Karanlık beni içine çekerken adını fısıldadım
"Jeon..."
°°°°°
Tenime değdiğini hissettiğim bir soğuklukla boğazımdan anlamsız homurtular çıkardım. Üzerinde bulunduğum yumuşak yere sinip kollarımı bedenime doladım. Ancak soğukluk dinmemişti.
Yavaşça kirpiklerimi aralayıp doğruca etrafa bakındım.
"Tanrım..."
Yoğun bir baş ağrısıyla ikinci kez aynı yatak odasında uyanmıştım. Ve beni uyandıran bu soğukluğun nedeni yanı başımdaki açık camlardan kaynaklanıyordu. Evet,tüm camlar sonuna kadar açıktı.
Bir uyku mahmurluğuyla ayağa kalkıp esneyerek cama yaklaştım. Gözlerimi kırpıştırıp tenime çarpan rüzgar ile silkelendim.
Cehennem kadar uykum vardı.
"Çok soğuk..."
Tam camı kapatmak için elimi uzatacağım an öylece kaldım.
Gözlerim sonuna kadar açılırken bir küfür savurdum.
"Hassiktir."
Anında kendime geldiğimde damarlarımdaki kanın donduğunu hissediyordum.
Ellerimi uzattığım sonsuz boşluğa korkuyla baktım.
Evet,önümde akşamüstü güneşinin manzarasını kolayca görebileceğim koca bir boşluk vardı ve bir adım daha attığım an bu boşluktan aşağıya düşecektim.
Korkudan ellerim titremeye başladığında neden korktuğumu bile anlayamıyordum. Hızla geriye koştum.
Kapıyı itip koridora çıktım. Olabildiğince aceleyle koşup bacağımın ağrısını boş vermeye çalıştım.
Merdivenleri ikişer ikişer inip hızla salonda bir dergi karıştıran subayın yanına vardığımda ise,bakışları anında beni buldu.
Nefes nefese dizlerimi tuttuğumda dergiyi bir kenara atıp ayağa kalkmıştı.
"Neler oluyor?"
Nefesimi düzene sokup titrek elim ile yukarıyı işaret ettim.
"Camlar... Camlar açık. Aşağısı uçurum."
Kurumuş dudaklarımı ıslattığımda bahsettiğimi anlamış ve bana yaklaşmıştı.
"Odayı havalandırmak için açmıştım. Korktun mu?"
Aptal bir şekilde dudağını sağa kıvırdığında elimin tersiyle yüzüne bir tokat atmak istedim. Ancak attığım ilk an büyük ihtimalle diğer dünyayı boylayacaktım. Bu yüzden bu isteğimi bastırarak yüzümü buruşturdum.
"Sence?.. Tanrı aşkına,oda niye uçurumun dibinde?!"
Sinirle bağırdığımda ellerini eşofmanının cebine atarak gülmeye devam etti.
"Gayet güzel bir manzara bence Deli."
Gözlerimi yumup derin bir nefes aldım. Ardından onu umursamamayı seçip tekli koltuğa ilerledim. Uykulu bir şekilde koltuğa kurulup harelerimi mavilerine çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Schizophrenic
FanfictionBir gece ansızın kaldığı akıl hastanesinden firar eden Kim Taehyung,yolda giderken o hastaneden kaçanları öldürmekle görevli olan cani subay Jeon Jungkook ile karşılaşmıştı... tk' 261023