𝟔. 𝓑𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶

797 38 20
                                    

Yeni bölüme hepiniz hoşgeldinizzz!

Nasılsınızz? Beni özlediniz mi?

Bende sizi özledimmmm ❤️

Dünkü bölümde tek bir sahnemiz olmasına rağmen yine ve yine çok güzeldik hehehe

Ah be asiyem keşke sarpa boncuktan çiçek yapsaydın 🕊️🕊️🕊️

Neyse bölüme geçelim!

Bu arada instagram hesabım: povisassar
Takip edebilirsiniz! Oradan assar povları paylaşacağımm🕊️

Bu arada instagram hesabım: povisassarTakip edebilirsiniz! Oradan assar povları paylaşacağımm🕊️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❝Kafamı kıyak yapardı o masum gülüşlerin.❞

¦Asiye'den¦
"Evet Eren familyası! Yeni bir güne hazır mıyız?!" oğulcan yine ve yine her zamanki rutinini tekrarlarken başımı sağa sola salladım. Uykudan gözlerim açılmıyordu ve aynı zamanda kendimi biraz bitkin hissediyordum bugün.

Gerizekalı sarp yüzünden biraz bizim evin önündeki bankta oturup bahçeyi izlemiştim ve izlerken fark etmeden uyuya kalmışım. 15 dakika o soğukta kaldığım içinde hasta olmuştum. Neden sarp yüzünden biliyor musunuz? Bana o saçma sapan davranışları yüzünden içerlendiğim için.

"Bugün hiç kendimi iyi hissetmiyorum, ne olur bugün beni biraz salın. Hatta ben en önden sınıfa gideyim." tam gidecekken ömer dudaklarını alnıma koyup ateşimi ölçtü. "Biraz ateşin var gibi fıstığım ama eğer ki kötüysen eve gidebiliriz." dediğinde onu reddettim. Ben neler atlatmışım, bunu neden atlatmayayım ki?

Bu niye beni bu kadar üzdü?

"Yok ya, o kadar önemli değil. Biraz dinlensem iyi olabilirim belki. Hadi sınıfta görüşürüz." dedim bizimkilere ithafen ve önüme dönüp sınıfa doğru yürümeye başladım. Ama yürürken kemiklerim çok ağrıyordu ve bu yüzden olduğum yere çöküp ağlayasım geliyordu.

Sınıfa geldiğimde hemen içeriye geçip aybike ile paylaştığım sırama geldim. Çantamı masaya koyup başımı da çanta nın üzerine koyup uyumaya başladım.

¬¬¬
"Asiye. Uyan hadi ders başladı. Bunu kim üzerine örttü ya?" üzerimde dolanan eli nazikçe itip, uyumaya devam edecekken tanıdık kokunun burnuma doluşmasıyla anında gözlerimi açtım.

Üzerimde neden sarp'ın kokusu var?!

Üzerimdeki şeye göz ucuyla baktığımda siyah bir hırkaydı. İçi ve dışı pamuk yününden yapılmıştı.

Neden bu kadar güzel kokuyo-

Ne diyorum ya ben?

Asiye yanmışsın sen YANMIŞSIN! NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUN? Bak kendimi öldürmeme ramak kaldı.

Reunion Tomorrow Stayed Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin