~14~

362 21 16
                                    

Prudce jsem se otočila na osobu která se mě dotýkala, a spatřila jsem Tonyho.

„Jak vidím tak nespíš, kočko" pronesl a vyhoupl se nademě.

„Co, to delas?" zeptala jsem se nechápavě a vyděšeně.

Místo odpovědi mě začal líbat, a putovat rukama po mém těle, do očí se mi nahrnuli slzy.
Snažila jsem se ho odstrčit ale nešlo to.

„Ale notak, přeci nebudeš teď brečet.. užijeme si to" pronesl když se ode mě odtáhl.

Chytil mi tričko a během chvilky ho stáhl, nic jsem pod ním neměla.

„Jseš nádherná" pronesl a svoje ruce přemýstil na moje prsa.

„Nech toho, prosim" pronesla jsem mezi brekem.
Opravdu jsem se ho ze mě snažila dostat, ale nemám žádnou sílu.

„pšt, uslyší tě" pronesl a začal mě líbat na krku.

Odtáhl se od mého krku a stáhl mi kalhoty, v tuhle chvíli jsem už začala opravdu hystericky brečet, ničemu to ale nepomohlo.
Začal si sundavat tricko, a pak ho odhodil nazem.
Pořád jsem se ho ze mě snažila nějak dostat, bouchala jsem ho a zkoušela všechno možné, v ničem jsem ale neuspěla.

„Nech toho, kurva!" sykl po mně.

Jen jsem se na něj vyděšeně podívala.

Sundal si kalhoty, a mně kalhotky.

„Ne prosím" brečela jsem, ale on mě celou tu dobu ignoroval.
Jediné co jsem si teď přála, bylo aby se tady objevila Allison, a zastavila ho.
Ale to se nestalo.
Sundal si poslední kousek oblečení a bez varování do mě pronikl.

Nebylo to vůbec příjemné, bolelo to.
Bylo to moje poprvé.

Slzy mi tekly po tváři, a jen jsem čekala kdy tohle utrpení skončí.
Celou dobu si to užíval, a já celou dobu vzlykala , uplne mě ignoroval.

Když to po několika minutách skončilo, bezeslova odešel z pokoje.
Schoulela jsem se do klubíčku, a nanovo se rozbrečela.

Je to už nějaká doba, a ja pořád nemůžu přestat brečet, proč jsem sem vůbec chodila, jsem taková kráva.

Oblékla jsem si kalhotky, a tričko.
Rozešla jsem se do koupelny a začala něco hledat v šuplíku.
Našla jsem balení nerozbalených žiletek.
Popadla jsem to a otevřela, vzala jsem si jednu do ruky, a se slzami v očích na ní koukala.

Pak jsem se podívala na svojí ruku. Žiletku jsem přemýstila na mojí ruku, a přejela s ní směrem dolů, dvakrát.

Upustila jsem ji nazem a nanovo se rozbrečela, co jsem to zase provedla.

Ale já jsem musela, chtěla jsem myslet na něco jiného, než na to co se před chvilkou odehrálo.

Po chvilce se mi spustilo poměrně hodně krve, položila jsem si na to nějaký bílý hadr.

Když byl po nějaké době prosákly, hodila jsem ho do koše.

Vyndala jsem ze skříně nový, a obmotala si ho kolem ruky, snad to nějakou dobu vydrží.

Rozešla jsem se do pokoje a lehla si opět do té postele, kde se to před několika minutama stalo.

Hned co jsem si na to vzpomněla ,mi z očí opět začali téct slzy.

Nakonec jsem asi po 10 minutách usnula.

TOM

Čekal jsem nez Allison usne, ležel jsem vedle ní a poslouchal nějaký písničky.

Jelikož jsme dnes koukali na horor, neusne sama, je to hrozný posera.

Po 25 minutách, možná víc, jsem si sundal sluchátka a zkontroloval jestli spí.
Spala.
Opatrně jsem se zvedl z postele, a opustil její pokoj.
Měl jsem namířeno do svého pokoje.

Když jsem vešel dovnitř, spatřil jsem Cassie, byla otočená zady ke mně.

Stoprocentně už spala, přistoupil jsem k ní blíž, a nespouštěl z ní oči.

Když jsem došel k posteli, všiml jsem si, že měla něco na ruce.
Byl to nějaký hadr nasáklý červenou barvou.

Pomalu jsem jí ho začal sundavat. Když jsem jí ho sundal, trochu jsem se vyděsil, proč to udělala?
Je to čerstvý, hodně čerstvý.

Došel jsem pro obvaz a obvázal ji to. Opatrně abych ji nevzbudil, a aby ji to nebolelo.

Vyhodil jsem ten hadr, a pak se
hned vrátil do pokoje.

Chvíli jsem přemýšlel jestli mám jít spát na gauč, a nebo k Allison. Nakonec jsem si ale lehl ke Cassie.

Obmotal jsem si ruce kolem jejího pasu, a v tu chvilku sebou cukla.

Chvili jsem čekal jestli to udělá znovu, ale ne, nejspíš to byl jen nějaký špatný sen.

Přitáhl jsem si ji blíž, a v tu chvilku to udelala opět, ale víckrát, po chvilce jsem slyšela že začala vzlykat.

„Cassie" pronesl jsem a pohladil ji po hlavě.

„Ne..!" pronesla mezi vzlykami, a začala sebou cukat.

Trochu jsem s ní zatřepal aby se probrala, a pomohlo to, po chvilce začala otevírat oči.

Když mě spatřila lekla se.

„Nech mě napokoji!" zakřičela a odstrčila mě od sebe. Z očí ji tekly slzy.

„Co se děje Cassie?" Zeptal jsem se opatrně.

„Ja už nechci" dostala ze sebe, a nohy si natiskla k tělu.

Vůbec jsem nechápal o čem to mluví, ale teď mi ji bylo opravdu líto.

Přitáhl jsem si ji do objetí, aby se aspoň trochu uklidnila, nechtěla ho přijmou ,a furt mě od sebe odstrkovala.

Po nějaký době mě ale silně obejmula, a nanovo se rozbrečela.

Chvilku jsem tam s ní takhle seděl v objetí, a pak jsme si oba lehly.
Ruce jsem si obmotal kolem jejího pasu, a dal jí pusu do vlasů.

Jsem z toho zmateným, nikdy předtím se takhle nechovala.
Je to jen kvůli nějakému snu?


★ ★ ★

I can't, takhle smutnou kapitolu jsem snad v životě jeste nenapsala.

Poor Cassie. ☹️

B.

I would never fall in love w him.Kde žijí příběhy. Začni objevovat