Tom
Slyšel jsem jak v obýváku Cassie, řve po Tonym, tak jsem se tam šel podívat.
Vím že je podle něj kočka, takže nevim čeho je schopný.
Došel jsem tam a vypadalo že je vše v pořádku, tak jsem se ještě projistotu zeptal a Tony mi to potvrdil, Cassie ale tvrdila opak.
Řekl jsem mu tedy ať jde zamnou, promluvim si s ním.
„Tak co si chtěl?” zeptal se mě Tony, když jsme byli v jiné místnosti.
„Dělal si něco Cassie?” zeptal jsem se ho , a on nadzvedl obočí.
„Neblázni, jen jsme si povídali” pronesl.
„Co si o mně myslíš, prosimtě?” dodal.
„Promin, jen se mi zdálo že na tebe křičela” odpověděl jsem mu.
„To je možný, ale ja jsem ji nic nedelal jo?” pronesl.
„Chápu že si možná něco myslíš, kvůli tomu co se stalo v parku, ale to byla blbost, neřeš to” dodal.
„Jo.. máš pravdu” odpověděl jsem mu.
„No takže já se zase vrátím za Cassie, a ty za Allison ” pronesl a rozešel se do obýváku,a já prozměnu do kuchyně.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Všechni čtyři sedíme v obýváku, a povídáme si, nebo spíš oni, já jenom poslouchám.
„A co ty Cassie? Máš někoho?” pronesla Allison směrem ke mně, a všechny pohledy padli na mě.
„Em ne” odpověděla jsem ji.
„To je škoda, jseš moc hezká” pronesla s úsměvem.
„Ale řekla bych že tady o tebe někdo zájem má” pronesla a naznačila Tonyho.
Jen jsem se na něj podívala a pak odvrátila pohled, to fakt ne.
„Tak jo,konec žvanění, je čas na horor!” vyjela Allison s úsměvem.
„Dělá frajerku, ale pak zase nebude schopná usnou sama” pronesl Tom s úšklebkem.
Allison popadla ovladač, a zapla tam nějaký horor.
Bohužel to vyšlo tak že jsem seděla vedle Tonyho, a to dost blízko, cítila jsem jak na mě pořád kouká.
Allison po mě a Tonym hodila deku, což se mi teď hodilo, popravdě mi byla trochu zima.
Tony ji vzal a hodil ji přes nás, poté jsme všichni v tichosti sledovali horor.- - -
Horor běží už asi 40 minut, a popravdě mě moc nebaví, ale i přesto na něj koukám.
Po nějaké době jsem ucítila ruku na mém stehně, nemohl to být nikdo jiný než Tony.
Jelikož jsme na sobě měli deku tak to nebylo vidět.Otočila jsem se na něj, a jeho ruku sundala z mého stehna.
Samozřejmě ji tam dal během chvilky opet, ignorovala jsem to, jelikož vim že kdybych jí sundala, pokaždé by ji tam vrátil.
Cítila jsem jak se jeho ruka pohybuje po mém stehně, a jede pomalu nahoru.
Když se ale objevila na mém vnitřním stehně, blízko u mého citlivého místa, musela jsem už zakročit. ( 👊)„Skocim si na zachod” pronesla jsem a postavila se.
„Ukážu ti kde je” pronesl Tony a taky se postavil.
„To je v pohodě.. já vím kde je” odpověděla jsem a rozešla se směrem na záchod.
Doufala jsem že zamnou nejde, když jsem mu řekla že vím kde je, ale mýlila jsem se.Zrychlila jsem krok, abych se stihla zavřít na záchodě, ale překvapivě jsem to nastihla.
„Skvělý výběr, tady nás nebude nikdo rušit” pronesl Tony a zavřel dveře, jako Tom, ale mám pocit že být tady s ním bylo mnohem lepší.
„Co po mně pořád chceš?” zeptala jsem se zoufale.
„Tak ty nevíš? Tohle ti snad napoví” pronesl a přistoupil ke mně.
Chytl mě za boky a začal mě agresivně líbat, nespolupracovala jsem.
Odstrčila jsem ho od sebe.„Ja s tebou nic mít nechci!” zakřičela jsem na něj.
„Tak to je asi smutný, z tvojí stránky” pronesl a mykl rameny.
„Svůj názor nezměním” dodal a svoje ruce přemýstil na můj zadek.
Na nic jsem nečekala a vrazila mu obrovskou facku, nemá žádný právo na mě takhle sahat!
Mezitím co se vzpamatovaval z té facky, jsem ho obešla a opustila koupelnu.
„Už bych měla jít domů” pronesla jsem když jsem přišla do obýváku, popravdě bych tady ještě zůstala, ale kvůli Tonymu ne.
„Necheš tady přespat? Nemá tě totiž kdo odvézt” pronesla směrem ke mně.
„Tom je jediný kdo má řidičák, a taky je jediný kdo pil alkohol” dodala a já si povzdechla, pecka.
„Asi mi nic jiného nezbývá” pronesla jsem a posadila se opět na gauč.
Vytáhla jsem mobil a napsala mámě, že tady přespim, ale nevim jak to ráno udělám.
Zítra je škola.
★ ★„Tady máš oblečení na spaní” pronesl Tom a podal mi nějaký jeho oblečení.
Opět budu spát v jeho pokoji. tentokrát sama, dikybohu.„Ručníky snad víš kde jsou” pronesl a já kývla.
„A kartáček, už máš svůj zminula” dodal a já opět kývla.
„Fajn, kdyby se cokoliv stalo... nechoď zamnou” pronesl a opustil tento pokoj.
Hned co odešel jsem se odebrala do koupelny, jelikož je zítra škola musím jít spát dřív.
Jelikož jsem se neměla čím odlíčit, musela jsem ještě skočila za Allison.
Půjčila mi nějakou micelární vodu, vrátila jsem se zpět do Tomova pokoje, a zavřela se do koupelny.
Z koupelny jsem vylezla asi po 20 minutách, a zjistila že je 22:20 , takže je nejvyšší čas abych ulehla do postele.
Popravdě jsem už trošku unavená, takže myslím že to nebude problém.Lehla jsem si do postele, a snažila se usnout. Popravdě je divný spát v Tomově posteli, a ještě divnější je, že mě tady spát nechává.
Už jsem skoro spala, když v tom jsem slyšela jak někdo vešel do pokoje, neřešila jsem to.
Nejspíš je to Tom, přeci jenom je to jeho pokoj.
Najednou jsem ale ucítila jak se zamnou prohla postel, ta dotyčná osoba se mě začala dotýkat, konkrétně rukama projížděla přes moje boky, hned mi došlo že tohle rozhodně Tom není.★ ★ ★
Bara. 🦨