11

155 21 138
                                    

Merhaaabbaaa ben geldiim. Nasılsınız ben çok iyim maşallah.

Bol bol oy ve yorum bekliyorum ⭐️💬

Fok balığı sunar... 🍿

●●●

Dudaklarımın üzerindeki bu sıcak dudaklar bir an beni alı hayal dünyasına götürmüştü. Şu an gerçekle rüyayı ayırt edemeyecek seviyeye gelmiştim. Bu seviyeye sadece bir öpücük ile gelmiştim. Sıcak dudaklarımız birbiri üzerinde dans ederken, kalbim çıkacakmış gibi atıyordu.

Taehyung'un elini belimde hissetmiştim. Beni kendine daha çok çekip tüm vücudumuzun temas etmesini sağlamıştı. Bende omzu üzerinden elimi sırtına atmış ve aşağı yukarı hareket ettiriyordum. Kendimi Taehyung'un eline ve sıcak dudaklarına bırakmıştım.

Beynim hiçbir şeyi düşünemeyecek bir hale gelmişti. Kulağıma çarpan ıslak sesler beni iyice harekete geçiriyordu. Kendime engel olamadan Taehyung'un üzerine eğilmiştim. Sırtı tamamen buz ile buluşunca bende kucağına çıkmak için hareketlenmiştim. Bir bacağımı kaldırım diğer yanına atmış ve kasıklarının biraz aşağısına oturmuştum. Ellerinden birini belime diğerini uyluğuma koymuştu. Uyluğumdaki eli olduğu yeri sıkıp bırakıyordu.

Ellerimi ensesinden göğsüne indirmiştim. Hala yatar pozisyonda olduğu için tam anlamıyla onun üzerine uzanıyordum. Alt dudağıma bıraktığı diş darbesi ile inlemiştim ve Taehyung bu fırsattan yararlanarak dilini ağzımın içine göndermişti. Dilini dilimle buluşturunca çıkan zevk dolu inlememe engel olamamıştım. Dilini dudaklarım arasına alıp sertçe emmiştim. Hoşuna gittiğine dair ortama birkaç mırıltı bırakmıştı. Birbirimizi bir süre daha aynı pozisyonda yemeye devam etmiştik. Daha sonra ıslak bir ses ile dudaklarımızı ayırmıştık. Aramızda oluşan tükürük bağını dudaklarımı emerek bozmuştum. Hala dudaklarımda onun tadı vardı. Aynısını o da yapınca bakışlarım dudaklarına düşmüştü. Boynumu geriye atıp sert bir soluk verdim. Kafasını biraz kaldırmış ve hala ıslak ama sıcak dudaklarını süt beyazı tenime kavuşturmuştu. Ona daha fazla yer açmak için boynumu sağa yatırdım. Boynumdan kulağımın arka kısmına kadar öperek görünmez bir çizgi çizdi.

Kulağımın tam arka kısmına yani 7 dövmemin olduğu yerin tam üstüne dudaklarını bastırması ile tüm vücudum baştan aşağı titredi. Son kez adem elmam üzerine bir öpücük bıraktı ve yüz yüze geleceğimiz şekilde geri çekildi. Yüzündeki gülümsemeden on metre öteden bile mutlu olduğunu anlayabilirdim. Aynı şekilde benimde yüzümde gülümseme oluşunca yüzümü boynuna gömdüm. Bundan sonra ne olacağı şu an asla umurumda değildi. Aslında pek düşündüğümde söylenemezdi. Benim için kendi hayatım ve mutluluğum daha önemliydi.

Saçlarıma burnunu yaslayıp derin bir nefes aldı. Ardından elini çıkartıp saçlarımı sevmeye başladı. Ara ara da saçlarımı öpüyordu. Tabii bende arada boynuna minik öpücükler bırakmayı ihmal etmiyordum.

"Jungkook."

"Efendim."

"Şu anı bozmak istemiyorum ama sana bir şey söylemek istiyorum."

Kaşlarımı çatıp kafamı kaldırdım ve yüzüne bakmaya başladım. "Ne oldu?"

"Bak erken diyebilirsin ya da işim benim için daha önemli diyebilirsin inan anlayışla karşılarım ve asla bozulmam. Çünkü şirketinizin kurallarını biliyorum."

Durdu ve derin bir nefes aldı. Elini yanağıma koyup başparmağı ile yanağımı okşamaya başladı. Bende yanağımı eline yaslayıp öylece yüzünü izledim ve diyeceklerini bekledim.

Secret Love-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin