehu a uz se nevratila"
A pokud mi to tohle nepise, tak je tam normalne moje kapitola, ale prazdna.Prostě mi to strasne zlobi, a ja uz na to nemam.
Jdu si odinstalovat wattpad, a snad si pamatuji svoje heslo spravne.🙏
Jestli to nepomuze, tak uz fakt koncim.
Bara 🐁