Hey, voordat we beginnen eerst even wat informatie over de karakters uit het boek! <3
Personen/gezinnen:
🖤Family 1: Benjamin (12 years), James (15 years), Robin (16 years), Milo (17 years), Cole (dad🏳️🌈, 39 years), Thomas (dad🏳️🌈, 42 years)🖤Family 2: Mitch (12 years), Sage (14 years), Noel (17 years), Audrey (17 years), Matthew (dad, 45 years), Rebecca (mom, 42 years)
🖤Leah (grandma, 73 years), John (grandpa, 77 years)
Hierboven zie je een collage (made by me :3) met iedereen er op die voorkomt in het boek, voor de rest is er nog heel veel informatie over elk karakter, dus die zal ik nu kort een beetje uitleggen!
Benjamin, is denk ik wel een beetje de persoon die de meeste main-character energy heeft van iedereen in de story dus ja. Anyway, hij is dus 12 en hij is erg creatief, kan meestal wat brutaal overkomen maar eigenlijk heeft hij een heel zacht, lief en teder karakter. Als Ben, ja, zo noemt iedereen hem, samen met Mitch is vormen ze samen eigenlijk echt een mega ondeugend, duivels duo, haha! Zoals je kan lezen heeft Ben dus twee vaders, en ja, ik heb even een soort stamboom gemaakt zodat het allemaal ff wat duidelijker is.
Je ziet hier helemaal bovenaan de grootouders van de familie, en helaas zijn deze alle drie al gestorven. Ria was alleenstaande moeder en voedde John helemaal zelf op. John werd hopeloos verliefd op Leah en samen hebben ze twee kinderen. Twee jongens dus, Matthew, de oudste van de twee, en Cole. Cole is homosexueel en viel voor Thomas, die bisexueel is, niet dat dat er toe doet maar ja. Zij hebben samen vier kinderen, net als Matthew die viel voor de blonde Rebecca, ook wel Beccy, zij hebben dus samen ook vier kinderen. Volg je het nog? :)
De vier kinderen van Cole en Thomas heetten Milo, Robin, James en Benjamin, aldus Ben. De 15 jarige heeft een relatie met Ivy, alleen komt zij verder in het boek bijna niet voor dus ja. Bij het andere gezin, die van Rebecca en Matthew, zijn er ook vier kinderen. Noel (spreek je uit als Noëll), Audrey, Sage en Mitch. Van deze vier heeft alleen Audrey een relatie met een jongen genaamd Davin.
Nou, ik denk dat dat het wel een beetje is voor de introductie van het boek! Zoals ik eerder al toelichtte zal ik waarschijnlijk ongeveer drie keer per week uploaden, en dat kan soms meer of minder zijn. De delen zullen ongeveer 400 tot 500 woorden bevatten, niet heel veel maar ja, en het verhaal wordt geschreven met "pov's" erbij. Is iedereen ready? Het verhaal kan bijna beginnen! <3
Love, Morris
JE LEEST
trip of my life❄️🤍⛄
No Ficción"Make it a december, to remember..." they said. - Het is december, de maand van vreugde en samen zijn met je familie. De familie Northern gaat met iedereen naar Oostenrijk, hun tweede thuis. De twee iconische blokhutten waar ze winters lang spelletj...