Yeni bölümü izledikten sonra, iler ki bölümlerde Ali Cabbar oldum...
Neyse, ben bu davadan dönmüyorum. Sizde dönmeyin. Hiç bir şey bitmedi...
❝Yeryüzünde cennet yok, sen varsın. ❞
¦Asiye'den¦
"Allah'ım heyecandan elim ayağım titriyor! İnşallah her şey yolunda gider de bir aksilik çıkmaz!" Aybike heyecandan yerinde duramazken, ettiği duaya hepimiz amin dedik.Ömer hariç hepimiz 'Alaca Kafe' ye doğru gidiyorduk. Süsen ve elif yan yana gülüşerek ilerlerken, Aybike oğulcan, tolga ve berk ise bir şeyler konuşarak ilerliyordu.
Sarp ise yanımda benimle birlikte yürüyordu.
Kalbim elden gidiyoorrr...
"Ee ne tür şarkılar söyleyeceksin?" diye sordu ağır adımlarla ilerlerken.
Sarp benimle birlikte yürümek için yavaş adımlarla yürüyordu.
DÜŞÜYORUM!
"Bilmem, slow söylerim belki de." dediğimde yandan gülümsedi. "Yakışır.. Yani sesine çok yakışır." dediğinde gülümseyip "Teşekkür ederim." dedim. O da gülümsedi ve yan yana yürümeye devam ettik.
"İşte geldik! Sanki sahne alacak olan benim, öyle bir heyecan var üzerimde!" heyecanla şakıyan Aybike' ye güldüm. "Allahım sen yüzümüzü kara çıkarma Ya Rabbim! Yapacaksın sen kuzicim! Yapacaksın! Ben inanıyorum sen yapacaksın! Sen - bunu - yapacaksın!" gaza gelen oğulcan omuzlarımdan tutup sallarken, sarp oğulcanı kenara ittirip "Yav git şuradan!" dedi bağırarak.
"Oğulcan! Yediklerimi senin yüzünden çıkaracağım şuan! Hadi kafeye girelim." dediğimde hep birlikte Kafe ye girdik. Resepsiyon'a ilerlediğimizde "Asiye Eren?" dedi bana doğru. "Evet, benim." dediğimde "Sizi şöyle kenara alalım, yarım saat sonra sahneye çıkacaksınız. Ya siz?" dedi bizimkilere doğru. "Arkadaşlarım, beni desteklemeye geldiler." başını salladı ve "Siz de oraya geçebilirsiniz." dedi. Hepimiz resepsiyon'un gösterdiği yere gittik. Oğulcan Kafe'yi incelerken "Vay, güzelmiş lan!" dedi beğeniyle.
Bende kafeyi incelediğimde sade renklerle döşenmiş, güzel bir yerdi.
"Sen hangi şarkıları söyleyeceğini düşündün mü?" diye sordu Aybike.
"Slow parçalar söyleyecek." Tolga ile aramıza giren sarp'a yan bir bakış attım.
Bak ya, nasıl da aşıkkkk...
"Evet, slow parçalar söyleyeceğim. Hem bu kafe ye uyar belki de." dediğimde hepsi beni onayladı.
Hepimiz biraz daha bekledik. Ömer elinde tepsilerle yanımıza geldiğinde "Hoşgeldiniz. Geldiğinizden daha yeni haberimiz oldu." dedi bize doğru. "Ya ömer o kadar heyecanlıyım ki! Evden çıkarken o kadar heyecan yoktu ama şimdi bütün sevdiklerim burada olunca bir heyecan geldi!" dedim heyecanla gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reunion Tomorrow Stayed
Genç KurguFrom enmity, to beautiful love. ¦"Elinden geleni ardına koyma Sarp yılmaz," dedim sarp'a doğru iddialı bir sesle. Sarp ise serseri gülüşüyle "Merak etme kıvırcık, elimden gelenin fazlasını bile yaparım." dedi ve göz kırparak gitti. "Sen elinden gele...