~36~

349 17 8
                                    

Svoje jídlo jsem dojedla v obýváku na gauči a otce jsem tam nechala s Tomem samotnýho.
Beztak ho tam stála vyslícha.

Odnesla jsem prázdný talíř do kuchyně, a pak se podívala do obýváku.
Tom měl už taky dojezeno, ale povídal si s otcem.

Rozešla jsem se k sobě do pokoje, třeba konečně odejde domů.

V pokoji jsem si lehla do postele, a popadla telefon, projížděla jsem soc.sítě.

Strašně se nudím, a nevím co dělat.
Taky mám pořád nutkání myslet na to, co se stane pokud se potvrdí že jsem těhotná, třeba tím že to nedostanu.
V tu chvíli bych doufala, že mám pouze a jenom zpoždění.

Z mého přemýšlení mě vyrušilo otevírání dveří.
Zvedla jsem se, a podívala se kdo to je.
Byl to Tom, jen jsem si povzdechla a zpátky si lehla.
Jsem zmatená, mám ho ráda..hodně , ale zároveň mě strašně štve.
Já prostě nevím.

„Můžu jít k tobě?” zeptal se Tom, a já jenom lehce kývla.

Lehl si vedla mě, leželi jsme k sobě čelem.

„Promiň za to ráno” pronesl, a koukal na mě.

„To je v pohodě” pronesla jsem, a lehce se usmála, úsměv mi opětoval.

„A co večer.. už v pohodě?” zeptal se.

„Jo.. už jo” odpověděla jsem.

Chytl mě za boky, a přitáhl k sobě.
Koukala jsem na něj, a on mě.
Nikdy nevím co v tuhle chvíli dělat, jsem strašně nervózní.
Vládne mezi námi ticho, a navzájem si koukáme do očí.

Jednu chvilku mi oči ujely na jeho rty, podívala jsem se zpět do jeho očí, který momentálně koukali na mé rty.

Tahle divná energie mezi námi kolovala, do tý doby než si mě Tom přitáhl do polibku.

Chtěla jsem se odtáhnou, ale srdce jednalo proti mojí vůli.
Začala jsem spolupracovat, a dokonce jsem mu položila ruku na tvář.
Cítila jsem jak se do našeho polibku usmál.

Nechtěla jsem aby tahle chvíle skončila, ale zároveň mi připadalo že dělám špatnou věc.
Z mého přemýšlení mě vyrušil Tom který mi jemně zkousl spadní ret, donutilo mě to trochu otevřít pusu.

Využil toho a svým jazykem vnikl do mojí pusy.

Všechno se to stalo strašně rychle, ještě před chvílí jsme leželi oba na posteli, a užívali si tuhle chvíli,
a teď je nademnou, a jeho ruce putují po celém mém těle.
Měla bych ho zatavit, a vím to, ale přesto to neudělám.

Odtáhne se od mých rtů, protože nám došel vzduch, a pak se na ně opět přilepí.

Jedna jeho ruka putuje od mého stehna nahoru až k poprsí, druhou se podpírá aby mě nezalehl.
Vrátí svojí ruku na můj podbřišek, a tentokrát mi pomalu zajede pod tričko.

Naskočí mi husí kůže, když se jeho ruka dotkne mého poprsí, neúmyslně mu vzdychnu do pusy.
Opět jsem cítila jeho úsměv, poté se ode mě odtáhne, abych oba popadli dech.

Momentálně sedí na mých bocích, a jeho ruka je pořád pod mým tričkem, druhou rukou se mi ho pokusí sundat, ale já ho zastavím.

„Udělal jsem něco špatně?” zeptá se, a věnuje mi pohled.

„Ne..já jenže tohle bychom neměli” odpověděla jsem, a on svojí rukou pomalu vyjel z mého trička.

„Ještě ani nevíme jestli nejsem těhotná” dodala jsem.

„Máš pravdu..” pronesl, a pohladil mě po vlasech.

Chvíli na mě koukal a pak pronesl..„jseš opravdu krásná.. víš to Cass?"
Usmála jsem se na něj, a on mi úsměv oplatil.

Lehl si zpět vedle mě a ruku měl na mém podbřišku.

„Víš tak jsem přemýšlel..” pronesl a prstem dělal krouživé pohyby na mé kůži, trochu to lechtalo.
Podívala jsem se na něj a čekala co z něj vypadne.

„Nechápu jak jsem se k tobě mohl dřív chovat tak hnusně” pronesl potichu a koukl mi do očí, jen jsem mykla rameny.

„Neřeš minulost" odpověděla jsem a lehce se usmála.

„Snažil jsem se na to nemyslet ..ale když vím čím sis prošla, mrzí mě to” pronesl a já věděla že nejspíš naráží na Tonyho.

Samozřejmě že mě to pořád uvnitř mrzelo a bolelo, ale nechtěla jsem si to furt připomínat.

„Teď jsem ale s tebou a nic mi nehrozí, ne?" Zeptala jsem se a koukala mu do očí.

„To ne” odpověděl Tom a lehce se usmála, jeho ruka pořád spočívala na mém podbřišku.
Přitáhl si mě k sobě a já si svojí hlavu položila na jeho hruď.

Ten idiot mě možná otěhotnil ( dava to vubec smysl?) a já mám pocit že k němu něco cítím, je to vůbec možné?

Cítila jsem jak mi dal pusu do vlasů, a pak mě rukou hladil po zádech.
Cítím se s ním dobře.


★     ★     ★

B.

I would never fall in love w him.Kde žijí příběhy. Začni objevovat