Ráno mi opět zazvonil ten otravný budík, absolutně se mi nechtělo vstávat.
Jediná výhoda je že je dnes pátek.
Vyhrabala jsem se tedy z postele a rozešla se pomalu do koupelny.- - - - - - - - - - - - - -
Momentálně vycházím se sluchátky do školy, těším se na víkend, žádný vstávání, žádný Kaulitz.
Žádný otravní kluci.Když mluvíme o klucích, musela jsem si dnes vzít jiný batoh, protože ten který skončil v koši, je furt od jogurtu.
Včera jsem ho úplně zapomněla dát do pračky, nebo nějak očistit.Došla jsem před školou a na nic, nečekala, rovnou jsem vešla do ty mučírny.
Šla jsem k mé skříňce, tak jako vždy.Sundala jsem si mikinu a pak přezula boty.
Všimla jsem si že se u mě objevila ta Allison, nebo jak se jmenuje?
Sundala jsem si sluchátka, vypadala že se mi chystá něco říct.„Ahoj Cassie” pronesla s úsměvem.
„Ahoj” odpověděla jsem.
„Vím že se moc neznámé, ale dneska večer se u mě koná menší party, a já chci abys taky přišla” pronesla s úsměvem.
„To asi ne, ale děkuju” odpověděla jsem, opravu nemám ráda takové akce.
„Notak bude to fajn” pobídla mě.
„Jestě se rozmyslím” odpověděla jsem.
Kamarády potřebuji, jinak střední nepřežiju, a jestli je budu takhke odbývat, tak si žádný nenajdu.„Fajn, po škole půjdeš k nám, protože to v čem chodíš se tam moc nehodí, bez urážky” pronesla jako bych řekla že na tu party jdu.
„Už musím jít, pa” pronesla a zmizela.
„Čau” pronesla jsem do vzduchu.
Tohle je divný, vůbec se neznámé a zve mě k sobě domů, a navíc, nejspíš chodí s Tomem, tohle není vhodný člověk pro mě.Zavřela jsem skříňku, a rozešla se do mojí třídy.
Pořád jsem přemýšlela jestli na tu party mám jít.
Ale mám pocit že nemám na vybranou, protože mi řekla ať se po škole stavím u ní, jako by už měla jasno že tam jdu.A hlavně co je špatně s mým oblečením?
Jestli mi narve nějakou krátkou sukni, tak to ať semnou nepočítá.To bych si na sebe dobrovolně nikdy nevzala, natož abych v tom byla na party.
Ne že by to bylo ošklivé, ale není to můj styl, nedokázala bych takhle někam jít.Sedla jsem si do své lavice, a čekala než začnete první hodina.
★ ★
Momentálně si v šatně vážu tenisky, když v tom se tady opět objeví ta holka.
„Ahoj! Platí ten dnešek?” zeptala se s úsměvem.
„Nejspíš” odpověděla jsem a zavázala si druhou botu.
„Skvely, takže jdeme k nám, musím ti vybrat něco na sebe” pronesla a popadla můj batoh.
„Počkej, musím nejdřív domů” pronesla jsem a zavřela skříňku.
„Neblbni , napiš máme, že jsi šla ke kamarádce. Myslím že ji to nebude vadit” pronesla a rozešla se že školy.
Napsala bych jí to, ale od doby co jsem na střední, ví že žádný nemám.
Kdybych jí teď napsala že jsem u kamarádky, nevim jak by reagovala.Allison vyšla ze školy a já ji následovala.
„Tom nás ke mně odveze” pronesla a já se zastavila.