Alarmın sesi ile gözlerimi açmıştım. Yüzümü buruşturarak ayağa kalktım. Yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim.
Antreman yoktu, sadece her gün gittiğimiz fitness'a gidecektik. fitness sayesinde vücudumuz esniyordu ve bu şekilde daha kolay oynayabiliyorduk.Ayakkabılarımı da ayağıma giydikten sonra saçlarımı sıkıca bağladım. Yanıma spor çantamı aldım. İçine telefonumu, kulaklığımı, yedek kıyafetlerimi ve havlumu koydum. Sessiz adımlarla mutfağa ilerleyip su şişemi de çantama koydum.
Çantamı koltuğa koyduktan sonra Vargas'ı uyandırmak için sessiz bir şekilde yanına adımladım.
Derin: Vargas.. Uyan hadi..
Vargas: One second...
Derin: Bir saniye yok Vargas, fitness'a gideceğiz..
Vargas gözlerini hızlıca açıp ayağa kalktı, lavobaya gitti. Çantasını odama koydum. Odamda giyinirdi büyük ihtimalle..
Ebrar'ın odasına geldiğim de kapıyı açtım ve içeriye girdim. Battaniye yerdeydi. Ebrar yine üstü açık uyumuştu..
Hiç değişmeyecek sanırım..
Derin: Ebrar.. Kalk hadi..
Ebrar Vargas'ın aksine gözlerini hızlıca açmıştı. Onun bu haraketine şaşırırken Ebrar lavobaya gitmişti. Yerdeki battaniyeyi alıp yatağın üstünü örttüm.
Ardından odadan çıkıp mutfağa yulaf lapası yapmaya gittim.
Hepimize farklı yulaf lapası yapmıştım.
Kendime hindistan cevizli, Ebrar'a çilekli, Vargas'a da çikolatalı..
Balkona baktığımda güneş yoktu. Temiz hava da yiyelim diye kaseleri oraya koydum. Arından koltuklardan bir tanesi oturdum.
Bizimkileri beklerken telefonumda geziyordum. Güneş'e yazmak aklıma gelmişti. Bana yazın beraber gidelim demişti..
Güneş'imm
Güneş
Günaydınn
Biz kalktık, kahvaltımızı
edip gelicez.
Sen kalktın mı?Kalktım kalktım
Bende şimdi yulafımı yerim
gelirim sizin eve.
Sonra beraber geçeriz.Tamamdır
Hadi görüşürüzzGörüşürüzz🤍
Telefonu kapatıyordum ki bildirim sesi ile gözlerim yukarıya kaydı. Yabancı bir numara diye cevap vermedim. Fakat numara ısrarla yazıyordu. Daha fazla dayanamayıp mesajlara baktım.
05*****: Hatırlıyor musunuz?
05*****: Bana yanlışlıkla yazmıştınız, takım arkadaşınıza yazıcam diye..
05*****: Yarbayım demiştim, timim sizi çok sevince maçınıza geldik.
05*****: Çok güzel oynadınız, ben düşündüm de..
05*****: Tanışabilir miyiz acaba?
05*****: Ben Barış Sancak bu arada..
Barış Sancak..
Bu isim bana nerden tanıdık geliyordu..
Tabi ya!
Buluşma da gelen askerlerin başı idi..
Yarbay Barış Sancak..
Kahve gözleri dikkatimi çok çekmişti. Yanlışlıkla yazdığım kişinin o olacağını düşünmezdim..
Kapıdan gelen tıkırtı ile gözlerimi kapıya çevirdim. Vargas ve Ebrar gelmişti.
Ebrar: Kız ne öyle ışık görmüş tavşan gibi bakıyorsun
Derin: Yanlışlıkla askere yazdım demiştim ya..
Ebrar: Ee
Derin: Benimle tanışmak istiyor
Ebrar: Ne!
Ebrar: Kesin aşık!
Vargas: Ebrar herşeyi böyle abartıyor mu?
Ebrar: Evet canım beğenemedin mi?
Vargas: Yok,yok beğendim
İkisinin atılmasına gülerken telefonuma geri döndürdüm gözlerimi. Yarbay yakışıklı bir adamdı. Bu zamana kadar pek ilişkim olmamıştı, her seferinde mesleğime odaklanmak istemiştim.
Fakat artık ilişkiye girebilirdim. En azından bunun için bir adım atabilirdim..
Daha fazla dayanamayıp, Yarbay'a yazdım..
Siz: Tanışabiliriz Yarbay Sancak
***
Selamm
Naber??
Beğendiniz mi?
Oylamayı unutmayınn 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarbay Aşkı Farklı Olur [ Texting ]
Short StoryFilenin Sultanları'ndan Derin Öztürk, takım arkadaşlarından birine yazarken, görevde olan Yarbay Barış Sancak'a yazmıştı.. Özürünü dileyip yazışmayı bitirdiğini sanarken, Yarbay Barış onu çoktan araştırmış ve kim olduğunu öğrenmişti. Yarbay Barış'ın...