14

68 10 3
                                    

Selamlaarrrrr. Evett söz verdiğim gibi yeni bölüm geldiiii. Unutanlar bir önceki bölüme ışınlanıp gelin.

Bol bol oy ve yorum bekliyorum ⭐️💬

Fok balığı sunar... 🍿

●●●

Taehyung ile birlikte el ele girmiştik mekana. Burası ünlülerin genelde tercih ettiği bir yerdi. Buradan hiçbir zaman dışarıya haber sızmazdı. 

Gittikçe gerginliğim arttığı için Taehyung’un elini daha sıkı kavrıyordum. Taehyung bana dönüp sakinleşmem için güzel cümleler kurmaya başlamıştı. 

“Bebeğim sakinleş lütfen. İnan bana gergin hissedebileceğin insanlar değil. Neyden korkuyorsun?”

“Sanırım bana alışamamalarından.”

“Sana alışamama gibi bir durum söz konusu bile olamaz.”

Tuttuğu elimi dudaklarına götürüp derin bir öpücük bırakmıştı. Gülümseyerek karşılık verdikten sonra önüme dönüp yürümeye devam ettik. 

Mekandan içeri girdikten sonra oturduklarını görmüştüm. Biz dışında herkes gelmişti. Bu bir tık daha gerilmeme neden olmuştu. Gördüğüm kadarıyla masadakiler çok güzel kaynaşmış görünüyordu. 

Masaya geldiğimizde herkes sohbete ara vermiş bize dikkat kesilmişlerdi. Taehyung geldiğimizden beri yüzünden eksik olmayan gülümsemesi ile masanın başında duruyordu. Belki de onun gerginliğini saklaması bu şekildeydi. 

Söze ilk olarak Taehyung giriş yapmıştı. 

“Herkese merhaba.” 

Oldukça güzel çıkmıştı sesi. Daha sonra bende selam vermiştim. Yan yana duran, bize ayrıldığı belli olan sandalyelere oturmuştuk. 

“Taehyung tanıştırayım Namjoon ve Jimin. Hoseok’u tanıyorsun zaten. Namjoon ve Jimin sevgilim Taehyung.”

Taehyung ilk başta saygıyla olabildiğince eğilmiş ve elini uzatıp tokalaşmışlardı. 

“O zaman sıra bende. Jin ve Yoongi, sevgilim Jungkook.”

Bende saygıyla eğilip ellerini sıkmıştım. Ortamın biraz garip olduğunu farkındaydım fakat yapacak bir şey yoktu. Birbirimize alışana kadar durum böyle devam edecekti. 

Arkadaşlaramın ilk başta hoş karşılamadığını biliyordum. Ama yemek sonunda fikirlerinin değişeceğine de adım gibi emindim.  

Garson herkesin tam olduğunu görünce menüleri getirmişti. Hepimiz teker teker yiyeceklerimizi seçip söylemiştik. Yemekler gelene kadar sohbet devam ettirmiştik ve bu sohbetten en heyecanlı olan Jimin’di.

“Bir dakika şimdi siz onları Dubaide yakaladınız doğru mu.”

Yoongi Jimin’i bekletmeden cevap vermişti.

“Evet hatta daha baya şeyler var. Bir ilişki içerisindeyken adam kadını aldatıyor falan haberi yakında çıkacak zaten görürsün.”

“Ay gerçekten sizinle dedikodu yapmak çok ayrı zevkliymiş.”

“Sizinlede. Bizim bilmediğimiz o kadar şey biliyorsunuz ki.”

“Burada olan burada kalır ama.”

“Tabii ki.”

Yoongi ve Jimin çok derin sohbet etmeye devam ediyorlardı. İkisininde kafa yapısı uyuşmuştu belli. Hiç durmadan birilerinin dedikodularını yapıyorlar. 

Secret Love-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin