Yoursweetspot: Írjál nekem is egy one shotot! Naaa, légyszi!
Én: Na de hát az olvasók kívánságait teljesítem!
Yoursweetspot: De szülinapom van!
Én: * sóhaj. Na jó. Mit szeretnél?
Yoursweetspot: Minimoni, jelen idő, Jimin lakása.
Én: Ejj, de fantáziátlan! Nem jutott volna jobb eszedbe?
Yoursweetspot: Ezt szeretném!
Én: Pfff, na jó, kivételesen. Csak mert szülinapod van.Namjoon pov
Jimin a kanapéra hasal a padlón térdelve, előtte vonalas spirálfüzet, abba írogatja, ami eszébe jut. Azt tanácsoltam neki, most még ne akarja, hogy a szöveg passzoljon a dallamra és rímeljen, csak írjon le szavakat, érzelmeket, amiket át akar adni a dallal. Leülök a fotelba, hátradőlök, figyeltem, ahogy dolgozik. Annyira elmerült a munkában, hogy a nyelve előbukkan a szája sarkában. Apró kezével vadul körmöl, olyan szavakat, mint „csalódás", „hazugság", „egyedüllét". Csak úgy serceg a toll a papíron. Szemem a fenekére téved, amit önkéntelenül jobbra-balra mozgat közben, épp csak egy kicsit. Pont olyan, mint egy kisgyerek, aki elmerült a rajzolásban. Elmosolyodom. Milyen gömbölyű a feneke! Na nem úgy értem, hogy vonzónak találom, vagy ilyesmi, hanem csak ténymegállapításként. Mint forma, mint izomcsoport, eléggé... szabályos, gömbszerű. Szimmetrikus.
- Namjoonie hyung! - zökkent ki az elmélkedésemből.
- Igen?
- Amit ki akarok fejezni, az az érzés, amikor, tudod, szét akarod csapni magad, annyira szarul vagy. Amikor rossz döntéseket hozol, mert nem érdekel semmi. Csak felejteni akarsz.
Megfordul, felül a kanapéra, felhúzza a lábait, és megfogja a két meztelen lábfejét. Állát a térdére támasztja, úgy pislog rám nagy szemekkel.
- Ismerem azt az érzést - hajjaj, de még mennyire, ha te azt tudnád.
- Te is hoztál rossz döntéseket, hyung?
- Persze. De itt most rólad van szó, Jiminie. El akarsz mesélni nekem valamit?
- Ha nem mondod el senkinek - mozgatja a lábujjait.
- Természetesen nem mondom el.
- Akkor ülj ide mellém, jó?
Annyira cukin néz rám. Hogy lehet ennyire aranyos? Természetesen felállok a fotelből, és mellé ülök a kanapéra, ezen ne múljon. De előtte a hűtőhöz megyek, kiveszek belőle két üveg sojut, az egyiket a kezébe nyomom. Felbontjuk, összekoccintjuk az üvegeket, és meghúzzuk őket. Egy kis alkohollal a véráramban könnyebben megnyílik az ember.
- Én azon az estén... nagyon magányos voltam, meg már nem is voltam teljesen józan. Fogtam magam, és elmentem bulizni, hogy elfelejtsem kicsit Jungkookot, és hogy tovább igyak, meg kitáncoljam magamból a bánatomat. A Hedonistba mentem, tudod, ami ott van a környékünkön.
Ismerem a helyet, biztonságos, de hogy egyedül menjen mulatni, ez nem vall rá. Bólintok, jelezve, hogy figyelek, folytassa.
- Akkor én... felmentem egy vadidegen férfi lakására.
- De miért? - kérdezem döbbenten, bár sejtem a választ.
- Dugásért. Azt hittem, arra vágyok, de utólag rájöttem, hogy szeretet akartam. Hogy valaki gyengéd legyen velem, hozzám érjen, simogasson, szeretgessen. Magányos voltam.
Felsóhajt, bánatosan néz maga elé. Szegény kis Mimi. Felemelem a kezem, megsimogatom a haját. Milyen selymes! Annyira, hogy nem is szívesen szakadok el tőle.
- És? Rossz döntés volt?
- Persze, hogy az volt. Ez nem is kérdés. Úgy viselkedtem, mint egy olcsó lotyó.
VOCÊ ESTÁ LENDO
SUMMER LOVE 🔞 - könnyű nyári one shotok
FanficAz olvasók kívánságai alapján írt rövid történetek forró nyári napokra. Játékszabály: Írj 1.) egy shipet 2.) egy kort és 3.) egy helyszínt a falamra, és lesz belőle egy rövid, de kellőképpen steamy történet ebben a könyvben. 🔞🔞🔞