|Final|

1.3K 63 12
                                    

Koskaca 30
bölüm.

Artık final yapıyorum çünkü,
bölümleri kısa kısa yazabiliyorum,
bir texting kitabı olduğu için
uzun olmuyor çok. Ayrıca kendi hayatimdan vakit ayırıp uzun bir bölümde yazamıyorum. Kitap da baya ilerledi. Bende ondan dolayı artık final yapacağım.

 Bende ondan dolayı artık final yapacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayrıca 'Yarbay' etiketinde 1.
sıradayız. Teşekkürler.

Çok okuma almadı ama okuyan
ve seven okurlarım için silmedim.

Elimde bir Osmanlı hikayesi var
beğenir misiniz veya ben yayınlar mıyım orası meçhul.

Neysee

Ben yine çok uzattım.

Okurlarıma teşekkür ederim.

Keyifli okumalar 🤍

Oylamayı unutmayın 🤍

***

" 3 yıl sonra "

Günlerim artık daha güzel geçiyordu. Barış ile evlenmiş, soy ismini almıştım. Mutlu ve güzel ilerleyen bir evliliğimiz vardı. Arada görevlere gidiyor, uzak kalıyorduk. Alışmıştım. Voleybol ise gayet iyi gidiyordu. Bugün yine bir maçımız vardı. Avrupa Şampiyonlar maçıydı. Fakat bir kaç gündür kötüydüm. Bunu Barış'a söylememiştim çünkü endişe edip maça çıkmama izin vermeyecekti.

Eda ablaya danışarak ondan fikir almıştım. Bana hamile olabileceğimi söylemişti. Bunu üzerine bir test almış ve yapmıştım. Şimdi onun sonucunun çıkmasını bekliyordum.

Çalan telefona çevirdim gözlerimi. Elimde sıktığım testi yavaşça gevşettim. Telefonu elime alıp arayan kişiye baktım.

"Ebrar arıyor.."

Derin: Efendim Ebrar?

Ebrar: Napıyorsun kankim?

Onu merakta bırakmak adına aklıma gelen fikir ile gülümsedim.

Derin: Oturuyordum öyle sen?

Ebrar: Bende hazırlanıyorum. Maç alanına geçicez erken ısınma için seni de alayım mı geçerken?

Yarbay Aşkı Farklı Olur [ Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin