Sabah alarmımın sesi ile kalktım. Zorlukla gözlerimi açıp telefonumdan alarmı kapattım ve ayağa kalktım. Güneş yanımda uyuyordu. Hava henüz aydınlanmamıştı.Lavobaya inip yüzümü yıkadım. Ardından dişlerimi fırçaladım. Yukarıya çıkıp yatağımın yanındaki lambayı açtım ve bavulumdan kıyafetlerimi alıp tekrar lavobaya indim.
Yukarıya çıkıp Güneş'i uyandırdım ve aşağıya tekrar indim. Telefonu alıp gruba baktım.Eda Ablam💪🏻: Uyandıysanız dünkü kahvaltı ettiğimiz yere gelin, kahvaltı edip çıkacağız.
Siz: Tamamdırr
Güneş de geldiğinde telefonumu kapatıp yanımdaki spor çantama koydum. Ardından Güneş ile birlikte dün kahvaltı ettiğimiz alana geldik. Hava hafif bir şekilde aydınlanmıştı.
Masaya oturduk ve diğerleri de geldiğinde kahvaltımızı ettik.
***
Yemeklerimiz bittiğinde hepimiz ayaklandık ve bizim için ayarlanan araca bindik.
Eda abla kısa bir bilgilendirme yaptı. Gideceğimiz yer büyük bir salonmuş, 2 ayrı odası olduğunu söyledi. Birinci odada 15 yaş altı, ikinci odada 15 yaş üstü kişiler olacağını da belirtti.
Kafamı yanımdaki Vargas'ın omzuna koydum ve gözlerimi kapadım.
Bir kaç dakika sonra araba durduğunda gözlerimi açtım. Herkes sırayla iniyordu. Vargas'ın peşinden bende ilerledim.
Hava aydınlanmıştı. Büyük bir saha vardı. Etrafta bir kaç tane market ve bir kaç tane ev vardı.
İçeriye girdiğimiz de bizi bekleyen çocukları gördük. Önce Eda abla'nın dediği gibi ayrıldık ve daha sonra tanışmaya başladık.
Ebrar, Vargas, Güneş, Hande, Ayça ve ben 15 yaş altı kişiler ile birlikteydik.
Derin: Merhaba, ben Derin.
Ebrar: Bende Ebrar.
Hande: Hande bende.
Güneş: Güneş bendee.
Ayça: Ayça bende minikler.
Vargas: Bende Melissa Vargas
Çocuklar bize güldüğünde bizde onlara güldük.
"Kendinizi tanıtmanıza gerek yok ki, sizi tüm Türkiye biliyor."
Tam önümden gelen sesin sahibine baktım. Yaklaşık 10-11 yaşında gibi duruyordu.
Derin: İsmin ne senin?
Hilal: Hilal ben.
Derin: Memnun oldum Hilal, ayrıca haklısın. Bir dahakine hatırlat da tanıtmayalım kendimizi.
Herkes güldüğünde bende gülmüştüm. Belli ki epey eğlenicektik. Tüm kızlar kendini tek tek tanıtmıştı.
Hepsi ile dertleşmiştik. Kimisinin ailesi izin vermemiş, kimisinin imkanları yetmemişti. Eczacıbaşı'nın bu projesi sayesinde isimlerini yazdırabilmişlerdi, daha doğrusu görevli kişiler, kız çocuklarının eğitimi karşılığında aileye para vereceğini belirtince isimlerini yazdırmıştı bazıları.
Hepsi ile çok iyi anlaşacağıma emindim.
Derin: Hadi! Hadi! Konuşmayı bırakalım da ısınmaya başlayalım!
Ebrar: Derin haklı başından tembellik olmaz.!
Ebrar ve ben ayaklandığımda diğer herkes ayaklanmıştı. Hepimiz yavaş yavaş ısınmaya başladık.
***
Nabersinizz?
Yeni bölüm Pazar günüü🤍
Beğendiniz mi?
Oylamayı unutmayınn 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarbay Aşkı Farklı Olur [ Texting ]
Cerita PendekFilenin Sultanları'ndan Derin Öztürk, takım arkadaşlarından birine yazarken, görevde olan Yarbay Barış Sancak'a yazmıştı.. Özürünü dileyip yazışmayı bitirdiğini sanarken, Yarbay Barış onu çoktan araştırmış ve kim olduğunu öğrenmişti. Yarbay Barış'ın...