Most először látom mosolyogni. Ezt is elértem. Pár órája még rettegett tőlem, most pedig megajándékoz ezzel a ragyogó, különleges mosollyal. Forróság fut végig a gerincemen, pedig hűvös a víz, és olyan boldog vagyok, mintha most kaptam volna Nobel-díjat.
Újra lebukik a víz alá, ezúttal a lábaim érdeklik. Olyan gyengéden érinti a lábfejemet, hogy a tarkómig fut a borzongás. Sose voltam ott csikis, de most önkéntelenül megrándítom a lábam. Ez őt láthatóan nem zavarja. Tovább simogat, jobbra-balra forgatja a lábam, egyenként megvizsgálja a lábujjaimat. Kezei felcsúsznak a bokámra, aztán a vádlimat tapogatja meg. Úgy látszik, ő is olyan, mint én: ami érdekli, azt kényszeresen megfogdossa. Felsóhajtok. Kezdem túlságosan élvezni, amit csinál. Felcsúsztatja tenyerét a combomra, ami a tartályba vezető lépcsőn pihen, közben előbukkan a feje a vízből. Miközben lélegzet-visszafojtva azon gondolkozom, leállítsam-e a túlságosan intim mozdulatot, vagy hagyjam, hadd vizsgálgasson tovább, ő felemeli a tekintetét, és a szemembe néz. Próbálok barátságosan mosolyogni, de az a helyzet, hogy a belső combomon az ágyékomig vándorló keze minden érzékemet felkorbácsolja, és ez a vesémig hatoló tekintet csak fokozza az izgalmamat. Beharapom az alsó ajkam, és erősen megkapaszkodom a vaslépcsőben, amelyen ülök.
Rendületlenül simogat tovább, most a másik combomat is kezelésbe veszi. Szemével is követi a mozdulatot, ahogy az ujjai a rövidnadrágom alá csúsznak. A szívem majd' kiugrik, a visszatartott levegő kiszakad belőlem. Le kellene állítanom, de nem megy. Képtelen vagyok rá. Annyira gyönyörű, és annyira jólesik az érintése...
Akkor kapok észbe, amikor a gatyámon jól látható dudor kezd képződni. Összezárom a térdem, és lejjebb csúszom a lépcsőn, így már nyakig ellep a víz. Kénytelen elvenni a kezét a kényes területről, de nem örül ennek. Morcosan néz a szemembe, mintha azt mondaná, "na, most meg mi bajod van?"
A lépcső korlátjába kapaszkodom, a fejünk most egy szintre került. Nagyon közel van hozzám. Ködös tekintettel bámulom a duzzogó arcát, a szám akaratlanul elnyílik, és újabb sóhaj szakad fel belőlem. Az ajkait nézem. Meg akarom csókolni. Meg kell csókolnom, nem tehetek mást, muszáj. Csak egy egészen apró...
Végig se tudom gondolni, az ajkaim már a gyönyörű, puha szájához érnek. Nem mozdul, csak tűri a számára valószínűleg furcsa tettemet, amire észhez térek, és elszakadok tőle. Meglepetten nyúl az szájához, aztán az enyémhez. Náluk, úgy látszik, nem divat a csókolózás. Mosolygok, megsimogatom az arcát, ezzel biztosítom, hogy nem akartam semmi rosszat. Ekkor ő hajol felém, és kissé ügyetlenül rányomja a száját az enyémre. Most már egészen biztos, hogy teljesen ismeretlen számára a csók. Finoman megmozdítom az ajkaimat, közben cirógatom a szája mellett, hogy segítsek neki ellazulni. Amikor végre sikerül, és már csóknak lehet nevezni, amit csinálunk, annyira felbátorodik a farkam a szűk gatyámban, hogy muszáj odanyúlnom, hogy megigazítsam. A mozdulatom nem kerüli el a figyelmét. Váratlanul elszakad tőlem, és újra lebukik a víz alá. Minden teketória nélkül megtapogatja az erekciómat, aztán türelmetlenül a nadrágom szélébe kapaszkodik, hogy lehúzhassa rólam. Nem finomkodik, de nem azért, mert annyira kívánna, vagy fel akarna izgatni, egyszerűen láthatóan kíváncsi, és a textil akadályozza a vizsgálatban. Ez annyira meglep, hogy odakapok, és megállítom. Újra felbukkan a feje, nagy komolyan a szemembe néz. A hajáról a szemébe csurog a víz, de ez cseppet sem zavarja meg abban, hogy átfúrjon a tekintetével. Néhány másodperc múlva lefelé pillant, keze az én gatyámról a saját alhasához vándorol. Meglepetésemre – bár nem tudom, mire számítottam, hiszen egyértelműen hímnemű – a hasa alatt, ahol már a delfinszerű, ezüstösen csillogó alteste kezdődik, egy nyíláson át előbújt a pénisze. Nem látom túl jól, mivel a víz alatt van, de azt így is meg tudom állapítani, hogy elég jól fel van szerelve a srác! Nem panaszkodhat, na.
CZYTASZ
SUMMER LOVE 🔞 - könnyű nyári one shotok
FanfictionAz olvasók kívánságai alapján írt rövid történetek forró nyári napokra. Játékszabály: Írj 1.) egy shipet 2.) egy kort és 3.) egy helyszínt a falamra, és lesz belőle egy rövid, de kellőképpen steamy történet ebben a könyvben. 🔞🔞🔞