9

174 21 124
                                    

Ben geldimm. İşte moral biraz bozuk olunca sanırım kendimi yazmaya verdim. Bu bana iyi geliyor galiba(?)

Her neyse bol bol oy ve yorum bekliyorum 💬⭐

Fok balığı sunar... 🍿

●●●

|2 hafta sonra|

Sonunda bugün Kore'ye dönüyordum. Ama beklediğim gibi geçmemişti hiçbir şey. İlk gün yağmur yağdığı için sahnemi tamamlayamadım. Ama gelen fanlarımı mağdur etmemek için şarkılarımı tamamladım.

Radyo programları, röportajlar, sahnelerim... Bütün programlar bitmişti. Bu 2 hafta içerisinde çok yorulmuştum ve ülke de değiştirmiştim.

Bu zaman içerisinde Taehyung ile sürekli konuşmuş hatta geceleri aramıştım. Tabi saat farkından dolayı biraz zorlanmıştık. Ama bu bizim için hiç sorun değildi.

Şu anda uçaktan inmiş kapıdan çıkacaktım. Uzun süre sonra onu görmek kalbimde çarpıntıya sebep oluyordu. Gerçekten özlemiştim. Bu kısa sürede beni kendine bağlamıştı. Nasıl oldu bilmiyorum ama kendimi ona çekilirken buldum. Bu durumdan asla şikayetçi de değilim.

Yanımda korumalar ile yürüyordum. Otomatik cam kapının arkasında duran yüzlerce bedenleri görüyordum. Ama aralarından sadece birini arıyordu gözlerim. Onunla kavuşunca kalpler fışkırıyordu.

Uzun süre sonra görecek olmanın heyecanı vardı üzerimde. Az bir mesafe kalınca derin bir nefes almıştım. Durursam dikkat çekeceğim için yoluma devam ettim. Bedenim görününce herkes bağırmaya ayağa kalkmaya başlamıştı. Kapı açılınca daha büyük çığlık kopmuştu. Yüzümde patlayan flaşlar, videomu çeken gazeteciler ve fanlar. Durup hepsine selam verdim eğilerek. Ellerimi havada sallayarak yürümeye başladım.

Gözlerim sanki orada olduğunu bilirmiş gibi hemen aradığı bedeni bulmuştu. Oradaydı işte esmer tenlim. Elinde kamera ile beni çekiyordu. Ona karşı gülümseyip yürümeye devam ettim. Havalimanın ortasına gelince herkes dibime girmeye başladı. Taehyung bana saygı duyuyor ve olabildiğince uzak bir yerde ama beni rahatça çekebilecek bir konumda duruyordu.

Böyle kalabalıklar aslında çok zararlıydı. İnsalar birbirini iterken yaralanmalarına sebebiyet olabilirlerdi. Hatta biri düşme tehlikesi atlatmıştı. Bende refleks ile elimi uzatmıştım.

Dışarı çıkınca kapısı açık olan arabama binip yerime oturdum. Kapı otomatik kapanmaya başladı. Tamamen kapanmadan önce özlediğim yüze bir kez daha bakmıştım. Hemen elime telefonumu alıp ona yazdım.

🤍 - Tavşan 🐰

Tavşan 🐰

Tae
Tanrım!
Seni çok özlemişim
Lütfen bugün müsait ol ve buluşalım
Müsait misin??

🤍

Hemen bana yazmışsınız
sanırım Bay Jeon
Bu kadar özlediğinizi düşünmemiştim

Tavşan 🐰

Tae saçmalama
Çok özledim tabii ki seni
Aramalar yetmedi bana
Uzak mesafe berbat bir şey

🤍

Senden böyle bir itirafı bekleyemiyordum
Bende seni çok özledim kook
Gerçekten bu 2 hafta benim için 2 sene gibiydi
Müsaitim bu akşam buluşalım seni ve seninle vakit geçirmeyi özledim

Secret Love-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin