❝Pek mutlu değilimdir ama sen gülersen gülerim bende.❞
¦Asiye' den¦
"Evet Eren familyası! Yeni bir okul gününe hazır mıyız?!" oğulcan yine her zamanki gibi rutinini tekrarlarken aybike "niyeyse kendimi bugün değişik hissediyorum, bir şey olacakmış gibi bir his mi acaba.." dedi ve dudak büzerek kafasını kaşıdı.
"Yok ya, en fazla ne olabilir ki?" dedi oğulcan gülerek.
"Her an birisi korkuluklardan düşebilir," dedi Ömer.
"Her an şevval cadısı bir yerden çıkıp bize sataşabilir," diye devam ettirdi Aybike.
"Her an sarp üzerimize iftira atabilir." diye bitirdim bende.
Sarp mı?
O ne alaka ya?
Cidden gele gele o mu geldi aklıma?
"Boşverin family'im en kötüsü başımıza gelmesin de ne olursa olsun." dedi oğulcan kolunu Ömer 'in omzuna atarak.
"Dikkat edin her an gelebilir Eren Family." Gelen sesle arkamı dönüp sarp gerizekalısına baktım. "İti an çomağı hazırla." diye fısıldadı ömer.
İt mit demesek mi ya?
Onlara yazık olur, ondan şey ettim...
"Aha geldi bizim bela." dedim onun duyabileceği bir sesle. Sarp sırıtarak "Sana da selam kıvırcık." dedi ve göz kırptı. Göz devirip "Bana kıvırcık diyip durmasana ya, senin yüzünden saçlarımı dümdüz yapacağım." dedim atarlanarak.
Ha gayret Asiye!
Etkilendiğini belli etme.
"Ama napayım kıvırcık, saçların kıvır kıvır. Ne diyim? Noodle mı diyim?" dedi ve elini saçlarıma atıp bir tutamını tuttu. Eline vurup "Çek elini be!" dedim kızarak.
Sende istemem yan cebime koy yapıyorsun Asiyeciğim!
Fark etmedim sanma..
"Kardeşime karışma lan salak." dedi Ömer beni yanına çekerek. Sarp ise onu takmadan "Hem kıvırcık eğer ki sen saçlarını dümdüz yaparsan artık sana spagetti derim. Hem düz saç sana hiç yakışmıyor, en azından böyle havan var. Öyle hiç olmuyor." dedi ve sırıtarak devam etti. "Aura meselesi bu kıvırcık." deyip el sallayarak uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reunion Tomorrow Stayed
Teen FictionFrom enmity, to beautiful love. ¦"Elinden geleni ardına koyma Sarp yılmaz," dedim sarp'a doğru iddialı bir sesle. Sarp ise serseri gülüşüyle "Merak etme kıvırcık, elimden gelenin fazlasını bile yaparım." dedi ve göz kırparak gitti. "Sen elinden gele...