Po večeři jsem se vrátila do svého pokoje.
Bylo 18:30 a já si lehla na postel a začala projíždět soc. sítě, opravdu nevím co dělat.
V podstatě nemůžu dělat nic jiného než koukat do mobilu, spát, malovat si , a nebo poslouchat písničky.
Popravdě, už mě to omrzelo, dělám to snad každý den, co přijdu ze školy.V 19:00 jsem se odebrala do koupelny, strávila jsem tam asi třičtvrtě hodiny.
Osprchovala jsem se, dnes si umyla i vlasy, a poté vylezla ze sprchy. Vyčistila jsem si zuby, a poté se už převléká to pyžama.
Nakonec jsem si udělala ještě skin care, a jelikož toho používám na pleť poměrně hodně, zabralo mi to nějaký ten čas.Musela jsem si ještě připravit tašku na zítra do školy.
Pak už jsem skočila do postele a popadla telefon.
Pustila jsem si nějaký horor, a koukala na něj dokud jsem nepocítila únavu, pak jsem ho vypla a upadla do říše snů.„Co pořád chceš?!” vyjela jsem po něm.
„Není to očividné?” pronesl Kaulitz s úšklebkem.
Chytl mě za boky, a pak svými rukami jel pomalu níž..„Přestaň!” vykřikla jsem a odstrčila ho od sebe.
„Ale notak Cassie... bude se ti to líbit” zašeptal mi do ucha, a poté mi přejel rukou přes zip džínů.
„Bež do prdele, hajzle!” zakřičela jsem a vražedně se na něj koukala.
On se na mě podíval a vrazil mi facku, poté mě přitiskl na stěnu.
„Takhle semnou mluvit nebudeš.. rozumíš” pronesl s vážností v obličeji.
Jen jsem ho sledovala a držela si tvář do které mě před chvilkou uhodil.Vyletěla jsem do sedu, a zhluboka dýchala..byl to jen sen.
Uklidnila jsem se a koukla se kolik je hodin, po tomhle snu už rozhodně neusnu.Co když to nebyl jen sen ? Co když to něco znamená? Ale to je blbost.
Bylo 5:09 a já se rozhodla že vstanu, je to o hodinu dřív, ale když už neusnu..co se dá dělat? Aspoň všechno stihnu.
Mám teď strašně divný pocit, kvůli tomu snu.. proč by se mi zdálo o někom koho nemám ráda?
Ještě k tomu, něco takového?Hodila jsem ten sen za hlavu a rozešla se pomalu do koupelny.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hodila jsem si svačinu do tašky, a pak si už jen oblékla mikinu a boty.
Vyšla jsem z domu, ráno se většinou nevídám ani s mámou, protože chodí do práce brzo.Nasadila jsem si sluchátka, a pustila si písničky, dnešek by nemusel být tak hrozný, hodiny a spolužáci ano ale přestávky ne , protože mám sluchátka, a nebudu muset poslouchat ty narušený paviány.
Občas si říkám že by se měli vrátit zpět na základku, chovají se jako 12letý děti.Došla jsem před školou, myslím že ani nemusím říkat, jaké mám momentálně myšlenky.
Vešla jsem dovnitř a šla ke své skříňce, jestli dnes nepotkám ty dva idioty, tak to bude zázrak.
Rychle jsem si přezula boty a sundala mikinu.
Vyndala jsem si učebnice ze skříňky, a hodila je do tašky, poté jsem zamkla skříňku, a rozešla se do třídy.Už jen to že jsem nepotkala Kaulitze a toho druhého, mi zlepšilo den.
Došla jsem do třídy a sedla si na mé místo, první hodinu je biologie, není to úplně nejhorší předmět, ale radši bych měla třeba angličtinu.
Vytáhla jsem si učebnici a sešit, pak už jsem jen se sluchátky čekala než zazvoní.★ ★
Úspěšně jsem přežila 7 hodin ve škole,
jsem v šatně a obouvám si tenisky , když v tom mě osloví nějaká dívka.„Cassie, žejo?” pronesla zamnou, a já se otočila. Nemám tušení kde vzala moje jméno, neznám jí.
„Ano?” odpověděla jsem nechápavě.
„Já jsem Allison” pronesl a podala, mi ruku, přijmula jsem ji.
„Proboha co se ti stalo?” vyjekla když jsem ji taky podala ruku.
Uvědomila jsem si že mluví o té modřině od Kaulitze.„To nic ” odpověděla jsem a usmála se.
„Allison!” ozval se ten otravný hlas z uličky. Je doslova všude.
„Hledal jsem tě” pronesl a přišel k nám. Sjel mě pohledem a pak se zastavil u mé ruky, stáhla jsem ji k tělu a odvrátila pohled.
On se na mě podíval a pak na Allison, přistoupil k ní a dál ji pusu, nebo spíš se začali líbat.
Je na čase abych vypadala, pobrala jsem svoje věci a vyšla ze školy.Ta holka byla hezká a vypadala poměrně sympaticky, tak proč by se zahazovala s takovým idiotem?
Pořád nemůžu přestat myslet na sen který se mi zdál, bylo to..já nevim, nepříjemný, hnusný, co po mně vůbec chtěl?
Proč se mi to zdálo? Proč se mi zdál sen o Kaulitzovi, nemám ho ráda.
Dalo by se říct že ho nesnasim, tak strašně mě štve.★ ★ ★
Nudnejsi kapitola, ale snad se líbí. 😛
★ Bára ★