Sizlerin bu kitaba verdiği ilgiden dolayı hepinize teşekkür ederim.. Bu kadar okunacağını bilseydim baştan shiplerdim Asiye&Sarp 'ı..❤️
Güzellerim benim ya, hepinizi çok seviyorum! Bu kitaba verdiğiniz ilgi ve sevgiden daha çok seviyorum ❤️
❝Bütün yorgunluklarımı alacak kadar güzelsin.❞
¦Asiye'den¦
"Aybike lütfen sarp'ı korumaz mısın? Deminden beridir susmadın da." artık bıkkınlık içinde söylediklerimi tam olarak 3.kez tekrarlarken, Aybike hâlâ konuşmaya devam ediyordu.Sarp ile yaşadığım deli saçması olayı Aybike 'ye anlatmıştım ve aybike susmak bilmiyordu. Eve geldiğimizden beridir vır vır konuşuyordu resmen.
"Ayrıca sarp'tan bana ne! Benim neyim oluyor ki onun hakkında konuşuyoruz?" dememle okulda söylediği o laf aklıma gelmişti.
Hem sen kimsin anlatayım? Kimimsin ki anlatayım?
Al bak yine ağlayasım gelmişti hatırlayınca..
"E sende haklısın bir yerde. Ona iyilik yapayım derken burnundan getirdi. Aman neyse gel biz ders çalışalım. Hep onu mu düşüneceğiz canım?" deyip önündeki test kitaplarına gömülmüştü.
Bende tekrardan önümdeki test kitabına döndüm ve kafam dağılsın diye soru çözmeye başlamıştım.
...
Yok olmuyor.
15 dakikadır aynı soruyu 10 kez okuyup, çözmeye çalıştım ama olmuyordu bir türlü.
Sarp'ı düşünmemek için ders çalışan ben, şimdi onu aklımdan bir türlü çıkaramıyordum.
Neden bir anda 360° dönmüş olabilirdi ki? Hem merak ediyor, hem de sormak istiyordum ama bana yaptığı kalp kırıcı son davranıştan sonra bunu yapmak yüzsüzlük gibi geliyordu.
Ki bence öyleydi..
E zaten kızım. Gelsin senin kalbini kırsın, bir de hiç bir şey olmamış gibi ara öyle mi?! Nanik! Rüyasında görür anca!
"Aybike ben sanırım bugün çalışamayacağım. Yapamıyorum ya! Soruyu tekte okuyup, cevabı tekte bulan ben 15 dakikadır aynı soruyu okuyup çözmeye çalışıyorum ya!" diye isyan ettim oturduğum yerden.
Resmen büyü yapmıştı Allahın belası!
Yapa yapa aşk büyüsü yaptı resmen.
"Sen bu çocuktan hoşlanıyor musun?" Aybike'nin sorusu ile durdum.
Ciddi anlamda durdum. Hem hareket etmeyi bıraktım, hem de nefes almayı.
"Y-yok be kızım. Ne hoşlantısı? Bu gerizekalı dan mı hoşlanacağım ben? Yok olmaz öyle şey! Bir kere o çok dengesiz! Ben net insan istiyorum bir kere! Her şey de net olmalı." sıraladığım cümlelerin hepsi aybike nin üzerinde bir etkiyi yaratmazken bu sorudan nasıl sıyrılacağımı düşünmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reunion Tomorrow Stayed
Teen FictionFrom enmity, to beautiful love. ¦"Elinden geleni ardına koyma Sarp yılmaz," dedim sarp'a doğru iddialı bir sesle. Sarp ise serseri gülüşüyle "Merak etme kıvırcık, elimden gelenin fazlasını bile yaparım." dedi ve göz kırparak gitti. "Sen elinden gele...