Sonuna kadar destekliyorum evet ben Erna Güzel ve ben Acun Ilıcalı'yı sonuna kadar destekliyorum. Hangi insan evladı işe gitmek için 5 de uyanır ya ? Horoz bile ötmeye üşenir bu saatte saçımı başımı yolacaktım vallahi en son o olacaktı.
Mecburdum vallahi sorumlusun der ya Küçük Prens'te "Ölene kadar sorumlusun, gönül bağı kurduğun her şeyden." Vallahi öyleydim. İşimle aramda bir gönül bağı vardı. Sosyal medya yöneticiliği okumuştum ve zorlaya zorlaya ıkınarak girmiştim bu ajansa elimden gelse seke seke giderdim işe ama bu sabah uyanmaları filan gereksiz şov gibiydi niye gece değil mesela niye gündüz çalışıyoruz.
Söylene söylene kendimi güç bela yataktan attım yatağımın yanında ki aynaya göz bile atmadım sabah sabah cadaloz huysuz halimi görüp iki kat sinir olacaktım çünkü ayyyyy negatif enerjiiii defol plsss diye seslendim odada ki enerjiye yatağıma dönüp canım yatağım akşam koşa koşa geri geleceğim diyip banyoya doğru ilerledim yüz temizleme jeli, tonikleme, serum, nemlendirici, güneş kremi, gündüz göz bakım kremi ve dudak nemlendiricisini sürdüm. Dönüp aynada kendime baktım tamamdı şükür ki cildim okeydi eee bu kadar şeyi kime sürsen tamam olurdu...
Saçıma baktım bakmasam daha mı iyiydi diye düşünerek saç spreyimi sıkıp taramaya başladım simsiyah saçlarım belime kadar dökülüyordu.
Güzel bir fön çekip kahküllerimi de yaptıktan sonra kombin yapmaya odama geçtim en önemli şey kombindi önce kombin sonra makyaj yapılırdı bence yani alışılmış bir düzenim vardı ve bunun dışına çıkamazdım herkesin doğrusu kendine benim doğrum buydu teşekkürler teşekkürler.
Sonbahara yakışır klasik ama bir o kadar da ofis görlll kombini yaptım hemen giyinip şöyle bir aynada da kendime baktım bence tamamdı. 🖤
Banyoya koştum kahverengi gözlü olmanın avantajı neydi hemen hemen her farın yakışmasıydı. Fakat bugün far günüm de değildim on saat gibi gelen ama on dakika süren ten makyajından sonra gözlere klasik bir eyeliner şaha kaldırılan kirpikler ki bu nokta çok önemli hem ayrı ayrı durmalı hem de hacimli görünmeliydi.
Sonbahar'a yakışır kahve renginde bir kalemle dudak kenarlarımı belirginleştirdim. İç kısmına bir tık açık ruj ve üzerine lipglosss sürerken ve bunu yaparken yorulmaaa diye bağırıyorum kendime yılma diyorum sen bu yolun askerisin ama her sabah azap oluyordu taa ki sonucu ayna da görene kadar 😍 bütün kızlar böyleyiz kabul edin...
Yağmurlu bir gün olması İstanbul şehir trafiğini kitlenme durumuna getirdiği için hatta koca bir kaosa çevirdiği için metroya binmek en iyi seçenek gibiydi yanıma alacağım dosyaları hazırlayıp şemsiyemi de çantama koyup evden çıktım.
Canım Deniz'imin kafesinden yine miss gibi kahve kokusu geliyordu. Düşünsenize evinizin hemen yan tarafında bence dünyanın en güzel en harika kahvelerini yapan bir kahveci var asla kankam diye yüceltmiyorum bu arada ama bu durum herkese nasip olur mu sanmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namütenahi / Texting
Teen Fiction''Karan'' dedim nefes nefese. ''Adım'' dedi baş parmağını dudaklarımda gezdirerek ''Şu iki dudağının arasından en kutsal dua gibi çıkıyor. Ne var senin sesinde'' dedi sorar gibi. ''Ne varmış ?'' dedim anlamayarak. ''Ben de onu diyorum ne var ki tek...