❝Ne ay ne güneş ne de yıldızlar sadece gözlerin. ❞
¦İlahi Bakış Açısı¦
"Vay be mahir! Çok iyi dans ediyorsun!" Asiye gülümseyerek mahir ile dans ederken mahiri övmeden edememişti. Mahir ise utanarak başını eğmiş, Asiye 'ye teşekkür etmişti.Sarp, lidya ile dans ederken lidya' ya bakmıyor, onunla göz teması kurmuyordu. Bütün ilgisi, gözleri Mahir ile dans eden, konuşup gülüşen asiyedeydi. Onları uzaktan izlemek her ne kadar canını sıksa da elinden bir şey gelmiyordu.
Asiye mahir ile güzel bir uyum içinde dans ederken, öylesine sarp' a göz ucuyla baktı. Sarp ile göz göze geldiğinde göz kapakları titredi. Ne zaman sarp ile göz göze gelse, onun hakkında konuşulsa asiye nin göz kapakları titriyordu. İçi gidiyor gibiydi... Ama bunu asla ne sarp'a, ne de Ömer 'e çaktırmıyordu. Ya da kendisi öyle sanıyordu.
Tam gözlerini ondan çekecekken, mahir asiye' nin ayağına yanlışlıkla bastı ve asiye bir ayağını burktu. Acıyla irkilerek kendine geldiğinde yere çömeldi.
Mahir hızlıca yere eğilip asiye 'den özür dilemeye başladı. Ömer, Aybike ve oğulcan dans etmeyi bırakıp hemen asiye nin yanına koştular. Sarp ise kimseye çaktırmadığı endişesiyle asiye' nin yanına gitti.
"Tamam mahir, özür dilemeyi bırak. Az buçuk benimde suçum var. Kendime dikkat edemedim." dedi asiye hafif bir sinirle. Mahir'e gıcık oluyordu ve terslemeden duramıyordu. Mahir ise ne zaman asiye tarafından terslense üzülüyordu.
Asiye acıyan bileğini ovuşturduğunda, mahir elini asiye nin bileğine koyacakken bunu fark eden Sarp, mahir 'in omzundan tutup hızlıca geriye çekti ve mahir' in geriye düşmesine neden oldu. "özür dilerim mahir, bilerek oldu." dedi ve acıdan dolayı gözleri dolmuş asiyeye baktı. İç çekerek "Nasılsın kıvırcık? Bileğin çok ağrıyor mu?" dediğinde, asiye kafasını hafifçe salladı. "Ağrıyor. Hatta üzerine basamayacak gibi hissediyorum." dediğinde Ömer ve Aybike, Asiye' nin ayağa kalkmasına yardımcı oldu.
Sarp 'bende yardım edebilirdim aslında.' diye düşünerek başını kaşıdı.
Asiye ayağa kalkıp, ayağını yere bastığında acımasıyla Ömer'in bileğini sıktı.
"Acıyor.." dedi asiye acıyla. Sarp, asiye nin bu haline içi giderek bakarken, Affan öğretmen asiyeyi ve diğer öğrencileri sınıflarına gönderdi.
Asiye, Ömer, Aybike, lidya, elif ve oğulcan sınıflarına giderken, sarp mahir ile baş başa kalmıştı.
"Sen hayırdır mahir? Niye asiye ye dokunuyorsun?"
"Bileğinin nasıl olduğuna bakacaktım, o yüzden dokundum."
"Dokunmayacaksın." dedi sarp itiraz içermeyen sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reunion Tomorrow Stayed
Teen FictionFrom enmity, to beautiful love. ¦"Elinden geleni ardına koyma Sarp yılmaz," dedim sarp'a doğru iddialı bir sesle. Sarp ise serseri gülüşüyle "Merak etme kıvırcık, elimden gelenin fazlasını bile yaparım." dedi ve göz kırparak gitti. "Sen elinden gele...